
DOOM: The Dark Ages op PC




Mooi dat je er bij zet dat het een uitbreiding is! Uitbreidingen en DLC enzo worden niet opgenomen in de lijst maar je mag ze hier zeker wel neerplaatsen hoor. Best wel gek ook dat de oude Doom games nog steeds dat soort dingen krijgt.arjen1981 schreef: ↑25 mei 2025, 22:05En wat vond je er van of horen we dat op de podcast?
Ik ben er ook mee bezig. Maar ik moet spelen als mijn zoon er niet is. Want die heeft de Ryzon 9700 en Radeon 9070 PC. Wat die ook verdient want hij speeld erg veel PC games. Maar wat draait dat mooi en wat een prachtige engine. Maar ik ben nog lang bij het einde. Wat mij ook weerhield om the Dakt Ages te spelen was Legacy of Rust. Want die zit ook in game pass. Misschien ook nog wel een tip voor jou om na The Dark Ages te spelen. Want wat een game is dit weer. Ik kan er niks aan doen. Maar al deze Doom expansies scoren bij mij ontzettend hoog. De originele Doom games zijn gewoon top 3 beste spelen ooit voor mij. En als je dan dit niveau level design ziet in de oude engine wow.
Doom Legacy of Rust
Gespeeld op: PC
Jaar uitgave: 2024
Credits screen: Link naar credits / ending screen
Wat vond ik er zelf van:
Het gaat om 2 nieuwe episodes met in totaal 8 nieuwe mappen en voor het eerst ook nieuwe wapens en vijanden in een officiele expansie. De level design is echt subliem. Ik heb zelf ook Doom levels geprobeerd te maken in het verleden. En als je dan dit ziet dan snap je hoe knap het is. Wat wil je ook, het is een colab van Id Software, Nightdive Studios en MachineGames. Echt een aanrader. Helemaal als je al een exemplaar van Doom op bv. Steam hebt. En anders staat die dus ook in GamePass.
![]()





Ja heel gaaf, vooral het eerste deelKillingRaptor schreef: ↑29 mei 2025, 15:22Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (PS4)
Ik heb vroeger de gewone versie van deze al eens uitgespeeld op PC. Laatst had ik het tweede deel in sale aangeschaft en blijkbaar had ik de eerste nog staan via PS Plus dus eerst die nog maar eens gedaan. Het blijft echt een supertoffe game dit! Ik wist niet veel meer van deze maar blijkbaar zaten er wel wat extra dingen in deze versie zoals een nieuwe boss battle enzo.
![]()









Damn! Ik had niet eens door dat we al aan dat aantal zaten!





