Redelijke point n clicker. Draait niet geweldig op Switch, laadtijden zijn heel erg lang en graphics zijn ondermaats, maar het intressante verhaal en de prima voiceacting maken een hoop goed.
Best een tientje waard.
6/10
Ik noemde deze net in je andere topic. ook fan van! En er zijn er nog veel meer van deze kwaliteit op de Wii!
Tegelijkertijd heeft dat hergebruik van assets ook wel wat. Het is net alsof je een ps2 remaster speelt van een geweldig spel. Alleen in dit geval heeft dat spel nooit eerder bestaanApenheul schreef: ↑19 nov 2024, 13:43Ik begrijp wel wat je bedoelt tav Ys Book 1. Die games wisten heel goed wat ze wilden zijn maar in de laatste Ys games is wat Trails-DNA geslopen die niet door iedereen gewaardeerd wordt sowieso is Falcom een kleine studio die vaak games maakt die er groter uitzien dan ze echt zijn, bv met veel op elkaar lijkende omgevingen en hergebruik van assets en omgevingen.
Ik vond de flow wel goed, de mix tussen combat en puzzels zorgde daar wel goed voor. Maarja, ik vond Paper Jam Bros. ook goed en die word beschouwd als slecht.
Ja die vond ik niet slecht hoor, maar wel wat minder dan sommige andere entry's uit de serie. Ik zet hem gewoon op mijn lijstje. Zal vast niet teleurstellen.KillingRaptor schreef: ↑26 nov 2024, 11:12Ik vond de flow wel goed, de mix tussen combat en puzzels zorgde daar wel goed voor. Maarja, ik vond Paper Jam Bros. ook goed en die word beschouwd als slecht.![]()
Ik ben nu ook al een aardig stuk onderweg in Brothership, maar dit is niet het beste in de Mario & Luigi reeks. Het is behoorlijk traag en zit behoorlijk wat filler content in, dat maakt de game niet slecht maar voor mij zal het een 6 á 7tje worden.Pius schreef: ↑26 nov 2024, 11:23Ja die vond ik niet slecht hoor, maar wel wat minder dan sommige andere entry's uit de serie. Ik zet hem gewoon op mijn lijstje. Zal vast niet teleurstellen.KillingRaptor schreef: ↑26 nov 2024, 11:12Ik vond de flow wel goed, de mix tussen combat en puzzels zorgde daar wel goed voor. Maarja, ik vond Paper Jam Bros. ook goed en die word beschouwd als slecht.![]()
Alle games van voor de website online was staan er ook in. Misschien heb ik die vergeten tijdens het monnikenwerk om alles handmatig toe te voegen die er al was.Fing3r schreef: ↑02 dec 2024, 21:41Half-Life 2 (pc)
Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik deze ook al in de lijst van Mitch zijn website stond, maar waarschijnlijk heb ik hem toen uitgespeeld net voordat zijn website online stond. Maar nu dan ook deze klassieker weer uitgespeeld na de 20th anniversary!
Steam/PC
Ik had ook zoiets over deel 1 gedaan, en dan zonder de post-game boss want daar ben ik maar helemaal niet aan begonnen.Mark schreef: ↑08 dec 2024, 19:34
Octopath Traveler II op de Switch. Dikke 80 uur over gedaan en dan heb ik nog niet eens alle side quests gedaan. Lekker spelletje. Zat nog wel een flinke difficulty spike in op het einde, maar gelukkig had ik na 8 pogingen iets ontdekt dat het wel te doen maakte. Ik hoop dat er ooit nog een derde deel komt.