De meest recente Button Bashers dag heeft weer opnieuw bewezen: dit is de gezelligste community van het land! Zelfs in een enigszins gewijzigde samenstelling bleek het net zo gezellig als de keer ervoor. Om die reden, de gezelligheid, zijn we een tijdje terug ook met een kleiner clubje naar het Bonami Museum in Zwolle geweest. Naast het museum gedeelte is er ook een behoorlijke arcadehal. Afwisselend hebben we gegamed en elkaar ontmoet in de kantine voor natje, droogje en een praatje.
El Plan
Als ik kijk naar alle reacties, dan kom ik tot de conclusie dat 1 juni de beste dag is om uit te kiezen. Als ik hiermee mensen teleurstel: excuses!
Ik ga zelf tickets kopen voor de hele dag. Ik zal denk ik niet al om 10.00u op de stoep staan, want het is een stukje rijden. Maar de doelstelling is in ieder geval wel om voor 11.00u aan te komen. Iedereen kan uiteraard aansluiten wanneer hij of zij wil, dus ook met bijvoorbeeld een dagdeel van 4 uur.
Het plan is verder simpel en eigenlijk gelijk aan wat we in Awesome Space doen. Je bent tegelijk aanwezig, maar je kunt lekker doen waar je zin in hebt. In Zwolle ging iedereen ook deels zijn eigen gang en op momenten kwam je elkaar tegen en deed je wat samen. Wel hebben we bijvoorbeeld samen gezeten tijdens de lunch en hebben het laatste uur gesamenlijk even na zitten praten. Een planning wordt er niet gemaakt, wel een whatsapp groep (ook niet verplicht uiteraard!), zodat we contact kunnen onderhouden en achteraf foto’s kunnen delen. Als je je hebt opgegeven kun je mij een pb sturen met je nummer als je ook in de app wilt. Of als je me toch al hebt op whatsapp, is een appje uiteraard ook voldoende.
Aanmelden
Iedereen is welkom en van harte uitgenodigd. De datum wordt dus 1 juni 2025. Graag hoor ik of je die dag van plan bent om langs te komen, aanmelden kan hier in dit topic. Hieronder de aanmeldingen:
1. Blossom
2. C4ke (+3)
3. GekkeHenkie
4. Joey
5. kingoftherain
6. Mark
7. OK Impala
8. Oldschool (+2)
Informatie
- Spoiler: weergeven