Pagina 3 van 3

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 04 aug 2025, 18:14
door OldSchool
kingoftherain schreef:
04 aug 2025, 18:06
OldSchool schreef:
04 aug 2025, 18:04
Appol! 😉
Ghehehehe, touché!

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 04 aug 2025, 23:56
door Fing3r
Volgende keer kan ik er hopelijk ook weer bij zijn!

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 12:35
door marxkemp
Fing3r schreef:Volgende keer kan ik er hopelijk ook weer bij zijn!
Ik hoor dat je in de herfstvakantie tijd over hebt :)

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 14:12
door OldSchool
Vooruit, omdat het kan (en om Rob nogmaals weg te blazen met mijn Apple foto’s): nog een laatste setje sfeer foto’s!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 16:26
door kingoftherain
OldSchool schreef:
05 aug 2025, 14:12
...en om Rob nogmaals weg te blazen met mijn Apple foto’s.
Je schreef 'Appol' verkeerd. :wink:

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 16:41
door Pius
Decor is wel next level gaaf daar zeg. Maar 30 euro voor een kaartje is ook wel echt next level.

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 16:59
door OldSchool
Pius schreef:
05 aug 2025, 16:41
Decor is wel next level gaaf daar zeg. Maar 30 euro voor een kaartje is ook wel echt next level.
Helemaal mee eens, maar ik vind het dan wel fijn dat het ook een meerwaarde met zich mee brengt. Maar je hebt zeker gelijk, 30€ is echt bovenkant.

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 16:59
door OldSchool
kingoftherain schreef:
05 aug 2025, 16:26
OldSchool schreef:
05 aug 2025, 14:12
...en om Rob nogmaals weg te blazen met mijn Apple foto’s.
Je schreef 'Appol' verkeerd. :wink:
Verrek! Dan is de auto-correct op jouw telefoon weer beter blijkbaar!

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 18:20
door kingoftherain
OldSchool schreef:
05 aug 2025, 16:59
Verrek! Dan is de auto-correct op jouw telefoon weer beter blijkbaar!
Helaas! Is op de PC geschreven en op de telefoon maak ik geen gebruik van auto-correct.
Nice try, though. :wink:

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 20:09
door OldSchool
kingoftherain schreef:
05 aug 2025, 18:20
OldSchool schreef:
05 aug 2025, 16:59
Verrek! Dan is de auto-correct op jouw telefoon weer beter blijkbaar!
Helaas! Is op de PC geschreven en op de telefoon maak ik geen gebruik van auto-correct.
Nice try, though. :wink:
Geef je de man een keer een compliment, hoeft ie em niet…

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 05 aug 2025, 21:22
door kingoftherain
OldSchool schreef:
05 aug 2025, 20:09
Geef je de man een keer een compliment, hoeft ie em niet…
Klopt! Ik voel me te goed voor auto-correct. :innocent:

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 06 aug 2025, 16:39
door Apenheul
Ziet er goed uit. Ik hoop er zelf ook binnenkort langs te gaan.

Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!

Geplaatst: 20 sep 2025, 22:58
door Pius
Je kunt zeggen wat je wil, maar Claude-sak is wel een goede naam.