Secret Santa 2024! Mission accomplished!

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
Mark

Re: Secret Santa 2024! Heb jij jouw pakket al binnen?!?

24 dec 2024, 15:17

Blossom schreef:
19 dec 2024, 18:39
Ziet er feestelijk uit!
Afbeelding
Hahaha, nice. Staat 'm goed zeg.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

24 dec 2024, 20:02

OldSchool schreef:
24 dec 2024, 10:11
Fingers crossed! Het zou toch geweldig zijn als iedereen hem op tijd binnen heeft!
Aangekomen en in ontvangst genomen. Dus iedereen heeft nu zijn pakket. Top!
Blossom
Contacteer:

24 dec 2024, 21:05

Woooo🎉
Kan niet wachten op alle foto's!!!!
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
OldSchool
Contacteer:

24 dec 2024, 22:46

arjen1981 schreef:
24 dec 2024, 20:02
OldSchool schreef:
24 dec 2024, 10:11
Fingers crossed! Het zou toch geweldig zijn als iedereen hem op tijd binnen heeft!
Aangekomen en in ontvangst genomen. Dus iedereen heeft nu zijn pakket. Top!
Woohoo!

De Kerstman heeft zijn elfjes blijkbaar naar PostNL en DHL gestuurd, want alle pakketten zijn op tijd binnen!!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier en hele fijne kerstdagen! Maak er fantastische dagen van!
Pius

24 dec 2024, 22:57

Ietwat illegaal vroeg trap ik hem af omdat ik de komende 2 dagen echt geen tijd heb. Net mijn prachtige doos open gemaakt en Santa heeft me 6(!) cadeaus gegeven. Geweldig inpakwerk en mede daardoor echt een feest om uit te pakken. Ik weet 100% zeker wie mijn Santa is en ik ben erg blij met de cadeaus.

Zitten ook nog wat inside jokes in. Altijd goed! Chapeau voor Santa en ik ga hier zeker veel plezier aan beleven!

Nogmaals hartelijk dank!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk

"Come back when you can put up a fight."
Shmupz

25 dec 2024, 00:05

Hier ook illegaal, oeps. Ook omdat ik de hele kerst weg ben.
Ik weet ook 100% zeker wie mijn santa is. Ben erg blij met mijn cadeaus, heel erg bedankt! :heart: Daar heb je zeker je best voor gedaan. :smile:

marxkemp
Contacteer:

25 dec 2024, 09:08

Zoals het hoort op eerste kerstdag meteen naar beneden gegaan.

Eerst de envelope met een link naar soundcloud... Die niet werkte, dus eerst die prutser (nu verre kennis geworden) een berichtje moeten sturen en koffie gezet.

Het was een ontzettende lieve een persoonlijke podcast voor mij en mijn vrouw, waarbij 2024 werd besproken en elk kadootje een verhaal had.

Hartstikke bedankt, Santa. Dit was genieten!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 dec 2024, 09:31

Ik heb het kunnen weerstaan, ik heb kunnen wachten tot vandaag! Het was lastig, maar het is gelukt. De doos zoals op de foto hieronder was zoals hij aan kam.

Afbeelding

Deze doos was goed bepakt met papier en een shitload aan plakband. Na wat trek en snijwerk met een gasbrander had ik.... nog een doos!

Afbeelding

En toen dacht ik, tijdens het openmaken van deze doos dat er wellicht nog een doos in zou zitten. Dat ik een matroesjka-Santa zou hebben. Maar nee, want wat er uit deze doos kwam..... wow! Hier heeft iemand heel hard, lang en met veel passie aan zitten knutselen.

Afbeelding

Een flipperkast! Werkende en wel! Echt zo enorm gaaf, niet normaal! De hints in de tekst geven aan dat ik met die persoon heb geflipperd tijdens de Button Bashers Dag, maar 100% weet ik niet wie mij had. Maar ik denk dat ik het wel een beetje weet. Maar goed. Ik ben dus aan het flipperen gegaan want de cadeautjes mocht ik openen als ik in Easy, Medium en Hard had geschoten. Easy was inderdaad goed te doen. De knikker afvuren met de elastiekjes en met de verfroerstokjes gaan flipperen. Easy zat, de eerste game in:

Afbeelding

Een game die ik absoluut niet ken. De cover alleen al is erg gaaf, maar ik heb deze nog nooit gespeeld, dus dat gaat zeker gebeuren. Door flipperen, want ik wilde het natuurlijk wel op de manier doen zoals Santa dat had bedoeld. En ja! Medium ook gehaald.

Afbeelding

Een game die ik zeker wel ken, maar nog niet had! Dus dat is sowieso klasse. Een GunCon game die ik nog nooit gespeeld heb, en dat deze vakantie zeker ga doen. Want ik ben wel erg benieuwd. Hard? Dat was echt heel hard en is me dus tot op heden nog niet gelukt. Maar ik heb hem wel open gemaakt!

Afbeelding

En deze kende ik ook, maar heb ik ook nog nooit gespeeld. En daar kijk ik wel naar uit!

Al met al ben ik heel erg goed verwend en ben ik super blij met de cadeau's die ik heb gehad. En zeker ook met de flipperkast! Enorm goed gemaakt en echt bizar tof. Dank je wel, Santa!
Afbeelding
Pius

25 dec 2024, 10:01

Wow die flipperkast is wel next level zeg! Wat ontzettend tof.

En de persoonlijke podcast is ook echt top!

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk

"Come back when you can put up a fight."
seffen99

25 dec 2024, 10:16

Hier enorm verwend door Secret Santa. Ik ga hier even de tijd voor nemen voor een uitgebreide reactie. Die volgt later vandaag! Maar hier alvast een sneak preview van mijn Santa AfbeeldingAfbeelding

Wie O wie zal het zijn??

To be continued…

Afbeelding
Flozem

25 dec 2024, 10:31

Gisteravond al uitgepakt, en vanochtend even bij daglicht op de foto geslingerd:

Bedankt Santa!

Afbeelding
KillingRaptor

25 dec 2024, 10:52

Hier zijn we dan ook hoor! Er lag al een tijdje een enorm pakket op me te wachten. Ik had echt geen idee van wie dat kon zijn of hoe ze dit zo groot konden maken.

Afbeelding

Afbeelding

En al dat plakband en folie! Dit wordt een werkje. En dat was het zeker. Na wat bijten en klauwen (de santa snapt deze vast wel) is het gelukt. Maar wat zien we nu? Een doos met nog meer folie en plakband. :lol:

Afbeelding

Nou vooruit dan maar. Hier gaan we weer! Even wat hulp inschakelen deze keer.

Afbeelding

Na een keukentafel vol papier en plastiek ben ik eindelijk tot deze aangekomen.

Afbeelding

Mooi de instructies gevolgd (ja deze raptor heeft braaf geluisterd) en eerst de brief opengemaakt. In de koffer kon ik zelfs nog niet! Er stond mij nog een avontuur te wachten.

Afbeelding

Aha, mijn secret santa was niemand minder dan seffen99 van Praatje Podcast! Maar euhm, iets viel me meteen op. Spelfoutje! Wish you were beste seffen, not where. :lol:
All joking aside, er stond me een heuse podcast op te wachten. Nou daar gaan we dan, hier zijn we nog wel even mee bezig. Oh man, wat heb ik gelachen met deze. Vol met raptor referenties, Baywatch, The Hoff en vragen om de code te kraken. Bijna afgehaakt bij de gangsta rap maar ik heb volgehouden! Nee ik hou helemaal niet van rap hahaha. Dit was echt genieten, tijdje geleden dat ik nog zo heb moeten lachen. Bedankt hiervoor alleen al mannen! 4 vragen, 3-cijferige code, hoe gaat dit in zijn werk gaan? Nou blijkbaar doen ze bij Praatje Podcast graag aan trollen (en wat zal ik dat geweten hebben), al mijn antwoorden mochten de deur uit want de code werd gewoon gezegd op het einde. Man, geweldig! :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Jezus wat is me dit allemaal? Er werden kleine hints gegeven tijdens de podcast waar ik eigenlijk niets kon uitmaken. :biggrin:
Hier gaan we dan, time to dig in! Maar geloof me, I was not prepared for what was coming. :lol:

Afbeelding

De eerste set kadootjes waren euhm... Apart! Ik kon echt niet meer bij sommige. Volgens mij seffen de lokale kringloopwinkels geplunderd. Ik had in mijn lijstje gezet dat ik eigenlijk niets meer met PC gaming of sim games enzo heb, nou euhm... :lol:
Stiekem, heel stiekem, vind ik de films wel tof (Platvoet!) en ook dat raptor figuurtje is echt wel grappig. Chocolaatjes zijn natuurlijk ook altijd tof! Volgend jaar zal ik opletten wat ik op mijn lijstje zet. :biggrin:

Afbeelding

Nog twee pakjes te gaan, wat heeft die seffen nog meer in petto voor mij? En daar waren ze hoor! Gundam voor PS3 en Ridge Racer voor PS1! Deze stonden op mijn lijstje, echt super!

Afbeelding

Beste Sven en Johan, heel erg bedankt voor deze kerstochtend! Jullie hebben mij laten werken en vooral veel laten lachen, ik wil jullie beide heel erg bedanken hiervoor. En uiteraard ook heel erg bedankt voor alle kadootjes! Fijne kerst voor jullie en uiteraard aan iedereen op het forum!
Shantomio

25 dec 2024, 11:13

Deze kerst ben ik heel erg verwend (door iemand in een rood pakje met.... rendieren en een baard met muts)!
Mijn Secret Santa heeft alles uit de kast gehaald voor mij.
Ik had van mijn Secret Santa, via Dennis gehoord dat ik de doos die onder mijn boom lag mocht uitpakken
en de cadeautjes kon etaleren in hun prachtige papier in plaats van die doos die eruit zag alsof hij van het grofvuil was gejat (te danken aan postnl).
Vanochtend mocht ik dan eindelijk uitpakken en ik werd begroet met een mooie tekst van mijn Secret Santa en een prachtige kerstkaart.
Ja, na deze kaart was het al heerlijk kerst en mijn verwondering was groot toen ik door had wat een enorme cadeaus het waren.
Santa had precies gegeven waar ik om vroeg. Ja Sinterklaas, kun jij nog een puntje aan zuigen.
Ik kreeg namelijk:
Merchandise: Twee hele vette shirts! Super dad en Sonic, super toepasselijk die ik zeker vaak ga dragen naast mijn Doom shirt. Heb ik eindelijk 3 shirts en hoef ik niet langer een hele week met hetzelfde t-shirt te doen.

Games:
Ik had om een gameboygame gevraagd en dit is een hele toffe puzzelgame/shooter: Quarth! Hier kan ik heel wat uurtjes mijn tanden inzetten. Die ga ik zeker in mijn grijze plastic blok stoppen en onderwerg in de auto naar het hotelletje deze vakantie grijs spelen. Moet ik natuurlijk wel een hand vrij houden voor het stuur anders is het gevaarlijk.

Ook had ik om onze groene schildpadjes gevraagd die wel een potje kunnen vechten en ik kan niet wachten om de reptielen uit het riool te halen en Shredder's Revenge te spelen!

Hardware:
Ik wilde graag een controller voor mijn Megadrive (oude zijn wat gaar) en ik kreeg een prachtige, perfect functionerende Megadrive Controller! Wowawiwa!

Hoe de Santa het heeft gedaan weet ik niet (ik denk zijn huis verkocht, baan opgezegd om tijd vrij te maken en aan de paddenstoelen is gegaan om inspiratie op te doen) maar ik ben super blij met de enorme cadeaus, zowel in kwantiteit als kwaliteit.
Enorm bedankt voor alle moeite, tijd en kosten die hierheen zijn gegaan.
Je was een fantastische Santa dit jaar.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk

****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 dec 2024, 13:15

Super tof om allemaal te zien en te lezen, iedereen is goed verwend door Santa!
Afbeelding
Mark

25 dec 2024, 13:55

Geweldig zeg. Ik heb niet meegedaan, maar zit wel te genieten van alle pakketjes die verstuurd zijn. Er zitten echt pareltjes tussen (die flipperkast, wtf joh). Klasse hoor BB'ers!
Blossom
Contacteer:

25 dec 2024, 15:04

Dank u secret santa!
Afbeelding
Het openen koste wat moeite maar ik ben er erg blij mee! Super gave dingen, heb echt geen idee van wie dit is. Die cloud knuffel krijgt een plek in de vitrine en die boeken zullen gelezen worden! Ben er echt blij vond het gedicht ook leuk! Gevoel voor humor is er :D
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 dec 2024, 15:18

Super tof om die foto's te zien en dat iedereen zo blij is met de geschenken. Ik sluit morgen aan (ben even van huis).
OldSchool
Contacteer:

25 dec 2024, 17:28

Afbeelding

Mijn Santa was heel erg op tijd, dus dit pakketje mocht ik al een tijdje bewonderen!

Afbeelding

Wauw! Een Switch! Of wacht… misschien toch niet? Bij nadere inspectie bleek de inhoud geen Switch, maar iets nog veel beters! Een super lang en super leuk gedicht met twee mooie cadeaus! Oh, en tussen neus en lippen door heb ik het patent op de Gameboy verkregen. Nice!

Afbeelding

Hierbij het eindresultaat! Een Gameboy game van mijn lijstje, erg veel zin om deze uit te gaan proberen! En als bonus een Wii game. Iemand wilde me er van overtuigen dat de Wii meer is dan een party-console. En nu weten we waarschijnlijk allemaal wie mij had 😀.

Santa, super bedankt!
Mark

25 dec 2024, 17:35

Gameboy, altijd goed! En dat patent is ook geinig. Wat blijft het toch een magisch apparaat.
seffen99

Secret Santa 2024! Heb jij jouw pakket al binnen?!?

25 dec 2024, 19:17

Al heel wat weken lig er onder onze boom een mooie doos, met mijn naam erop, te wachten tot ik deze mocht gaan openen.

Afbeelding

En vanochtend was het dan zover! De doos zelf was al behoorlijk kunstig gekaft. Dit bleek een opmaat te zijn naar een schatkist aan knutselwerk en cadeautjes.

Afbeelding

Er vielen me bij het openen van de deksel (waarbij ik vakkundig geholpen werd door m’n dochter) gelijk een paar dingen op; wat een hoop cadeautjes, de namen van m’n kinderen én iets wat leek op een mini praatje podcast arcadekast!

Afbeelding

Een tel dacht ik: “Heeft iemand hiermee lopen pielen en zou hij dan wellicht ook aan kunnen?” Ik durfde het niet te hopen maar na nadere inspectie, werd mijn hoop bevestigd, er zit een aan-knop achterop het apparaat. Het zal toch niet?

Langzaam maar zeker (geholpen door het enthousiasme van mn gezin) haalde ik de schakelaar om (klik)…….

Ja hoor! Wauw! Dit is tegek, hoe heeft deze secret pielende Santa dit voor elkaar geboxed?

Allemaal toffe games in de palm of my hand. Heel vet dit!

Afbeelding

Maar er is nog zoveel meer. Zoals ik al aangaf, zaten er cadeautjes in voor onze zoon en dochter. Deze santa is niet alleen pielend, hij is ook nog attent!

Afbeelding

Afbeelding

Cato en Abel wisten niet hoe snel ze de pakjes moesten openen en de heerlijke verrassing viel helemaal in de smaak! +1 voor deze Santa!

Afbeelding

Next up: iets wat verpakt is als een hele slanke gameboy. Achterop staat een mooi gedicht. Deze pielende poëet is goed met de pen.

Afbeelding

Afbeelding

En wat blijkt: een titel die ik wel ken maar nog niet gelezen heb. Volgens de overlevering moet deze samen met de mini arcadekast een prominent plekje krijgen in Praatje Podcast Headquarters, and so it shall be. Nice!

Afbeelding

En dan het absolute klapstuk, een unicum, een memorabilia: de enige, one of a kind versie van Secret Santa voor de Sega Megadrive. Als ik het hoesje zie, weet ik dat je met deze game standaard valsspeelt óf dat deze game gemaakt is tijdens de hoogtijdagen van Davilex. Wie is die man die prijkt op de hoes? Is hij aan het pielen? Of aan het spielen? Wie zal het zeggen?

Afbeelding

Afbeelding

Ik besluit ‘het doosje’ te openen en daar is ie dan: duistere zaken van Stephen (steffen) King, of misschien toch geschreven door de man op het megadrive hoesje?

Afbeelding

Er valt een rustgevende stilte als de kids tevreden smakken op hun chocola en ik alles nog eens door mijn handen laat gaan. Even bekruipt me een gedachte, heb ik dit allemaal verdiend? Ik wordt er nog iets stiller van.

Dan bedenk ik: wat een fijne, gulle en attente vent is Kempie toch. Ik kijk nog even naar het schouwspel en tevreden knik ik als ik denk: ja, hoe Secret Santa ja laat voelen (door het geven en ontvangen) is misschien stiekem wel de beste manier om het fenomeen Button Bashers te omschrijven.

Kempster, Dokter Kemp, Marxkemp haha want dat is leuk, ik maak graag grapjes om en met je en zal het nooit laten om als het even kan jou op een gekke manier na te doen. Maar met dit heb je me even off guard. Ik wil je enorm bedanken voor misschien wel het mooiste cadeau van deze kerst. Afbeelding
arjen1981

25 dec 2024, 20:37

Leuk om allemaal te lezen. Leuke grappen ook allemaal.

Enorm verwend ook hier. Prachtige inpak skills:
Afbeelding

En een originele surprise door de bijpassende achtergrond en verhaal:
Afbeelding

Afbeelding
De MSC 5000! De Duke controller is er niks bij in vergelijking. En deze werkt dus praktisch elke console. Ja zelfs de Ouya.

En dan de inhoud:
Afbeelding
WOW Ik had een verlanglijstje gemaakt, maar dit had ik niet verwacht. Niet één, maar zelfs twee prachtige titels.

Heel erg bedankt!
Galious
Moderator
Moderator

25 dec 2024, 21:20

Ook hier een supertof pakket ontvangen. Ik had niets games gerelateerd op mijn wishlist staan, maar Secret Satan Santa wist toch heel goed raad met mijn lijstje!

En dat begon al met een gaaf gedicht.
Afbeelding

Een bloody Sackhead! 😱
Afbeelding

What's inside the sack?! Eek! It's a surprise!
Afbeelding

Secret Santa eist een offer!
Afbeelding

Must... kill! So we stabs... and stabs... 🔪 🩸
Afbeelding

Out spill its fluffy innards... en twee cadeautjes!
Afbeelding

Met daarin twee horror film related boeken van mijn wishlist! Awesome!
Afbeelding

Echt onwijs leuk gedaan, deze horror themed surprise, love it! Bedankt, Secret Santa! :heart:
nmkl pjkl ftmch
Flozem

25 dec 2024, 22:01

Gaaf idee… enorm originele Santa!
Joey
Veteraan
Veteraan

26 dec 2024, 09:04

Afbeelding

Afbeelding

Heel erg bedankt voor de toffe games Santa! En de intentie voor een suprise was goed lees ik, maar soms zit het drukke leven gewoon in de weg. Dat herken ik maar al te goed. Het gaat om de gedachte en de cadeaus, en daar ben ik heel blij mee! :)
Afbeelding
Fing3r

26 dec 2024, 09:27

Ik werd ook dit jaar weer verrast met een Star Wars surprise, dit maal een schaalmodel van de trenchrun van Luke uit A New Hope 😍

Afbeelding

Na het deksel getild te hebben vond ik onder verscheurde PU's wat lekkers en een presentje!

Afbeelding

In het pakketje vinden we de Turtles comic The Last Ronin, deze had ik al lang op mijn verlanglijstje staan maar nu dan eindelijk in mijn bezit 🥳

Thanks Arjen!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”