https://www.youtube.com/watch?v=cpNONyDeBd0&t=1s
In de comments wordt er flink op los gereageerd en daarom vroeg ik mij af; (in de man bijt hond stem) Wat vind jij hier van?

Is het een bekend iemand ja? Ik heb geen idee, als het op YouTube aankomt voel ik me altijd van een andere generatie. Ik kijk niet veel op YouTube. Maar hij staat dus niet zo in een goed boekje bij jou?Dynamike schreef: ↑15 okt 2022, 13:32Poeh. Ik vind het moeilijk om objectief te zien over video's van Dennis/Bert/VerzinEenNaam. Laat ik beginnen te zeggen dat het niet de eerste keer is dat hij een video maakt met dit onderwerp. Drie jaar geleden wilde hij al niet meer gaan, dat is blijkbaar nog steeds zo. Mooi. Missen we niks aan.
Bekend niet, maar ik heb wel met hem te maken gehad. En ken ook wel wat verhalen. Dus discutabel is hij in mijn boekje sowieso wel.OldSchool schreef: ↑15 okt 2022, 17:39Is het een bekend iemand ja? Ik heb geen idee, als het op YouTube aankomt voel ik me altijd van een andere generatie. Ik kijk niet veel op YouTube. Maar hij staat dus niet zo in een goed boekje bij jou?Dynamike schreef: ↑15 okt 2022, 13:32Poeh. Ik vind het moeilijk om objectief te zien over video's van Dennis/Bert/VerzinEenNaam. Laat ik beginnen te zeggen dat het niet de eerste keer is dat hij een video maakt met dit onderwerp. Drie jaar geleden wilde hij al niet meer gaan, dat is blijkbaar nog steeds zo. Mooi. Missen we niks aan.
Ik ga het filmpje niet eens kijken. Ik betaal graag entree om een drankje met button bashers te doen.Dynamike schreef:Bekend niet, maar ik heb wel met hem te maken gehad. En ken ook wel wat verhalen. Dus discutabel is hij in mijn boekje sowieso wel.OldSchool schreef: ↑15 okt 2022, 17:39Is het een bekend iemand ja? Ik heb geen idee, als het op YouTube aankomt voel ik me altijd van een andere generatie. Ik kijk niet veel op YouTube. Maar hij staat dus niet zo in een goed boekje bij jou?Dynamike schreef: ↑15 okt 2022, 13:32Poeh. Ik vind het moeilijk om objectief te zien over video's van Dennis/Bert/VerzinEenNaam. Laat ik beginnen te zeggen dat het niet de eerste keer is dat hij een video maakt met dit onderwerp. Drie jaar geleden wilde hij al niet meer gaan, dat is blijkbaar nog steeds zo. Mooi. Missen we niks aan.
Ik ga het filmpje niet eens kijken. Ik betaal graag entree om een drankje met button bashers te doen.
En kunnen we dan ook games van je zolder kopen?OldSchool schreef:Maar jullie kunnen hier ook een kopje koffie of thee krijgen, zonder entree te betalen!
Als jullie je goed gedragen, krijg je er misschien wel een koekje bij!
Hier ga ik een video van maken!!111!!!!11one
Het is bijna alsof hij niet weet wat een stroman of whataboutism is.Dynamike schreef: ↑16 okt 2022, 19:21Wel grappig, of eigenlijk triest, dat bij het doorlezen van de reacties op zijn video, hij elk argument tegen zijn video in de wind slaat. Ook de goed onderbouwde comments zijn volgens mij allemaal mensen van het "cartel"![]()
![]()
Dan geef je toch al heel snel aan wat voor figuur je bent. Mensen onderbouwen en willen een normale discussie met hem aangaan, maar hij kan niet anders dan roepen: Beste youtubers, dit zijn straw man arguments /whataboutism comments ( trap er niet in ).
In een toekomstige video gaat hij bespreken hoeveel een beurs kost om te organiseren en gaat hij WEL in op de serieuze en normale reactiesWat een grote fantast is deze man toch. Heerlijk! En we weten dat je meekijkt, Bert!
![]()
Jij bent gewoon lid van het cartel, dan zou ik dit ook zeggen.Gozert schreef: ↑16 okt 2022, 20:59Het is bijna alsof hij niet weet wat een stroman of whataboutism is.Dynamike schreef: ↑16 okt 2022, 19:21Wel grappig, of eigenlijk triest, dat bij het doorlezen van de reacties op zijn video, hij elk argument tegen zijn video in de wind slaat. Ook de goed onderbouwde comments zijn volgens mij allemaal mensen van het "cartel"![]()
![]()
Dan geef je toch al heel snel aan wat voor figuur je bent. Mensen onderbouwen en willen een normale discussie met hem aangaan, maar hij kan niet anders dan roepen: Beste youtubers, dit zijn straw man arguments /whataboutism comments ( trap er niet in ).
In een toekomstige video gaat hij bespreken hoeveel een beurs kost om te organiseren en gaat hij WEL in op de serieuze en normale reactiesWat een grote fantast is deze man toch. Heerlijk! En we weten dat je meekijkt, Bert!
![]()
Bijna.
![]()