Het is bijna januari! Het is bijna 2025! We moeten eerst nog even de kerstdagen nog door. Dat wordt traditioneel veel samenzijn en vooral veel ETEN! Zorg er voor dat je de tijd na de kerst tot 1 januari gebruikt om even flink uit te buiken, want voor de challenge van Januari gaan we hamburgers maken! Want ook de retro challenge gaat gewoon door! Ik heb met Niels en Mike een nieuw één-jarig contract afgesloten, dus we gaan minimaal 12 keer samen een challenge spelen!
Dit wordt de eerste challenge “nieuwe stijl”. Zolang je de juiste versie gebruikt, mag je hem spelen zoals je wilt. Origineel, fpga, emulatie, alles is toegestaan, mits je maar eerlijk speelt. Het is dan ook niet geheel ontoevallig, dat deze ook beschikbaar is op NSO.
Let wel op: Als je eenmaal af bent, ga je meteen terug naar het beginscherm. Je kunt of slim timen met de pauze knop (moeilijk), of een nieuw spel starten waar je de high score zult kunnen zien (makkelijk). Maak een foto van je score en post hem in dit topic!
Dit jaar is er voor de liefhebbers een whatsapp groep speciaal voor de challenges. Als je daar aan toegevoegd wil worden, stuur me dan een privé berichtje met daarin je telefoonnummer. Daarnaast is er ter ondersteuning ook een discord, lid worden kun je hier:
https://discord.gg/Y5quBdQf
Waar spelen we voor? De Jaarranking!
- Spoiler: weergeven
De Stand
Hier zal ik gedurende de maand regelmatig de stand updaten. De huidige stand:
1. 248.500 - Mark
2. 121.900 - OldSchool
3. 84.200 - Pius
4. 76.600 - KillingRaptor
5. 55.600 - Fing3r
6. 22.000 - OK Impala
Als laatste…
Iedereen veel spelplezier gewenst en veel succes!