Het is November! De maand waarin deze Old School Dennis jarig is. De tijd waarin ik trots aankondigde hoe oud ik ga worden is voorbij. Ik ben gewoon oud, laten we het daar op houden. Over oud gesproken, ik heb het niet gecheckt, maar deze challenge is waarschijnlijk de oudste van het ‘best of’ stel van dit jaar. Dit keer spelen we Bubble Bobble (NES) en de eerste keer dat we dat deden, was in september 2014. Met maar liefst 13 deelnemers, was dit één van de meest succesvolle challenges ooit.
Deels zal het er mee te maken hebben gehad dat de challenge destijds gekoppeld werd aan een actie voor Kika. Nadat in eerste instantie JokerJur beloofde een euro per deelenemer aan Kika te doneren, volgden er al snel meerdere forum bezoekers die hetzelfde beloofden. Bij deze wil ik die traditie in ere houden en beloof ik bij deze een euro per deelnemer te doneren aan Kika. Met een minimum van 5€, mocht het deelnemers niet boven de 4 uitkomen.
Dus hierbij is iedereen uitgenodigd om deze monsterlijk goede game te gaan spelen! Hij is te vinden op de NES en op de Wii Virtual Console, mocht je hem daar ooit hebben gekocht. Er zijn mij op dit moment geen andere NES versies bekend, maar mochten er andere versies zijn, laat het vooral weten. Omdat het dit keer gekoppeld is aan een goed doel en elke deelnemer telt, zal ik elke vorm van EMULATIE TOESTAAN. Ik reken op jullie eerlijkheid, dus ELKE NES VERSIE, ELKE METHODE, is toegestaan! Succes!
Waar spelen we voor? De Grand Prix!
- Spoiler: weergeven
De Stand
Hier zal ik gedurende de maand regelmatig de stand updaten. De huidige stand:
1. 323.790 - Pius
2. 242.580 - Fing3r
3. 235.620 - GekkeHenkie
4. 145.880 - OK Impala
5. 117.060 - Ikk
6. 104.000 - Joey
Als laatste…
Iedereen veel spelplezier gewenst en veel succes!