Drukte, gekkigheid, het echte leven en hier en daar ook gewoon wat laksheid. Dat zijn de ingredienten voor het later verschijnen van de Secret Santa post dan normaal. Maar natuurlijk gaan we het gewoon doen! De spelregels zijn bekend voor velen maar toch hier en daar wat aangepast. Zo heb je minimaal 100 forumposts nodig om mee te kunnen doen. Dit omdat we in het verleden wel eens trollen etc hebben gehad in ons midden. Verder? Same old, same old!
Mocht je ze willen lezen dan kan dat hieronder! Omdat ik iets later ben dit jaar zijn de aanmelddatum en verlanglijstjesdatum inclusief je adres op dezelfde dag! Let hier dus goed op!
De regels zijn een klein beetje aangepast, je vindt ze onder de spoiler:
- Spoiler: weergeven
17-11-2023: Uiterste aanmelddatum.
17-11-2023: Uiterste datum inleveren verlanglijstje en postadres. (PB naar mij!)
18-11-2021: Op zaterdag de 18de doe ik de loting en stuur ik de verlanglijstjes en bijbehorende verzendadressen rond. VANAF NU GEEN WEG TERUG, JE AANMELDING IS DEFINITIEF!
18-12-2021: De laatste datum waarop het pakketje bij de ontvanger moet zijn. We nemen bewust even wat speling, gezien het feit het traditioneel een druk seizoen is voor pakjes!
25/26-12-2021: UITPAKKEN!!!! Natuurlijk niet verplicht maar wel erg leuk altijd: post effe wat je ontvangen hebt, fotootje erbij, beschrijving... hoe je ook wil, op je eigen manier. Uiteraard kan dat ook dit jaar gezellig in dit topic. Het delen van de surprises maakt het hele gebeuren extra bijzonder!
Hieronder het deelnemersveld, dat nog tot 17 november kan worden aangevuld. Heel graag zelfs! Achter de naam staat de status van je huidige aanmelding.
BEVESTIGDE AANMELDINGEN TOT ZOVER:
1. Dynamike - Verlanglijstje is binnen!
2. KillingRaptor - Verlanglijstje is binnen!
3. Fing3r - Verlanglijstje is binnen!
4. OldSchool - Verlanglijstje is binnen!
5. Seffen99 - Verlanglijstje is binnen!
6. Shmupz - Verlanglijstje is binnen!
7. Marxkemp - Verlanglijstje is binnen!
8. Apenheul - Verlanglijstje is binnen!
9. Shantomio - Verlanglijstje is binnen!
10. Flozem - Verlanglijstje is binnen!
11. Arjen1981- Verlanglijstje is binnen!
AANMELDEN KAN GEWOON DOOR HIERONDER TE REAGEREN IN HET TOPIC, DAN VOEG IK JE TOE AAN DE LIJST.
Maak er een spektaculaire kerst van! En ja, het is SPEKtaculair dit jaar. Want ik hoop op dikke Secret Santa's!
En om alvast in de stemming te komen: