Je ziet maar weer dat het in het noorden toch wat langer donker is, want er wordt weer flink verzaakt omtrent het maandelijkse topic over de aankomende releases. Geen probleem, Robbie Rainking to da rescue!
Daarbij moet ik wel meteen bekennen dat er voor mijzelf niet superveel op stapel staat in november. Er schieten me eigenlijk maar twee spellen te binnen, waarvan er eentje free-to-play is.
Where Winds Meet
En dit is meteen die free-to-play game. Toen ik dit tijdens een presentatie zag, leek het me meteen al tof... totdat ik die term hoorde. Free-to-play. Voor mij is dat toch vaak een turn-off. Zo had ik ooit interesse in Genshin Impact, maar dat ebte toen ook meteen weg. Geen idee hoe dat hiermee zal zijn, want ik vind het er wel gaaf uit zien. Ik gaat het sowieso uitproberen en dan zien we het wel.
Terminator 2D: No Fate
Dun-dun, dun, DUN-DUN!!! Ik had hier een tijdje terug al wel over gehoord, maar ik had me er nooit in verdiept. Slechte zet, want dit ziet er echt wel tof uit.
Anno 117: Pax Romana
Deze game komt ook op consoles uit, maar ik speel dit soort spellen liever op PC. Nou vermoed ik dat deze vast niet lekker zal lopen op mijn aardappel, dus deze sla ik voorlopig even over.
Cairn
Niet bang van hoogtes en het doorzettingsvermogen om de steilste hellingen te trotseren? Dan is deze game voor jou!
Hyrule Warriors: Age Of Imprisonment
Warriors game trekken mij niet zo, maar ik weet zeker dat er een paar van jullie hierop zitten te wachten.
Lumines Arise
Terug van nooit weggeweest.
Call Of Duty: Black Ops 7
Ik vond de aankondigings trailer van deze game er erg gaaf uitzien, totdat ik erachter kwam dat het Call Of Duty was, ghehehe. Ik dacht dat het één of andere toffe single player game was met een bizar verhaal. Zal vast wel weer goed verkopen en de strijd aangaan met Battlefield 6.
Echt, dit schreeuwt toch meer The Evil Within 3, ofzo?
Interessante releases voor november 2025
- kingoftherain
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Re: Interessante releases voor november 2025
Voor mij is het deze aankomende maand:
Simon the Sorcerer: Origins
De originele games heb ik een klein stukje gespeeld en dat was het dan wel. Heel gek, want dit was mijn favoriete genre toen in 1992 en 1995 deel 1 en 2 uitkwamen. Apenheul attendeerde mij op de fysieke versie die er is voor de Switch en dus heb ik die gekocht.
Robbie KingRain The RainKing heeft Terminator 2D neergezet bij volgende maand, maar eigenlijk komt die op 31 oktober uit. Ik heb de game een tijd geleden fysiek besteld bij Reef zelf. Maar die zal morgen niet op de mat belanden denk ik. Dus zet ik die ook maar neer voor november.
De enige andere game die ik op de watchlist heb staan is R-Type Delta: HD Boosted. Niet dat ik een enorme R-Type fanboy ben, maar soms is een game buiten je genre spelen weleens leuk. En deze kwam ik toevallig tegen een tijd geleden en heb ik op mijn lijstje gezet.
Simon the Sorcerer: Origins
De originele games heb ik een klein stukje gespeeld en dat was het dan wel. Heel gek, want dit was mijn favoriete genre toen in 1992 en 1995 deel 1 en 2 uitkwamen. Apenheul attendeerde mij op de fysieke versie die er is voor de Switch en dus heb ik die gekocht.
Robbie KingRain The RainKing heeft Terminator 2D neergezet bij volgende maand, maar eigenlijk komt die op 31 oktober uit. Ik heb de game een tijd geleden fysiek besteld bij Reef zelf. Maar die zal morgen niet op de mat belanden denk ik. Dus zet ik die ook maar neer voor november.
De enige andere game die ik op de watchlist heb staan is R-Type Delta: HD Boosted. Niet dat ik een enorme R-Type fanboy ben, maar soms is een game buiten je genre spelen weleens leuk. En deze kwam ik toevallig tegen een tijd geleden en heb ik op mijn lijstje gezet.
- KillingRaptor
Bericht
Hyrule Warriors en Terminator voor mij. Van die die ik weet dat ze in november verschijnen toch.
- kingoftherain
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Oh, ik zag 'm op meerdere sites opstaan voor 26 november. Eerder = beter, natuurlijk.
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Ze hebben hem toch nog uitgesteld inderdaad. Ik ging toch eens even kijken. 26 november is het inderdaad. My bad!kingoftherain schreef: ↑30 okt 2025, 19:57Oh, ik zag 'm op meerdere sites opstaan voor 26 november. Eerder = beter, natuurlijk.![]()
- kingoftherain
Bericht

Geen probleem, man. Is meer jammer als je 'm al verwachtte binnen te ktijgen.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
A Job well done Rob! Voor mij Terminator en Lumines inderdaad. De demo voor Lumines is overigens aan te raden!
En Nightdive brengt opnieuw een mooi FPS PC klassieker terug:
En tot nu toe zijn ze op een winning streak, dus ook hier verwacht ik alleen maar perfectie.
En tot nu toe zijn ze op een winning streak, dus ook hier verwacht ik alleen maar perfectie.
- Pius
Bericht
Schiet die gast nou gewoon expres alles mis of is hij echt zo onhandig? Lijkt the A-team wel hahaarjen1981 schreef: ↑31 okt 2025, 08:52A Job well done Rob! Voor mij Terminator en Lumines inderdaad. De demo voor Lumines is overigens aan te raden!
"If it's not fun, why bother?"
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
OldSchool voor jou is Demonschool wellicht nog interessant.

Het is een turn-based tactical RPG, een beetje zoals Fire Emblem dus.

Het is een turn-based tactical RPG, een beetje zoals Fire Emblem dus.
- kingoftherain
Bericht

Nee hoor, gewoon geen aandacht aan besteed.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Minstens net zo erg. Laat volgende maand Arjen het maar weer doen.
- kingoftherain
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018

- arjen1981

Bericht
Ik heb de demo zojuist even gespeeld:
Ik denk dat Terminator Neon Infrno niet eens voorbij zal streven. Wat een enorme game is dit zeg:

komt volgende week uit.
Ik denk dat Terminator Neon Infrno niet eens voorbij zal streven. Wat een enorme game is dit zeg:

komt volgende week uit.
- KillingRaptor
Bericht
Ja die ziet er echt heel gaaf uit! Hopelijk komt er later een fysieke versie voor consoles.
Terminator is overigens uitgesteld naar 12 december.
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Daar baalde ik wel een beetje van, maar Terminator tijdens kerst is ook goed! Die Neon Inferno ziet er ook wel tof uit zeg.KillingRaptor schreef: ↑15 nov 2025, 09:45Ja die ziet er echt heel gaaf uit! Hopelijk komt er later een fysieke versie voor consoles.
- arjen1981

Bericht
Dat is jammer. Maar idd hoop ik ook op. Ik mis van vorige maand zo ook nog Night Striker Gear. Maar misschien kan ik daarvoor toch ook niet wachten op een fysieke release.KillingRaptor schreef: ↑15 nov 2025, 09:45Ja die ziet er echt heel gaaf uit! Hopelijk komt er later een fysieke versie voor consoles.