Ik kan er deze maand twee selecteren:

Maar het wordt dan zeker weten Shinobi Art of Vengeance op nr. 1, Gevolgd door Snake Eater Delta.
Wat zijn jullie aanbevelingen voor augustus 2025?

Je gaat maar eens een keertje aan Trials Of Mana beginnen.

Oe helemaal vergeten. Er lanceren drie The Legend of Heroes spelen op de PS5, maar dat is één typisch iets voor Niels en twee, de PS5 zit nog niet in jouw collectie, en zal er ook niet snel komen. Het is wel een serie waar ik ook zelf heel benieuwd naar ben, omdat ik YS van dezelfde ontwikkelaar erg goed vind, en ook Niels erg positief over is over he Legend of Heroes altijd.

Earthion wil ik op de PS5, dat wordt pas September. En misschien gooi ik tzt ook wel een ROM op de MD mini als dat mogelijk is. De game ziet er gruwelijk uit.
Net even een trailer gekeken, maar kwam er geen wijs uit wat het nou precies is. Is het een bundel van games?
Ik zal me er nog eens wat uitgebreider in verdiepen.KillingRaptor schreef: ↑05 aug 2025, 18:13Nee normaal niet. Als ik het goed heb is het een tactische RPG. Maar in deze serie is het een mashup met allerlei mecha's uit verschillende anime.

Nee normaal niet. Als ik het goed heb is het een tactische RPG. Maar in deze serie is het een mashup met allerlei mecha's uit verschillende anime.KillingRaptor schreef: ↑05 aug 2025, 18:13Net even een trailer gekeken, maar kwam er geen wijs uit wat het nou precies is. Is het een bundel van games?