Beste podcastvrienden en vriendinnen!
Zoals bij heel veel grote evenementen ontbreekt het nog aan verdere informatie, maar die komt naarmate we richting de datum van 10 maart 2023 gaan. Want dan bestaat de Button Bashers Podcast 10 jaar. En dat gaan we vieren!
Niels en ik zullen Live! gaan met de podcast en jullie kunnen allemaal deelnemen. Wij zullen gaan opnemen via Discord en daar kunnen jullie allemaal bij zijn. Niels en ik zitten dan in een speciaal kanaal waar wij kunnen praten en jullie kunnen tekstchatten tegen ons. Want als iedereen gaat praten wordt het een rommel.
Zit je nog niet op Discord? Kom er dan alvast gezellig bij via https://discord.gg/8KUAxvdaS4
Wat gaan we doen?!
- We hebben een quiz met prijzen!
- Onze meest memorabele momenten van 10 jaar Button Bashers Podcast en Forum
- Wie zouden wij nog eens te gast willen hebben in de podcast?
- Hoe zien wij over 10 jaar de podcast en het forum?
- Vragen van luisteraars! Natuurlijk kan je dit LIVE doen tijdens de uitzending op Discord. Maar je mag ze ook bericht hier plaatsen of... en dat is NOG leuker (!) een audio bericht. Dat mag via Whatsapp naar 06-46847002.
En er is nog meer, maar dat houden we nog even geheim! Tot 10 maart! We starten om 20:00.
10 jaar Button Bashers - Live!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- HeatherGrace
- Mark
Bericht
Re: 10 jaar Button Bashers - Live!
Zo dan, dat gaat hard. Alvast van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 10.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
We worden oud, kerel.
Tijd vliegt, ik moest daar aan denken toen ik die gameroom aflevering over jou zag. Toen dacht ik: ik zag "kleine" Anna nog rondrennen op de beurs in Apeldoorn 11/12 jaar geleden in het Palrocks-tijdperkHeatherGrace schreef:10 jaar alweer. Wat een meilpaal, heren!
Bericht
10 jaar! En op je kont groeit haar.
Maar zonder dolle, en zonder te trolluh, wat hebben jullie al die tijd toch hard lopen hollen!
Maar mannen, dit moet gevierd worden want dat hebben jullie verdiend. De Button Bashers Podcast voelt als een echte vriend.
Op naar 20 jaar!
Maar zonder dolle, en zonder te trolluh, wat hebben jullie al die tijd toch hard lopen hollen!
Maar mannen, dit moet gevierd worden want dat hebben jullie verdiend. De Button Bashers Podcast voelt als een echte vriend.
Op naar 20 jaar!
- HeatherGrace
Bericht
Ik moest ook meteen terug denken aan Palrocks. Ik was mij er niet van bewust dat dat al weer zo lang terug is! Kan heel veel gebeuren in 10 jaar.
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
- marxkemp
- Contacteer:
- Fing3r
Bericht
Ik zal mijn best doen om aan te schuiven!
Sent from my J9210 using Tapatalk
Sent from my J9210 using Tapatalk
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Het programma is deels bekend en aangepast in de beginpost. Doet gezellig met ons mee!
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- marxkemp
- Contacteer:
- KillingRaptor
Bericht
Ik ben er ook bij al zal ik waarschijnlijk pas iets later kunnen aanschuiven. 10 jaar alweer, wat gaat dat snel!
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Van een insider heb ik begrepen dat het heel gezellig kan worden!
KillingRaptor kijkt erg uit naar Bayonetta Origens en speelt liever de release dan de demo, daarom een vraag voor Mike en Niels: Hebben jullie wel is een game gekocht wat het toch niet bleek te zijn?
KillingRaptor kijkt erg uit naar Bayonetta Origens en speelt liever de release dan de demo, daarom een vraag voor Mike en Niels: Hebben jullie wel is een game gekocht wat het toch niet bleek te zijn?
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: 10 jaar Button Bashers - Live! (vrijdag 10 maart om 20:00)
Ik zit in die spraak kanaal als enige maar boeie als er mensen willen babbelen...
- marxkemp
- Contacteer:
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
En hoe was het? Ik moest zelf helaas werken.
Bericht
Het was echt heel gezellig en memorabel. Heb genoten van de mooie verhalen en gelachen om van alles en nog wat.arjen1981 schreef:En hoe was het? Ik moest zelf helaas werken.
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Het was een top avond vol humor, gezelligheid en community-gevoel. En Sven was er ook. #teamjohanarjen1981 schreef:En hoe was het? Ik moest zelf helaas werken.
Bericht
Ahhhh dat klinkt ergens toch best liefmarxkemp schreef:Het was een top avond vol humor, gezelligheid en community-gevoel. En Sven was er ook. #teamjohanarjen1981 schreef:En hoe was het? Ik moest zelf helaas werken.