Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Al ben ik iemand die nog nooit een deel van deze reeks gespeeld heeft, dan nog vind ik het altijd fascinerend dat deze reeks al zo lang loopt, populaire spin-offs heeft en bij mijn weten een erg dedicated fanbase kent. Toen de eerste game op de PS2 uitkwam dacht ik dat het bij één japanse GTA-kloon zou blijven. En als die beschrijving je tegen de borst stuit, dat was gewoon het idee dat ik destijds bij die game had. Ik heb ook altijd het idee dat de spellen erg uitgebreid zijn, dus ik weet niet of ik er ooit aan zal beginnen, maar ik snap de keuze voor de PS4 draft helemaal. Daarbij is Arjen overduidelijk een fan met kennis en daarmee de juiste voor deze entry. Mooi stuk, man!
Wooloo = love, Wooloo = life
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Ik heb drie games uit de serie gespeeld, dit deel helaas (nog) niet. Als je ooit in Japan bent geweest dan kan de serie doenst doen als een soort virtuele vakantie. En door veelvuldig hergebruik van locaties wordt het ook een soort tv-serie. Ergens herken ik de kritiek van Mark wel, de games zijn qua gameplay enorm janky en daar moet je doorheen kunnen kijken.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Dragon Quest Builders 2
Release date: 2018
Ontwikkelaar: Square-Enix
Genre: RPG / builder
Toen ik ooit de eerste screenshots van Dragon Quest Builders zag wist ik niet goed wat ik ervan moest vinden. Ik was uiteraard bekend met de main-line Dragon Quest games, maar ik had geen persoonljike ervaring met Minecraft. Dat de combinatie van deze twee games/genres uiteindelijk tot een van mijn favoriete games van de afgelopen 10 jaren zou leiden had ik destijds in ieder geval zeker niet aan zien komen!
Is het een soort Minecraft met een Dragon Quest thema? Nou, nee. Het is meer een Dragon Quest action-RPG met Minecraft invloeden. Vaak vraagt een NPC om iets wat je moet bouwen, bijvoorbeeld een fitness centrum, en dan is jouw taak om de benodigde resources in de wereld te vinden waarvoor je meestal door gevaarlijke gebieden moet trekken en lastige monsters moet verslaan. En oh.. je hamer blijkt niet sterk genoeg voor het soort mineraal dat je nodig hebt voor de stenen, dan moet je dus eerst een nieuwe hamer craften waarvoor je weer elders resources moet zoeken. Het leest misschien als huiswerk, maar het is ongelofelijk fantasierijk en creatief ontworpen. Dusdanig dat voor mij persoonlijk de Builders serie eigenljik de mainline games ontstegen heeft.
Waar Dragon Quest Builders 2 voor mij ook in uitblinkt is de humor, vooral in het woestijngebied heb ik regelmatig moeten grinniken om de dialogen tussen de testosteron-powered NPCs. Zo kreeg ik bijvoorbeeld de opdracht om een slaapplek te ontwerpen voor de strijders, met als specifiek verzoek om de bedden dicht tegen elkaar aan te plaatsen zodat de mennen met hun stevige biceps strak tegen elkaar aan konden liggen.
Ook zijn er regelmatig bedreigingen voor de nederzetting waar je aan werkt, dan komt er opeens een grootschalige aanval van vijanden die je af moet houden. In het begin doe je dat nog zoveel mogelijk zelfstandig, maar op een gegeven moment zullen NPCs je helpen of kun je een geautomatiseerd afweersysteem bouwen en omheiningen verstevigen. En je weet nooit zeker wanneer de volgende bedreiging zich aandoet. Daarom moet je altijd een beetje plannen hoe je alle verschillende klussen gaat oppakken, want als je alleen maar wilt adventuren dan wordt je nederzetting misschien wel vernietigd, en als je alleen maar wilt bouwen dan heb je niet genoeg resources en mankracht om je nederzetting te verdedigen. En dan is het ook nog verstanding om een boerderij te maken voor grondstoffen voor healing items, want als je steeds dood gaat kom je ook geen stap vooruit. Dat multitasten en switchen houdt de game elk moment boeiend, er is altijd iets te doen en bijna alles wat je doet bouwt ergens naar op.
Het is jammer dat het team van de Builders serie niet meer bestaat, want voor mij is dit de enige serie waarin ik verhalen, combat, skill-checks en creativiteit elkaar ook echt mooi aanvullen. Wat Dragon Quest Builders 2 ook tof maakt is dat je ervoor terugkrijgt wat je er in stopt. Ik vergeleek mijn wereld met die van mijn collega's en we hadden echt compleet andere keuzes gemaakt. De spelwereld werd daarmee eigenlijk een reflectie van onszelf, waarbij mijn steden op een efficiente manier gebouwd waren en die van een collega misschien juist weer extravagant waren waarbij dezen eigenlijk veel grotere en imposantere bouwwerken heeft gemaakt dan waar de game eigenlijk om vroeg.
Dus mensen alsjeblieft, schrijf Dragon Quest Builders 2 niet af op basis van vooroordelen. Speel de demo en gun jezelf de tijd om in de vibe van het spel te raken, want deze game is iets bijzonders in de Playstation 4 library waarvan we waarschijnlijk nooit meer iets gaan zien.
Release date: 2018
Ontwikkelaar: Square-Enix
Genre: RPG / builder
Toen ik ooit de eerste screenshots van Dragon Quest Builders zag wist ik niet goed wat ik ervan moest vinden. Ik was uiteraard bekend met de main-line Dragon Quest games, maar ik had geen persoonljike ervaring met Minecraft. Dat de combinatie van deze twee games/genres uiteindelijk tot een van mijn favoriete games van de afgelopen 10 jaren zou leiden had ik destijds in ieder geval zeker niet aan zien komen!
Is het een soort Minecraft met een Dragon Quest thema? Nou, nee. Het is meer een Dragon Quest action-RPG met Minecraft invloeden. Vaak vraagt een NPC om iets wat je moet bouwen, bijvoorbeeld een fitness centrum, en dan is jouw taak om de benodigde resources in de wereld te vinden waarvoor je meestal door gevaarlijke gebieden moet trekken en lastige monsters moet verslaan. En oh.. je hamer blijkt niet sterk genoeg voor het soort mineraal dat je nodig hebt voor de stenen, dan moet je dus eerst een nieuwe hamer craften waarvoor je weer elders resources moet zoeken. Het leest misschien als huiswerk, maar het is ongelofelijk fantasierijk en creatief ontworpen. Dusdanig dat voor mij persoonlijk de Builders serie eigenljik de mainline games ontstegen heeft.
Waar Dragon Quest Builders 2 voor mij ook in uitblinkt is de humor, vooral in het woestijngebied heb ik regelmatig moeten grinniken om de dialogen tussen de testosteron-powered NPCs. Zo kreeg ik bijvoorbeeld de opdracht om een slaapplek te ontwerpen voor de strijders, met als specifiek verzoek om de bedden dicht tegen elkaar aan te plaatsen zodat de mennen met hun stevige biceps strak tegen elkaar aan konden liggen.
Ook zijn er regelmatig bedreigingen voor de nederzetting waar je aan werkt, dan komt er opeens een grootschalige aanval van vijanden die je af moet houden. In het begin doe je dat nog zoveel mogelijk zelfstandig, maar op een gegeven moment zullen NPCs je helpen of kun je een geautomatiseerd afweersysteem bouwen en omheiningen verstevigen. En je weet nooit zeker wanneer de volgende bedreiging zich aandoet. Daarom moet je altijd een beetje plannen hoe je alle verschillende klussen gaat oppakken, want als je alleen maar wilt adventuren dan wordt je nederzetting misschien wel vernietigd, en als je alleen maar wilt bouwen dan heb je niet genoeg resources en mankracht om je nederzetting te verdedigen. En dan is het ook nog verstanding om een boerderij te maken voor grondstoffen voor healing items, want als je steeds dood gaat kom je ook geen stap vooruit. Dat multitasten en switchen houdt de game elk moment boeiend, er is altijd iets te doen en bijna alles wat je doet bouwt ergens naar op.
Het is jammer dat het team van de Builders serie niet meer bestaat, want voor mij is dit de enige serie waarin ik verhalen, combat, skill-checks en creativiteit elkaar ook echt mooi aanvullen. Wat Dragon Quest Builders 2 ook tof maakt is dat je ervoor terugkrijgt wat je er in stopt. Ik vergeleek mijn wereld met die van mijn collega's en we hadden echt compleet andere keuzes gemaakt. De spelwereld werd daarmee eigenlijk een reflectie van onszelf, waarbij mijn steden op een efficiente manier gebouwd waren en die van een collega misschien juist weer extravagant waren waarbij dezen eigenlijk veel grotere en imposantere bouwwerken heeft gemaakt dan waar de game eigenlijk om vroeg.
Dus mensen alsjeblieft, schrijf Dragon Quest Builders 2 niet af op basis van vooroordelen. Speel de demo en gun jezelf de tijd om in de vibe van het spel te raken, want deze game is iets bijzonders in de Playstation 4 library waarvan we waarschijnlijk nooit meer iets gaan zien.
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Ook deze heb ik nooit gespeeld. Wel even de demo van de eerste gespeeld maar het voelde toch niet echt aan als mijn ding.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Dragon Quest Builders 1 en 2 zitten ook absoluut in mijn PS4 top 10. Ik koos eerder al voor Dragon Quest 11 maar ik zat toen al twijfel of ik niet met Builders moest starten. Maar toen dacht ik al: Niels doet ook mee. Ik liet deze bewust gaan want ik wist dat die kwam! Heel goed
Inderdaad heel fantasierijk en creatief. Ook al start je steeds opnieuw met bouwen. Je krijgt er geen genoeg van. En de elementen van Dragon Quest schitteren in een spel concept als deze.
Nog even over de Yakuza serie. Het klopt je moet helemaal met de eerdere delen en remakes zoals Kiwami door de jank kijken. Het zijn in dat opzichte ps2 titels. Voor mij draagt dat juist bij aan de nostalgische charme. De gameplay en spel besturing is daarmee ook direct ipv dat animaties en goed uitzien de prioriteit krijgen. Met de Like. Dragon delen zul je ook merken dat de wereld niet meer zo gesloten voelt als voorheen. Helemaal nu op Unreal Engine. Maar mij heeft het nooit tegen gezeten. Ik kom ook al op de serie vanaf de lancering van het eerste deel en zelfs Shenmue daar voor.
Inderdaad heel fantasierijk en creatief. Ook al start je steeds opnieuw met bouwen. Je krijgt er geen genoeg van. En de elementen van Dragon Quest schitteren in een spel concept als deze.
Nog even over de Yakuza serie. Het klopt je moet helemaal met de eerdere delen en remakes zoals Kiwami door de jank kijken. Het zijn in dat opzichte ps2 titels. Voor mij draagt dat juist bij aan de nostalgische charme. De gameplay en spel besturing is daarmee ook direct ipv dat animaties en goed uitzien de prioriteit krijgen. Met de Like. Dragon delen zul je ook merken dat de wereld niet meer zo gesloten voelt als voorheen. Helemaal nu op Unreal Engine. Maar mij heeft het nooit tegen gezeten. Ik kom ook al op de serie vanaf de lancering van het eerste deel en zelfs Shenmue daar voor.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Als jij Builders gekozen had dan had ik waarschijnlijk DQ11 genomineerd. De reden dat ik B2 gekozen heb was trouwens vanwege intuitief werkende building controls, en dat het berhaal meer verwoven is door de quests. B1 was wat dat betreft wat meer gefocust rondom je nederzetting klaarmaken voor de uiteindelijke boss fights. Maar B1 vond ik natuurlijk ook erg gaaf.
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Haha dat gevoel had ik al ja
Als jij Builders gekozen had dan had ik waarschijnlijk DQ11 genomineerd. De reden dat ik B2 gekozen heb was trouwens vanwege intuitief werkende building controls, en dat het berhaal meer verwoven is door de quests. B1 was wat dat betreft wat meer gefocust rondom je nederzetting klaarmaken voor de uiteindelijke boss fights. Maar B1 vond ik natuurlijk ook erg gaaf.
- Mark
- Locatie: Zoetermeer
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Jammer dat ik dit nu pas lees, heb vandaag mijn winkelmandje bij Nedgame weer afgerekend en kwam deze toevallig voor bijna niks tegen. Niet meegepakt, leek me niks. Na dit gelezen te hebben wil ik het wel eens proberen. Is het niet een beetje te kiddy trouwens?
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Ik zou het niet als kiddy omschrijven, het zit vol met dubbelzinnigheid.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Tof Niels! Mooi dat je de vaart er in houdt!
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Ja ik zie ze beiden ook haast als 1 spel. Ook omdat ze zo dicht bij elkaar liggen en DQ 1 & 2 ook goed samen gaan. Ik zou ook voor 2 zijn gegaan.Apenheul schreef: ↑11 jan 2025, 19:26Haha dat gevoel had ik al ja
Als jij Builders gekozen had dan had ik waarschijnlijk DQ11 genomineerd. De reden dat ik B2 gekozen heb was trouwens vanwege intuitief werkende building controls, en dat het berhaal meer verwoven is door de quests. B1 was wat dat betreft wat meer gefocust rondom je nederzetting klaarmaken voor de uiteindelijke boss fights. Maar B1 vond ik natuurlijk ook erg gaaf.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
De game(s) zijn gekozen voor mijn volgende entry, ik gok dat het donderdag wordt.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
oe meerdere game(s) ik heb er ook last mee voor de volgende. kan zo nog 25 titels noemen die het waard zijn
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Little Nightmares (I + II)
Release date: 28 april 2017 en 11 februari 2021
Ontwikkelaar: Tasier Studio
Genre: Platform-Puzzle-Survivor-Horror
Toen ik voor het eerst Little Nightmares zag boeide de game mij eigenlijk weinig. Ondanks dat Bandai Namco de game uitgaf, zag het eruit als een doorsnee indie-game waar ik niet zo'n zin in had. Ondanks dat besloot ik wel de game te kopen toen deze uitkwam. Mijn hoofd doet soms rare dingen. Ik speelde een stukje en was na een uurtje er wel klaar mee. Door naar het volgende. In februari van 2021 kwam het tweede deel uit en dat zag er, ondanks dat het er heel erg op lijkt, een stuk boeiender uit. Of ik was gewoon iets ouder en dacht: hier heb ik nu wel zin in. Deel twee kocht ik en zette ik op 100% aan achievements, en dat deed ik daarna met enorm veel plezier ook met het eerste deel. Beide zijn pareltjes, maar het eerste deel had hier niet gestaan zonder het tweede. En daarom bundel ik ze.
In beide games kijk je zijlings tegen het speelveld aan. In het eerste deel speel je als Six. Een 9-jarig meisje (haha, en ze heet 6, al is dat wel een omgedraaide 9 natuurlijk... ) ... waar was ik? Oh, ja! Een 9-jarig meisje in een gele, iconische, regenjas. Six wordt wakker uit een droom waarin een vrouw met een masker een kimono, al zingende, de hoofdrol speelde. Met enkel een aansteker en een klein bakje vol met moed, gaat Six op avontuur om aan The Maw te ontsnappen op een enorm groot vrachtschip.
Het tweede deel laat Six achter zich als hoofdpersoon en schakelt over naar Mono. Een jongetje met een papieren zak over zijn hoofd die, net als Six deed in het eerste deel, ontwaakt uit een droom. Echter is het ditmaal een door met een rood oog dat zijn aandacht trekt. Het ontwaken uit zijn droom doet hij echter niet op een vrachtschip maar in een bos. En na het bevrijden van Six uit een bouwvallige schuur, begint het avontuur door Pale City.
Beide games spelen nagenoeg hetzelfde. Met springen, duwen van objecten, klimmen en rennen is het aan Six en Mono om de gevaren die op de loer liggen te vermijden en soms uit te schakelen. Want hoe klein je ook bent, zelfs dan kan je iets teweeg brengen in deze wereld. De games brengen een hoop horror-elementen met zich mee en de sfeer van de games zorgt ervoor dat je elke minuut op het puntje van je stoel zit. De games zijn wellicht niet lang, slecht een paar uurtjes, maar de herspeelbaarheid door de trophies/achievements die er zijn en alle kleine extra's zoals de gnomen in de levels, brengen toch uren speelplezier.
Toen men deel drie aankondigde was ik ook behoorlijk verheugd. Echter is het niet Tasier Studio die de games maakt. En dat is wellicht wel wat spijtig. Aan de andere kant krijgen we in 2025 nu Little Nightmares III, gemaakt door Supermassive (die van Until Dawn onder andere), en maakt Tasier een soortgelijke game genaamd Reanimal. En ondanks dat het hier over Little Nightmares I en II gaat, wil ik toch de trailer van Reanimal je niet onthouden als je deze nog niet hebt gezien.
Wauw, dat is mijn gevoel bij deze trailer. Wellicht is het ook niet Little Nightmares I en II die in de top 25 moet staan, maar Tasier. Alleen kan dat niet en weten we niet hoe Reanimal zal spelen. Dus wil ik LN1+2 gewoon in de top 25 hebben staan. Mocht je deze games nog niet gespeeld hebben dan beveel ik ze je van harte aan en ik hoop dat Little Nightmares III net zo goed wordt en dat ik die over 10 jaar in de Draft van de PlayStation 5/Xbox Series XYZ kan zetten.
Release date: 28 april 2017 en 11 februari 2021
Ontwikkelaar: Tasier Studio
Genre: Platform-Puzzle-Survivor-Horror
Toen ik voor het eerst Little Nightmares zag boeide de game mij eigenlijk weinig. Ondanks dat Bandai Namco de game uitgaf, zag het eruit als een doorsnee indie-game waar ik niet zo'n zin in had. Ondanks dat besloot ik wel de game te kopen toen deze uitkwam. Mijn hoofd doet soms rare dingen. Ik speelde een stukje en was na een uurtje er wel klaar mee. Door naar het volgende. In februari van 2021 kwam het tweede deel uit en dat zag er, ondanks dat het er heel erg op lijkt, een stuk boeiender uit. Of ik was gewoon iets ouder en dacht: hier heb ik nu wel zin in. Deel twee kocht ik en zette ik op 100% aan achievements, en dat deed ik daarna met enorm veel plezier ook met het eerste deel. Beide zijn pareltjes, maar het eerste deel had hier niet gestaan zonder het tweede. En daarom bundel ik ze.
In beide games kijk je zijlings tegen het speelveld aan. In het eerste deel speel je als Six. Een 9-jarig meisje (haha, en ze heet 6, al is dat wel een omgedraaide 9 natuurlijk... ) ... waar was ik? Oh, ja! Een 9-jarig meisje in een gele, iconische, regenjas. Six wordt wakker uit een droom waarin een vrouw met een masker een kimono, al zingende, de hoofdrol speelde. Met enkel een aansteker en een klein bakje vol met moed, gaat Six op avontuur om aan The Maw te ontsnappen op een enorm groot vrachtschip.
Het tweede deel laat Six achter zich als hoofdpersoon en schakelt over naar Mono. Een jongetje met een papieren zak over zijn hoofd die, net als Six deed in het eerste deel, ontwaakt uit een droom. Echter is het ditmaal een door met een rood oog dat zijn aandacht trekt. Het ontwaken uit zijn droom doet hij echter niet op een vrachtschip maar in een bos. En na het bevrijden van Six uit een bouwvallige schuur, begint het avontuur door Pale City.
Beide games spelen nagenoeg hetzelfde. Met springen, duwen van objecten, klimmen en rennen is het aan Six en Mono om de gevaren die op de loer liggen te vermijden en soms uit te schakelen. Want hoe klein je ook bent, zelfs dan kan je iets teweeg brengen in deze wereld. De games brengen een hoop horror-elementen met zich mee en de sfeer van de games zorgt ervoor dat je elke minuut op het puntje van je stoel zit. De games zijn wellicht niet lang, slecht een paar uurtjes, maar de herspeelbaarheid door de trophies/achievements die er zijn en alle kleine extra's zoals de gnomen in de levels, brengen toch uren speelplezier.
Toen men deel drie aankondigde was ik ook behoorlijk verheugd. Echter is het niet Tasier Studio die de games maakt. En dat is wellicht wel wat spijtig. Aan de andere kant krijgen we in 2025 nu Little Nightmares III, gemaakt door Supermassive (die van Until Dawn onder andere), en maakt Tasier een soortgelijke game genaamd Reanimal. En ondanks dat het hier over Little Nightmares I en II gaat, wil ik toch de trailer van Reanimal je niet onthouden als je deze nog niet hebt gezien.
Wauw, dat is mijn gevoel bij deze trailer. Wellicht is het ook niet Little Nightmares I en II die in de top 25 moet staan, maar Tasier. Alleen kan dat niet en weten we niet hoe Reanimal zal spelen. Dus wil ik LN1+2 gewoon in de top 25 hebben staan. Mocht je deze games nog niet gespeeld hebben dan beveel ik ze je van harte aan en ik hoop dat Little Nightmares III net zo goed wordt en dat ik die over 10 jaar in de Draft van de PlayStation 5/Xbox Series XYZ kan zetten.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Leuke toevoeging, deze had ik niet zo snel verwacht. Ik heb LN 1 gespeeld, misschien heb ik 2 ook wel, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Want ik ben begonnen aan de game, maar ik heb hem nooit afgemaakt. Op een gegeven moment werd het saai, of ik zag het gewoon niet, en heb ik de game weggelegd. Misschien moet ik nu ook eerst 2 gaan spelen?
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Ik heb ze beide staan in de PS library maar moet deze ook nog spelen. Zien er wel heel goed uit!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Deel 1 vond ik erg sfeervol, en ik besef me nu dat ik deel 2 nooit heb gespeeld. Mooie toevoegingen!
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
Erg leuke game! Heb deze samen met mijn dochter gespeeld. Die vond het echt fantastisch.
Ik ga bezig met mijn laatste toevoeging!
Ik ga bezig met mijn laatste toevoeging!
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft: PlayStation 4!
mooie aanvulling. ik heb deel 1 en 2 ook met erg veel plezier gespeeld. het is de sfeer. Als ik nu moet kiezen speel ik liever little nightmares dan limbo of inside.
en ik keek ook erg uit naar deel 3, maar ik ben nu ineens wel heel verbaasd. ik wist helemaal niet dat er een developer switch was. dat is wel heel spannend. goed dat je Reanimal aankaart.
en ik keek ook erg uit naar deel 3, maar ik ben nu ineens wel heel verbaasd. ik wist helemaal niet dat er een developer switch was. dat is wel heel spannend. goed dat je Reanimal aankaart.