#1 Ultimate Supreme Button Bashers Clayfighters Tournament Victorious Conqueror Of Weak N00bs.

Ik begrijp niet waarom ik genoemd werd, maar ja ik was er bij!marxkemp schreef: ↑18 mar 2025, 18:57Blossom was er wel! Er is nog een 3D printfarm en een techische ruimte. Tjeerd laat je graag alles zien.arjen1981 schreef:Leuk om allemaal even terug te lezen. Is dat nu Heather Grace die ik op de achtergrond zie van die foto?
Ik dacht dat dat de ruimte was waar je niet mocht komen? Ook een beetje klein voor een Storm Trooper niet? hmmm verdacht
Ik vermoedde dat arjen verwees naar de UT foto.Blossom schreef:Laten we niet vergeten dat we met zijn alle verjaardagsliedjes gezongen hebben voor King of the Rain
Ik begrijp niet waarom ik genoemd werd, maar ja ik was er bij!marxkemp schreef: ↑18 mar 2025, 18:57Blossom was er wel! Er is nog een 3D printfarm en een techische ruimte. Tjeerd laat je graag alles zien.arjen1981 schreef:Leuk om allemaal even terug te lezen. Is dat nu Heather Grace die ik op de achtergrond zie van die foto?
Ik dacht dat dat de ruimte was waar je niet mocht komen? Ook een beetje klein voor een Storm Trooper niet? hmmm verdachtsuper leuk
Oeh goeie. Ik zet em in een apart topic. Thnx PiusPius schreef:Even ter info: Dit gedeelte van het forum en dus ook dit topic is openbaar en vereist geen inlog. Dus in principe kan iedereen het youtube-filmpje zien.
Dan haal ik de link met voorbeeld ook even weg. Bedankt voor de heads-up!

Die 2 gasten op de eerste foto zien er wel goed uit zeg. Die zullen er vast geen bezwaar tegen hebben!marxkemp schreef:Deze twee foto's komen op de awesome space website. We staan er vrijwel onherkenbaar op, dus lijkt mij ok
Als ik me niet vergis is die hand rechts op de andere foto ook van jou.
Volgens mij ook, ik word beroemd zo!kingoftherain schreef: ↑20 mar 2025, 09:51Als ik me niet vergis is die hand rechts op de andere foto ook van jou.
De Awesome Space Mystery Gamer ™
Ik claim altijd dat ik er niet van hou om in het middelpunt van de belangstelling te staan, maar stiekem kan ik er wél van genieten.
Klopt!Shantomio schreef:Ziet er gaaf uit! Het botste helaas met een familiedag maar zo te zien heb ik wat gemist! Volgende keer moet ik er weer bij zijn!
Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk