SECRET SANTA 2022! - BIG SUCCESS!!

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
Gebruikersavatar
OldSchool
Contacteer:
Berichten: 7777
Lid geworden op: 05 feb 2017, 20:40

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

26 dec 2022, 12:09

Geweldig om alle pakketjes weer voor bij te zien komen!
Ik weet dat KillingRaptor zijn pakketje nog onderweg is, maar van onderstaande drie personen nog geen foto’s gesignaleerd:

1. Miss Blossom
2. OK Impala
3. TheDarkWanderer

Uiteraard is niets verplicht, maar je maakt je Santa waarschijnlijk erg blij met een reportage! Dus neem het met de kerstgedachte in gedachte, in ieder geval in overweging! Dank!
Gebruikersavatar
KillingRaptor
Locatie: Izegem, België
Berichten: 24697
Lid geworden op: 18 dec 2013, 22:15

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

26 dec 2022, 12:37

Van zodra het er is hier komen er foto's uiteraard! Wel spannend zo hoor.
Gebruikersavatar
Ok Impala!
Contacteer:
Berichten: 1581
Lid geworden op: 08 jan 2019, 10:11

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

26 dec 2022, 14:13

OldSchool schreef:
26 dec 2022, 12:09

1. Miss Blossom
2. OK Impala
3. TheDarkWanderer

Uiteraard is niets verplicht, maar je maakt je Santa waarschijnlijk erg blij met een reportage! Dus neem het met de kerstgedachte in gedachte, in ieder geval in overweging! Dank!
Foto's zijn onderweg. Maar ik zit nogal volgeboekt met alle familie gebeuren! :evil2:
Gebruikersavatar
OldSchool
Contacteer:
Berichten: 7777
Lid geworden op: 05 feb 2017, 20:40

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

26 dec 2022, 14:25

Ok Impala! schreef:
26 dec 2022, 14:13
OldSchool schreef:
26 dec 2022, 12:09

1. Miss Blossom
2. OK Impala
3. TheDarkWanderer

Uiteraard is niets verplicht, maar je maakt je Santa waarschijnlijk erg blij met een reportage! Dus neem het met de kerstgedachte in gedachte, in ieder geval in overweging! Dank!
Foto's zijn onderweg. Maar ik zit nogal volgeboekt met alle familie gebeuren! :evil2:
Top! Geen punt natuurlijk, wat in het vat zit verzuurd niet! Geniet nog van deze dag!
Gebruikersavatar
Blossom
Contacteer:
Locatie: Gelderland, Nederland
Berichten: 337
Lid geworden op: 05 feb 2021, 13:28

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

26 dec 2022, 14:44

Het is weer tijd voor kerst :party1:
De foto van dit jaar
Afbeelding

Met van de Secret santa heb ik de twee 3DS spellen gekregen (animal crossing new leaf & LEGO city the chase begins) en het pronkstuk van de spellen een N64 Star wars rogue squadron compleet in doos!!!!! :omg: :biggrin:

Daarnaast van mijn ouders en zus behoorlijk wat oudere spellen gekregen. Een oude pokemon collectors guide en een oude maar enorm coole fighterjet stuurtje. :cool:
Overall enorm blij met mijn cadeautjes :blushing:
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Gebruikersavatar
Ok Impala!
Contacteer:
Berichten: 1581
Lid geworden op: 08 jan 2019, 10:11

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

26 dec 2022, 20:32

En daar zijn we dan! Mijn Santa heeft zich heerlijk creatief uitgeleefd met een prachtig "shirt" en bijpassend gedicht. We hebben er hier kostelijk om gelachen! :lol: Toffe game in de verpakking (Fable!) en een mooi boek om de basis van Pixel Art te leren, wat ik weer mooi kan gebruiken in mijn games. Super bedankt Santa! :smile:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
TheDarkWanderer
Berichten: 554
Lid geworden op: 07 sep 2020, 13:57

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

28 dec 2022, 09:17

Ik had dit jaar de aller-, aller-, allerbeste Secret Santa's. En ik zal jullie uitgebreid vertellen waarom.

Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!

Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.

Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.

Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.

Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken


Voor Sven en Johan:

- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.

Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X


Dan nu over naar de inhoud:



Het pakje zelf.


De beautycase met cijferslot


De instructie met een QR-code naar de podcast



De inhoud van de beautycase

Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.


Op naar het volgende pakje!



Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:




Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!

Kort samengevat in één beeld:


En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!

Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!

Jullie DarkWanderer

PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.
I sense a soul in search of answers...
Gebruikersavatar
Shantomio
Locatie: Gouda
Berichten: 1434
Lid geworden op: 07 mei 2017, 11:30

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

28 dec 2022, 10:44

Goud, ik weet hoe het voelt en het is fantastisch. Wat ee helden weer!

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk

****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Gebruikersavatar
OldSchool
Contacteer:
Berichten: 7777
Lid geworden op: 05 feb 2017, 20:40

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

28 dec 2022, 11:43

Mooi dames en heren! Ik zie veel posts, iedereen heeft zijn kado’s gedeeld. Geweldig!

Mensen hebben gelachen, mensen hebben gehuild, maar hoe je het ook wendt of keert, iedereen is verrast door zijn of haar Secret Santa!

Ik zie dat velen er veel moeite in hebben gestopt om er iets moois van te maken, dat doet mijn hart deugd. Het doel van de Secret Santa is toch vooral even een momentje waarop je kunt lachen. Die glimlach had ik zelf in ieder geval het hele uitpak proces op mijn gezicht en dat zie ik vaker voorbij komen. Top!

Ik vond het een eer het stokje van Daan over te mogen nemen en dit jaar de organisatie te verzorgen. Maar een Secret Santa is niets zonder Santa’s. Dus vooral een groot compliment aan iedereen, aan jullie! Bedankt voor het mee doen!
Gebruikersavatar
seffen99
Berichten: 2954
Lid geworden op: 25 jan 2014, 11:50

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

28 dec 2022, 15:09

TheDarkWanderer schreef:Ik had dit jaar de aller-, aller-, allerbeste Secret Santa's. En ik zal jullie uitgebreid vertellen waarom.

Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!

Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.

Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.

Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.

Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken


Voor Sven en Johan:

- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.

Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X


Dan nu over naar de inhoud:

Afbeelding
Het pakje zelf.


Afbeelding
De beautycase met cijferslot

Afbeelding
De instructie met een QR-code naar de podcast

Afbeelding
Afbeelding
De inhoud van de beautycase

Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.

Afbeelding
Op naar het volgende pakje!



Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:

Afbeelding


Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!

Kort samengevat in één beeld:
Afbeelding

En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!

Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!

Jullie DarkWanderer

PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.
Wauw! Wat een gave reactie! Heel graag gedaan Darkwanderer! Of is het inmiddels toch The LightWalker? :D
Gebruikersavatar
TheDarkWanderer
Berichten: 554
Lid geworden op: 07 sep 2020, 13:57

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

28 dec 2022, 15:57

seffen99 schreef:
28 dec 2022, 15:09
TheDarkWanderer schreef:Ik had dit jaar de aller-, aller-, allerbeste Secret Santa's. En ik zal jullie uitgebreid vertellen waarom.

Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!

Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.

Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.

Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.

Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken


Voor Sven en Johan:

- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.

Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X


Dan nu over naar de inhoud:

Afbeelding
Het pakje zelf.


Afbeelding
De beautycase met cijferslot

Afbeelding
De instructie met een QR-code naar de podcast

Afbeelding
Afbeelding
De inhoud van de beautycase

Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.

Afbeelding
Op naar het volgende pakje!



Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:

Afbeelding


Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!

Kort samengevat in één beeld:
Afbeelding

En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!

Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!

Jullie DarkWanderer

PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.
Wauw! Wat een gave reactie! Heel graag gedaan Darkwanderer! Of is het inmiddels toch The LightWalker? :D
Eens een DarkWanderer, altijd een een DarkWanderer. Al kan ik niet meer aan mijn nickname denken zonder hardop te lachen. Ik kijk erg uit naar de game, maar de podcast was absoluut het grootste cadeau.
I sense a soul in search of answers...
Gebruikersavatar
Ok Impala!
Contacteer:
Berichten: 1581
Lid geworden op: 08 jan 2019, 10:11

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

30 dec 2022, 09:08

En zeer veel dank aan OldSchool voor de organisatie. Helemaal top! :smile:
Gebruikersavatar
kingoftherain
Locatie: Puttershoek
Berichten: 6670
Lid geworden op: 03 mar 2019, 16:33

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

30 dec 2022, 09:41

Ok Impala! schreef:
30 dec 2022, 09:08
En zeer veel dank aan OldSchool voor de organisatie. Helemaal top! :smile:
Zeker te weten. Ik doe dan wel nooit mee, maar ik vind het altijd erg leuk om de Secret Santa van een afstand te volgen.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
Gebruikersavatar
KillingRaptor
Locatie: Izegem, België
Berichten: 24697
Lid geworden op: 18 dec 2013, 22:15

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

30 dec 2022, 10:12

Er volgen nog steeds foto's hoor! Ik verwacht mijn secret santa pakketje één dezer dagen.
Gebruikersavatar
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 19716
Lid geworden op: 16 dec 2013, 11:31

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

30 dec 2022, 11:28

Is PostNL dan zo traag of Bpost? :)
Gebruikersavatar
KillingRaptor
Locatie: Izegem, België
Berichten: 24697
Lid geworden op: 18 dec 2013, 22:15

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

30 dec 2022, 12:27

Apenheul schreef:
30 dec 2022, 11:28
Is PostNL dan zo traag of Bpost? :)
Nee pakketje was later opgestuurd door omstandigheden.
Gebruikersavatar
kingoftherain
Locatie: Puttershoek
Berichten: 6670
Lid geworden op: 03 mar 2019, 16:33

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

30 dec 2022, 12:35

Heb je in ieder geval nog wat in het vooruitzicht.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
Gebruikersavatar
KillingRaptor
Locatie: Izegem, België
Berichten: 24697
Lid geworden op: 18 dec 2013, 22:15

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 13:40

Secret santa was wat later bij mij maar vandaag was hij daar plots! Het befaamde pakketje! :omg:

Afbeelding

Eerst een heleboel briefjes waarin zelfs een heuse quiz zat! En jawel, ik ben serieus gefaald voor deze quiz over mijn eigen backlog. :lol: Maar santa was vergevingsgezind en ik mocht toch mijn pakjes openmaken. Gelukkig!

Afbeelding

Afbeelding

Enkele waren genummerd dus hebben we die volgorde maar aangehouden. Begon al meteen zeer creepy, Resident Evil 2 voor PS4! Brrrr... Creepy...

Afbeelding

The Simpsons waren ook aanwezig en hielden blijkbaar een heuse meeting in het pakketje!

Afbeelding

En ook Scrooge McDuck was present, uiteraard geen cent uitgegeven aan Homer & co zie ik. Nog steeds even gierig die eend.

Afbeelding

Maar daar neemt Bart geen genoegen mee! Als dit maar allemaal goed afloopt.

Afbeelding

Ook Marge zat nog bij Bart en de Juggernauts! Uiteraard nog even een overzichtsfoto.

Afbeelding

Echt heel erg bedankt santa! Was al een heuse opluchting dat ik de pakjes mocht openmaken na het falen van de quiz. Dat wordt lekker griezelen met Resident Evil, zo weinig mogelijk geld uitgeven met Scrooge en juggernauts in elkaar slaan met Bart!
Gebruikersavatar
OldSchool
Contacteer:
Berichten: 7777
Lid geworden op: 05 feb 2017, 20:40

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 15:32

Geweldig Mitch! Fijn dat inmiddels iedereen blij is gemaakt en dat iedereen zo vriendelijk was om te delen wat hij of zij heeft ontvangen!

Hij deze verklaar ik dan ook de Secret Santa 2022 tot een…

Afbeelding
Gebruikersavatar
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020
Berichten: 8914
Lid geworden op: 02 jan 2014, 10:25

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 17:20

Mooi laatste pakket! Veel plezier met RE2! Prachtig spel! Of dan nu eindelijk een PS5 opspeuren voor nog meer pracht en praal? Nu heb je een reden :P
Gebruikersavatar
TheDarkWanderer
Berichten: 554
Lid geworden op: 07 sep 2020, 13:57

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 18:25

Tof dat het zo in de smaak viel!
I sense a soul in search of answers...
Gebruikersavatar
KillingRaptor
Locatie: Izegem, België
Berichten: 24697
Lid geworden op: 18 dec 2013, 22:15

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 18:27

arjen1981 schreef:
02 jan 2023, 17:20
Mooi laatste pakket! Veel plezier met RE2! Prachtig spel! Of dan nu eindelijk een PS5 opspeuren voor nog meer pracht en praal? Nu heb je een reden :P
Ooit maar niet meteen. :biggrin:
Gebruikersavatar
KillingRaptor
Locatie: Izegem, België
Berichten: 24697
Lid geworden op: 18 dec 2013, 22:15

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 18:28

TheDarkWanderer schreef:
02 jan 2023, 18:25
Tof dat het zo in de smaak viel!
Zeker! Thanks man!
Gebruikersavatar
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 19716
Lid geworden op: 16 dec 2013, 11:31

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

02 jan 2023, 21:50

Fijn dat het aangekomen is. Ook Gameboy games <3
Gebruikersavatar
Fing3r
Locatie: Friesland
Berichten: 3940
Lid geworden op: 15 jan 2019, 18:07

Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!

03 jan 2023, 00:06

Een geweldig event weer! Ontzettend bedankt voor de organisatie Oldskool, hopelijk volgen er nog veel meer!
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”