Black Friday 2022!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Nu heb ik het idee dat men in Nederland niet echt helemaal snapt wat Black Friday is en dat we gewoon normale ‘aanbiedingen’ doen onder een normale noemer. Desalniettemin kunnen er toch mooie deals tussen zitten. En misschien heb ik gewoon ongelijk en zijn er talloze mooie deals te vinden!
Heb je ze gevonden? Deel ze hier!
Black Friday 2022!
Nu heb ik het idee dat men in Nederland niet echt helemaal snapt wat Black Friday is en dat we gewoon normale ‘aanbiedingen’ doen onder een normale noemer. Desalniettemin kunnen er toch mooie deals tussen zitten. En misschien heb ik gewoon ongelijk en zijn er talloze mooie deals te vinden!
Heb je ze gevonden? Deel ze hier!
- toejam
Bericht
Re: Black Friday 2022!
Ik kreeg de eerste spectaculaire 'Black Friday-week'-aanbieding met maar liefst 7% korting begin deze week al in mijn mailbox. Nee we snappen het hier echt niet nee. Maar ik snap marketing blijkbaar niet want ook een partij als Amazon doet daar vrolijk aan mee.
Professional dabbler
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Echt Black Friday noem ik het vaak niet, maar wel het seizoen van de aanbiedingen, zoals:
- Xbox Series S bij Gamemania, etc. €249 (vanaf 21/11)
- PS / Xbox controller bij diverse aanbieders €49.99
- 25% korting op alle Playstation Plus abonnementen
- PS4 games bij Action voor €12.95
De mooiste was Forza Horizon 4 en Forza Horizon 5 Premium Editions-bundel (Xbox en PC) voor €0.69
Ook @Fing3r en @Dynamike hebben gebruik kunnen maken van deze "prijsfout" voordat het aangepast werd
- Xbox Series S bij Gamemania, etc. €249 (vanaf 21/11)
- PS / Xbox controller bij diverse aanbieders €49.99
- 25% korting op alle Playstation Plus abonnementen
- PS4 games bij Action voor €12.95
De mooiste was Forza Horizon 4 en Forza Horizon 5 Premium Editions-bundel (Xbox en PC) voor €0.69
Ook @Fing3r en @Dynamike hebben gebruik kunnen maken van deze "prijsfout" voordat het aangepast werd
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Dat is echt een top aanbieding helemaal met die Lego en Hotwheels uitbreidingen.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
De Nintendo Black Friday Sale is er.
https://www.nintendo.nl/Nintendo-eShop/ ... art_112022
Ik zag onder andere Panzer Dragoon Remake voor 2,49. Misschien zit er wel meer moois bij!
https://www.nintendo.nl/Nintendo-eShop/ ... art_112022
Ik zag onder andere Panzer Dragoon Remake voor 2,49. Misschien zit er wel meer moois bij!
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Mogelijk pik ik ergens een PS5 controller op. Verder heb ik voorlopig geen plannen voor Black Friday.
- KillingRaptor
Bericht
Ik heb wat games uit de eShop geplukt in de Black Friday sale voor Switch.
- marxkemp
- Contacteer:
- Fing3r
Bericht
Ik heb Ghost of Tsushima voor de PS5 gekocht, was ook een leuke deal voor €35 bij de Mediamarkt.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik heb zo'n beetje alle interessante PS4 1st party games die ik nog miste opgepikt, alles kost nu maar een tientje. Ghost of Tsushima, Days Gone, TLOU Part II. Twee jaar geleden kocht ik Death Stranding en Spiderman.
- Mark
Bericht
Als je Ghost of Tsushima nog niet hebt, gelijk kopen. Voor een tientje kun je die gewoon niet laten liggen. Ik heb daar toentertijd de PS4 voor gekocht en man, dat stelde niet teleur.
Bericht
Ik heb Spiderman, Dreams en Ghosts of Tsushima opgepikt bij de Lidl. Daarnaast nog:
Hades (XSX) voor 13.95
Lego Harry Potter Years 1-7 (XSX) voor 13.95
Might No. 9 (XSX) voor 6.95
Allemaal bij AllYourGames
Hades (XSX) voor 13.95
Lego Harry Potter Years 1-7 (XSX) voor 13.95
Might No. 9 (XSX) voor 6.95
Allemaal bij AllYourGames
I sense a soul in search of answers...
- HeatherGrace
Bericht
Bij Action voor €9,99. Uit mijn hoofd:
- Ghost of Tsusima
- The Last of Us: Part II
- Assassin's Creed: Odyssey (Aanrader!!)
- Just Dance 2020
- Days Gone
- The Crew 2
- Horizon: Zero Dawn: Complete Edition
- Spider-Man
- Ghost of Tsusima
- Just Dance 2020
- Days Gone
- The Crew 2
- Spider-Man
- kingoftherain
Bericht
Als het goed is ook Dreams.HeatherGrace schreef: ↑25 nov 2022, 18:54Bij Action voor €9,99. Uit mijn hoofd:
- Ghost of Tsusima
- Just Dance 2020
- Days Gone
- The Crew 2
- Spider-Man
- KillingRaptor
- kingoftherain
- toejam
Bericht
Ik stond vandaag ook in een winkeltje waar ze een black friday-sale hadden. Maar dan ook echt een paar uur knallen met echte korting. Je kon over de hoofden lopen en dat moest ook wel om alle webshopbestellingen tussen het winkelend publiek vandaan te trekken
Professional dabbler
- kingoftherain
Bericht
Ik wil ook wel eens over hoofden lopen. Heel benieuwd hoe dat voelt. Of hoe die mensen dat voelen eigenlijk.
- kingoftherain
Bericht
Black Friday aankoop gedaan. Rode PS5 controller. Ik ben er weer in getrapt. #losert
- HeatherGrace
Bericht
Oh, ja. Dat lijkt me best spannend. Straks heeft iemand in de winkel de game vast die net in de webshop verkocht is!
- toejam
Bericht
Scheelt dat het een geïntegreerd systeem is, dus kassa zegt gewoon 'nee' Is 2 keer gebeurd tijdens het laatste uurtje Funko-sale maar gelukkig was daar gewoon begrip voor. Geen Amerikaanse taferelen met vechtpartijenHeatherGrace schreef: ↑25 nov 2022, 22:22Oh, ja. Dat lijkt me best spannend. Straks heeft iemand in de winkel de game vast die net in de webshop verkocht is!
Professional dabbler
- KillingRaptor
Bericht
Vandaag nog Death Stranding voor €10 en Guardians of the Galaxy voor €15 gescoord, beide op PS4.
- kingoftherain
Bericht
Guardians Of The Galaxy vond ik echt een leuk spel.KillingRaptor schreef: ↑27 nov 2022, 19:01Vandaag nog Death Stranding voor €10 en Guardians of the Galaxy voor €15 gescoord, beide op PS4.
- KillingRaptor
Bericht
Hoor daar alleen maar goede dingen over ja! Voor die prijs kon ik hem toch echt niet meer laten liggen.kingoftherain schreef: ↑27 nov 2022, 19:27Guardians Of The Galaxy vond ik echt een leuk spel.KillingRaptor schreef: ↑27 nov 2022, 19:01Vandaag nog Death Stranding voor €10 en Guardians of the Galaxy voor €15 gescoord, beide op PS4.