Het jaar is al goed onderweg en we gaan al weer richting maart! Maart brengt twee belangrijke gebeurtenissen met zich mee. Ten eerste wordt het in maart lente! Ik kan niet wachten! Ten tweede spelen we in maart Psycho Pinball. Daar kan ik al helemaal niet op wachten!!
We spelen uiteraard de flipperkast uit de titel: Psycho. Tenminste, daar starten we. Want wat ik vroeger niet wist, is dat als je er een beetje goed in bent, je getransporteerd kunt worden naar de andere kasten! Let’s go!
Deze game is uitgekomen voor de Mega Drive en voor PC. Ik weet dat er wat grafische verschillen zitten in de games en dat de dos versie wel wordt gezien als dé versie. Daarmee valt de Evercade versie helaas af, maar daar staat tegenover dat Psycho Pinball makkelijk te vinden is en zelfs gratis online gespeeld kan worden.
Zolang je de afgesproken versie gebruikt, mag je hem spelen zoals je wilt. Origineel, fpga, emulatie, alles is toegestaan, mits je maar eerlijk speelt. Maak een foto van je score en post deze in dit topic!
De speciale discord is volop in gebruik. Alle deelnemers van de eerste challenge zijn daar al te vinden. Wil je ook mee praten over de challenges, join ons dan hier:
https://discord.gg/6BXcXBJr
Waar spelen we voor? De Jaarranking!
- Spoiler: weergeven
De Stand
Hier zal ik gedurende de maand regelmatig de stand updaten. De huidige stand:
1. 127.588.050 - Fing3r
2. 86.923.860 - Blossom
3. 76.808.080 - GekkeHenkie
4. 72.289.240 - Pius
5. 63.391.310 - OldSchool
6. 44.907.590 - OK Impala
7. 8.137.950 - DanMeister
8. 230.550 - Mark
Als laatste…
Iedereen veel spelplezier gewenst en veel succes!