Button Bashersdag 2024 - Save the Date
- kingoftherain
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashersdag 2024 - Save the Date
Ik heb de date gesaved maar jammer genoeg heb ik familie weekend precies dat weekend. ik kan er echt heel jammer niet bij zijn, wou het echt graag. Hoop dat jullie allemaal het enorm naar je zin hebben!
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Joey
- Veteraan
- Galious
- Moderator
Bericht
Awesome Space is terug? That's... Awesome! Ik ben erbij!
nmkl pjkl ftmch
- Shmupz
Bericht
Hoe staat het hier eigenlijk mee? Gaat het door denk je?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik ga dit weekend nog even oud leden die voorgaande edities ook geweest zijn lastig vallen en ik zal even updaten dit weekend over de hoe en dat wat met betalen. Want ik krijg op voorhand een factuur namelijk. Maar ik zeg; we gaan het gewoon doen!
Ik denk het wel hoor! We zitten nu op 19, met jou Shumpz OV. Maar je komt natuurlijk gewoon, want ik heb iets op zolder staan dat echt voor jou geschikt is en dat neem ik die dag mee!
Ik ga dit weekend nog even oud leden die voorgaande edities ook geweest zijn lastig vallen en ik zal even updaten dit weekend over de hoe en dat wat met betalen. Want ik krijg op voorhand een factuur namelijk. Maar ik zeg; we gaan het gewoon doen!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik moet even schuiven naar onder voorbehoud. Ik heb nog niet iemand gevonden met een rijbewijs die met me mee wil .
- Shmupz
Bericht
Oei, nu word ik toch wel een beetje bang! Maar ik heb een vogeltje horen fluiten dat ik mee MOET.Dynamike schreef: ↑27 aug 2024, 19:56Ik denk het wel hoor! We zitten nu op 19, met jou Shumpz OV. Maar je komt natuurlijk gewoon, want ik heb iets op zolder staan dat echt voor jou geschikt is en dat neem ik die dag mee!
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
sorry vrienden, het lukt me niet om aan te sluiten dit jaar. Ik kan van de lijst
- portable-games.nl
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik probeer mijn neef over te halen om te rijden. Wordt vervolgd…
Dank! Ik zie dat als een mooi compliment .
Ik probeer mijn neef over te halen om te rijden. Wordt vervolgd…
- Fing3r
Bericht
Ik had anders wel even willen toeren, maar omdat mijn vrouw op springen staat kan het zijn dat ik snel moet vertrekken. Al verwacht ik dat de baby er voor de BB dag al is.
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
--- Update! ---
Lieve BB'ers,
Op dit moment zitten we helaas niet aan de beoogde, en eigenlijk nodige, 20 mensen die komen op de BB Dag 2024. Maar... het gaat wel door! Alleen zitten we dan wel met een klein beetje overhead aan kosten als organisatie (lees; Niels en ik). Awesome Space zal mij binnenkort een factuur sturen voor 20 man. Zodra ik die binnen heb zal ik die voldoen en stuur ik iedereen een Tikkie. Je mag gewoon de beoogde 27,50 betalen, daar hebben we geen probleem mee. Wij kunnen niet in de portemonnee kijken van mensen en willen dat ook niet. Mocht je toch ruim in de slappe was zitten, dat zou het Niels en mij wat schelen als je 30,50 zou kunnen en willen betalen. Dan verdelen we de kosten van het niet behalen van de 20 mensen over iedereen.
Nogmaals, je wordt nergens of door niemand scheef aangekeken, afspraak is afspraak en die staat op 27,50, dus beide is goed. Maar hey! Het gaat door!
Lieve BB'ers,
Op dit moment zitten we helaas niet aan de beoogde, en eigenlijk nodige, 20 mensen die komen op de BB Dag 2024. Maar... het gaat wel door! Alleen zitten we dan wel met een klein beetje overhead aan kosten als organisatie (lees; Niels en ik). Awesome Space zal mij binnenkort een factuur sturen voor 20 man. Zodra ik die binnen heb zal ik die voldoen en stuur ik iedereen een Tikkie. Je mag gewoon de beoogde 27,50 betalen, daar hebben we geen probleem mee. Wij kunnen niet in de portemonnee kijken van mensen en willen dat ook niet. Mocht je toch ruim in de slappe was zitten, dat zou het Niels en mij wat schelen als je 30,50 zou kunnen en willen betalen. Dan verdelen we de kosten van het niet behalen van de 20 mensen over iedereen.
Nogmaals, je wordt nergens of door niemand scheef aangekeken, afspraak is afspraak en die staat op 27,50, dus beide is goed. Maar hey! Het gaat door!
- OldSchool
- Contacteer:
- Shmupz
Bericht
Ik laat het zsm weten. Ik wacht nog op antwoord of de +2 mee kunnen of niet.
- Fing3r
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
--- Update 2 ---
Niels heeft mensen geregeld! De BBdag gaat daardoor voor het bedrag van 27,50 gewoon door, niemand hoeft extra in de buidel te tasten als die dat van plan was. Er komen 9 Koreaanse studenten met 3 begeleiders die ten tijden van de BBdag in Nederland zijn. Mooi dus dat die kunnen komen en persoonlijk vind ik het heel interessant om te zien wat voor hen op een plek als Awesome Space aantrekkelijk is en waarom. Dus, we zijn met 29/30 mensen die dag!
Niels heeft mensen geregeld! De BBdag gaat daardoor voor het bedrag van 27,50 gewoon door, niemand hoeft extra in de buidel te tasten als die dat van plan was. Er komen 9 Koreaanse studenten met 3 begeleiders die ten tijden van de BBdag in Nederland zijn. Mooi dus dat die kunnen komen en persoonlijk vind ik het heel interessant om te zien wat voor hen op een plek als Awesome Space aantrekkelijk is en waarom. Dus, we zijn met 29/30 mensen die dag!
- arjen1981
- Pius
Bericht
Hoe graag ik ook weer een keer zou willen, die dag kan ik er écht niet bij zijn. Hopelijk volgend jaar want ik zou iedereen graag weer eens willen zien en spreken
"Come back when you can put up a fight."
- Shmupz
Bericht
Dat wordt dan een LEGO battle hoor.
Ja, zeg! Ik had je bijna zover dat je met me mee ging. Maar ik snap dat je die dag niet kunt.
Dat wordt dan een LEGO battle hoor.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Jammer, hopelijk volgend jaar dan weer inderdaad. We missen je op het forum trouwens!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
--- Update ---
Het originele plan is wederom van toepassing. De studenten uit Korea komen niet, en inmiddels is er een afzegger binnen. Halverwege deze week zal ik tikkies versturen. Kan en wil je een bijdrage extra doen dan is het altijd goed, niets moet, alles mag.
Het originele plan is wederom van toepassing. De studenten uit Korea komen niet, en inmiddels is er een afzegger binnen. Halverwege deze week zal ik tikkies versturen. Kan en wil je een bijdrage extra doen dan is het altijd goed, niets moet, alles mag.
- arjen1981
Bericht
En misschien, dat nu dichter bij data anderen nog ruimte in de agenda hebben gekregen voor dit weekend?
Dynamike schreef: ↑23 sep 2024, 09:08--- Update ---
En misschien, dat nu dichter bij data anderen nog ruimte in de agenda hebben gekregen voor dit weekend?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het nog altijd geen probleem om iets meer te betalen. Komt goed!
Is er wel iemand die af en toe wat in het Koreaans kan zeggen? Daar had ik me nu wel een beetje op verheugd eigenlijk.
Is er wel iemand die af en toe wat in het Koreaans kan zeggen? Daar had ik me nu wel een beetje op verheugd eigenlijk.
- Fing3r