Meeting Nat. Videogame Museum Zoetermeer - Zondag 1 juni 2025

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
OldSchool
Contacteer:

Meeting Nat. Videogame Museum Zoetermeer - Zondag 1 juni 2025

17 mar 2025, 16:53

Voorwoord
De meest recente Button Bashers dag heeft weer opnieuw bewezen: dit is de gezelligste community van het land! Zelfs in een enigszins gewijzigde samenstelling bleek het net zo gezellig als de keer ervoor. Om die reden, de gezelligheid, zijn we een tijdje terug ook met een kleiner clubje naar het Bonami Museum in Zwolle geweest. Naast het museum gedeelte is er ook een behoorlijke arcadehal. Afwisselend hebben we gegamed en elkaar ontmoet in de kantine voor natje, droogje en een praatje.

El Plan
Als ik kijk naar alle reacties, dan kom ik tot de conclusie dat 1 juni de beste dag is om uit te kiezen. Als ik hiermee mensen teleurstel: excuses!

Ik ga zelf tickets kopen voor de hele dag. Ik zal denk ik niet al om 10.00u op de stoep staan, want het is een stukje rijden. Maar de doelstelling is in ieder geval wel om voor 11.00u aan te komen. Iedereen kan uiteraard aansluiten wanneer hij of zij wil, dus ook met bijvoorbeeld een dagdeel van 4 uur.

Het plan is verder simpel en eigenlijk gelijk aan wat we in Awesome Space doen. Je bent tegelijk aanwezig, maar je kunt lekker doen waar je zin in hebt. In Zwolle ging iedereen ook deels zijn eigen gang en op momenten kwam je elkaar tegen en deed je wat samen. Wel hebben we bijvoorbeeld samen gezeten tijdens de lunch en hebben het laatste uur gesamenlijk even na zitten praten. Een planning wordt er niet gemaakt, wel een whatsapp groep (ook niet verplicht uiteraard!), zodat we contact kunnen onderhouden en achteraf foto’s kunnen delen. Als je je hebt opgegeven kun je mij een pb sturen met je nummer als je ook in de app wilt. Of als je me toch al hebt op whatsapp, is een appje uiteraard ook voldoende.

Aanmelden
Iedereen is welkom en van harte uitgenodigd. De datum wordt dus 1 juni 2025. Graag hoor ik of je die dag van plan bent om langs te komen, aanmelden kan hier in dit topic. Hieronder de aanmeldingen:
1. Blossom
2. C4ke (+3)
3. GekkeHenkie
4. Joey
5. kingoftherain
6. Mark
7. OK Impala
8. Oldschool (+2)

Informatie
Spoiler: weergeven
Voor meer informatie kun je natuurlijk altijd kijken op de website zelf:
https://www.nationaalvideogamemuseum.nl ... -tarieven/
Ook is er een topic op dit forum, met berichten van mensen die er al eens zijn geweest, of er nog eens heen willen (DISCLAIMER: het topic is gestart in 2017, sindsdien is er veel veranderd, waaronder de locatie!):
viewtopic.php?t=4631&hilit=Videogame+museum+Zoetermeer
Laatst gewijzigd door OldSchool op 27 mei 2025, 22:30, 12 keer totaal gewijzigd.
kingoftherain

Re: Meeting Nat. Videogame Museum Zoetermeer - Inventarisatie!

17 mar 2025, 17:43

Moet ik ook nog steeds een keertje naartoe, dus lijkt me leuk. Op het moment heb ik alleen op 25 mei al iets staan. Verder geen voorkeur.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
Pius

17 mar 2025, 20:39

Was er graag bij geweest, maar aangezien mijn vrouw uitgerekend is op 13 mei zal ik deze moeten laten schieten helaas!
"If it's not fun, why bother?"
Fing3r

17 mar 2025, 23:25

Ik moet echt afwachten voor ik iets kan zeggen, de vrouw heeft nog niet het rooster voor mei en juni. Maar als het kan sluit ik zeker aan, kan ik mischien toch weer eens een praatje podcast luisteren!
AfbeeldingAfbeelding
c4ke

18 mar 2025, 08:20

Ik ben er eind vorig jaar samen met mijn +1 geweest en we hebben een fantastische middag gehad. Wij waren er van 14:00 tot 18:00 uur, maar dat is met een groep dat af en toe ook gezamenlijk wil gamen en eten mogelijk iets te kort. Mijn voorkeur gaat uit naar 10:00-18:00 uur en op zondag.
(。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar / Gameroom ~
Joey
Veteraan
Veteraan

18 mar 2025, 12:03

Lijkt me tof! Ik kan alleen de zondagen en liefst ook 10:00-18:00.
Afbeelding
kingoftherain

18 mar 2025, 14:51

Voorlopig zie ik voornamelijk zondag voorbij komen. Als 1 juni dan een optie is, leuk, en anders heb ik maar een keertje pech.
Afbeelding

kingoftherain

18 mar 2025, 18:49

De 25e is de beurs in Tilburg. Ik zou eventueel naderhand nog aan kunnen haken.
Afbeelding

Slati

18 mar 2025, 21:36

Ik wil altijd nog een keer naar het museum. Alhoewel ik niet veel post op het forum en nog nooit eerder een echte Button-basher heb ontmoet, lijkt het me leuk om hier naartoe te komen en kennis te maken.
Ik zou de 31e kunnen.
Ik game op: Commodore 64, Amiga 500, Atari Lynx, RetroPie, MiSTer, Evercade, Wii U, 3DS, N64, PS4/PS5, Nintendo Switch 2 en een Windows laptopje.
Mijn verzameling
Mark

19 mar 2025, 06:57

Tsja, als het in mijn eigen stadje is kan ik natuurlijk eigenlijk niet achterblijven. Beide zondagen heb ik nog niks staan. Ik vind 4 uurtjes overigens zat, maar dat ben ik.
Blossom
Contacteer:

19 mar 2025, 13:16

Ik ben geintereseerd, ben er 2 weken geleden nog geweest. Ik moet nog wel even kijken of ik kan en of het affordable is.
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
OldSchool
Contacteer:

19 mar 2025, 18:53

Mooi dat er al zo veel reacties zijn! Ik wacht nog even of er nog andere mensen zich melden, anders ga ik een datum prikken op basis van de waarop de meerderheid kan. Daarna aansluiten kan natuurlijk altijd nog.

Sowieso is iedereen welkom (@slati) en sowieso kan iedereen aansluiten hoe en wanneer hij wil. Als ik zo’n end moet reizen, ga ik waarschijnlijk wel gewoon voor een dag ticket. Het verschil met een halve dag is ook naar 5€. Maar als iemand alleen de ochtend of alleen de middag kiest, dan is er dus altijd nog wel iemand: ik! We maken er sowieso een gezellige dag van.
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

20 mar 2025, 08:07

Geïnteresseerd, maar qua data weet ik het nog niet. Kom er op terug…
- portable-games.nl
Ok Impala!
Contacteer:

20 mar 2025, 10:05

Yes, lijkt me ook leuk! Ben er al eens geweest en is zeker de moeite waard. Voorkeur voor mij ook een zondag. Ik kan beide dagen nog. Voor mij prima om een dagticket te boeken, dat maakt het ook wat flexibeler om binnen te komen waaien wanneer het uitkomt. :biggrin:
Blossom
Contacteer:

24 mar 2025, 09:31

Ik kan alle dagen behalve 31 mei, de verjaardag van Endonesia, wel moet ik zeggen dat beide zondagen een F1 dag is
Ik denk dat een hele dag prima is, maar alleen ochten of alleen middag vind ik ook echt geen probleem.
Team fortress 2 FAN
OldSchool
Contacteer:

24 mar 2025, 11:07

Leuk dat er toch weer een leuk aantal welwillenden zijn! Ik wacht deze week nog af. Komend weekend prik ik een datum en dan kunnen mensen zich “officieel” opgeven.

F1 vind ik ook leuk, maar kijk ik dan wel terug 😉.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

24 mar 2025, 14:35

Ik zou er graag ook eens heengaan, en een leukere groep is natuurlijk ook niet te bedenken. Maar gezien de afstand vanuit Groningen houd ik het nog een beetje af ;) vandaar ook mijn late reactie.
Mark

24 mar 2025, 15:40

Blossom schreef:
Ik kan alle dagen behalve 31 mei, de verjaardag van Endonesia, wel moet ik zeggen dat beide zondagen een F1 dag is
Ik denk dat een hele dag prima is, maar alleen ochten of alleen middag vind ik ook echt geen probleem.
De verjaardag van een spel is een reden waarom je niet kan?
Blossom
Contacteer:

25 mar 2025, 10:23

Mark schreef:
24 mar 2025, 15:40
Blossom schreef:
De verjaardag van een spel is een reden waarom je niet kan?
Dat spel en ik hebben wat gemeen
het is namelijk ook mijn verjaardag :wink:
Team fortress 2 FAN
kingoftherain

25 mar 2025, 22:51

Blossom schreef:
Je kan natuurlijk ook gewoon komen met de gok dat er een heel museum je toezingt. :tongue2:

Dat spel zegt me echt helemaal niets. Ik had het even opgezocht en toen zag ik dat het alleen in Japan is uitgebracht. Op zich niet gek dan natuurlijk, maar soms denk ik weleens dat ik een heleboel weet, maar nee. Nog steeds niet. :lol:

Ik ga het proberen te onthouden, maar mocht ik het vergeten, bij deze alvast gefeliciteerd! :party3: :party3: :party3:
Afbeelding

Blossom
Contacteer:

26 mar 2025, 13:14

kingoftherain schreef:
25 mar 2025, 22:51
Blossom schreef:
Je kan natuurlijk ook gewoon komen met de gok dat er een heel museum je toezingt. :tongue2:

Dat spel zegt me echt helemaal niets. Ik had het even opgezocht en toen zag ik dat het alleen in Japan is uitgebracht. Op zich niet gek dan natuurlijk, maar soms denk ik weleens dat ik een heleboel weet, maar nee. Nog steeds niet. :lol:

Ik ga het proberen te onthouden, maar mocht ik het vergeten, bij deze alvast gefeliciteerd! :party3: :party3: :party3:
Enorm bedankt en ook al zou ik heel graag mijn verjaardag met jullie allemaal doorbrengen, en zou ik het leuk vinden om toegezongen te worden EN zou ik het leuk vinden om mijn verjaardag te vieren in een videogame museum. Ik was al bezig met plannen maken voor mijn verjaardag. (ik ben wel serieus aan het overwegen mijn vriendje maar gewoon hiernaar toe mee te slepen :wink: maar moet wel voor het dinner thuis zijn)

Dat spel Endonesia is trouwens het enige spel wat echt uitgekomen is op mijn verjaardag. Er zijn wel wat re-releasjes of poorts geweest op mijn verjaardag, en het heeft mij veel tijd gekost een spel te vinden, heb hem ook geïmporteerd en ben er heel blij mee.
En bedankt, ga er van uit dat de meeste mensen hier het niet zullen weten :biggrin:
Team fortress 2 FAN
OldSchool
Contacteer:

31 mar 2025, 14:18

Ik heb een datum geprikt, het zal zondag 1 juni worden. Aan de berichten te zien kunnen dan de meeste mensen.

De begin post is aangepast. Ik hoor graag wie er willen komen! Ik heb er al weer zin in!
Ok Impala!
Contacteer:

Re: Meeting Nat. Videogame Museum Zoetermeer - Datum geprikt! Aanmelden kan!

01 apr 2025, 09:47

Cool! Ik ben erbij! :smile:
OldSchool
Contacteer:

01 apr 2025, 10:22

Ok Impala! schreef:
01 apr 2025, 09:47
Cool! Ik ben erbij! :smile:
Nice! I put jou on the lijst!
Joey
Veteraan
Veteraan

03 apr 2025, 04:46

Heeeel toevallig ben ik 29 mei ook in het museum te vinden. Als er meer mensen uit het noorden heen gaan wil ik de reis nog wel een keer maken op 1 juni.
Afbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”