Geweldig om alle pakketjes weer voor bij te zien komen!
Ik weet dat KillingRaptor zijn pakketje nog onderweg is, maar van onderstaande drie personen nog geen foto’s gesignaleerd:
1. Miss Blossom
2. OK Impala
3. TheDarkWanderer
Uiteraard is niets verplicht, maar je maakt je Santa waarschijnlijk erg blij met een reportage! Dus neem het met de kerstgedachte in gedachte, in ieder geval in overweging! Dank!
SECRET SANTA 2022! - BIG SUCCESS!!
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Van zodra het er is hier komen er foto's uiteraard! Wel spannend zo hoor.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Foto's zijn onderweg. Maar ik zit nogal volgeboekt met alle familie gebeuren!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Top! Geen punt natuurlijk, wat in het vat zit verzuurd niet! Geniet nog van deze dag!Ok Impala! schreef: ↑26 dec 2022, 14:13Foto's zijn onderweg. Maar ik zit nogal volgeboekt met alle familie gebeuren!![]()
- Blossom
- Contacteer:
- Locatie: Gelderland, Nederland
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Het is weer tijd voor kerst
De foto van dit jaar

Met van de Secret santa heb ik de twee 3DS spellen gekregen (animal crossing new leaf & LEGO city the chase begins) en het pronkstuk van de spellen een N64 Star wars rogue squadron compleet in doos!!!!!
Daarnaast van mijn ouders en zus behoorlijk wat oudere spellen gekregen. Een oude pokemon collectors guide en een oude maar enorm coole fighterjet stuurtje.
Overall enorm blij met mijn cadeautjes
De foto van dit jaar

Met van de Secret santa heb ik de twee 3DS spellen gekregen (animal crossing new leaf & LEGO city the chase begins) en het pronkstuk van de spellen een N64 Star wars rogue squadron compleet in doos!!!!!
Daarnaast van mijn ouders en zus behoorlijk wat oudere spellen gekregen. Een oude pokemon collectors guide en een oude maar enorm coole fighterjet stuurtje.
Overall enorm blij met mijn cadeautjes
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
En daar zijn we dan! Mijn Santa heeft zich heerlijk creatief uitgeleefd met een prachtig "shirt" en bijpassend gedicht. We hebben er hier kostelijk om gelachen!
Toffe game in de verpakking (Fable!) en een mooi boek om de basis van Pixel Art te leren, wat ik weer mooi kan gebruiken in mijn games. Super bedankt Santa!




Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Ik had dit jaar de aller-, aller-, allerbeste Secret Santa's. En ik zal jullie uitgebreid vertellen waarom.
Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!
Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.
Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.
Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.
Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken
Voor Sven en Johan:
- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.
Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X
Dan nu over naar de inhoud:
Het pakje zelf.
De beautycase met cijferslot
De instructie met een QR-code naar de podcast
De inhoud van de beautycase
Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.
Op naar het volgende pakje!
Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:
Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!
Kort samengevat in één beeld:
En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!
Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!
Jullie DarkWanderer
PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.
Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!
Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.
Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.
Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.
Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken
Voor Sven en Johan:
- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.
Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X
Dan nu over naar de inhoud:
Het pakje zelf.
De beautycase met cijferslot
De instructie met een QR-code naar de podcast
De inhoud van de beautycase
Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.
Op naar het volgende pakje!
Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:
Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!
Kort samengevat in één beeld:
En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!
Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!
Jullie DarkWanderer
PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.
I sense a soul in search of answers...
- Shantomio
- Locatie: Gouda
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Goud, ik weet hoe het voelt en het is fantastisch. Wat ee helden weer!
Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Mooi dames en heren! Ik zie veel posts, iedereen heeft zijn kado’s gedeeld. Geweldig!
Mensen hebben gelachen, mensen hebben gehuild, maar hoe je het ook wendt of keert, iedereen is verrast door zijn of haar Secret Santa!
Ik zie dat velen er veel moeite in hebben gestopt om er iets moois van te maken, dat doet mijn hart deugd. Het doel van de Secret Santa is toch vooral even een momentje waarop je kunt lachen. Die glimlach had ik zelf in ieder geval het hele uitpak proces op mijn gezicht en dat zie ik vaker voorbij komen. Top!
Ik vond het een eer het stokje van Daan over te mogen nemen en dit jaar de organisatie te verzorgen. Maar een Secret Santa is niets zonder Santa’s. Dus vooral een groot compliment aan iedereen, aan jullie! Bedankt voor het mee doen!
Mensen hebben gelachen, mensen hebben gehuild, maar hoe je het ook wendt of keert, iedereen is verrast door zijn of haar Secret Santa!
Ik zie dat velen er veel moeite in hebben gestopt om er iets moois van te maken, dat doet mijn hart deugd. Het doel van de Secret Santa is toch vooral even een momentje waarop je kunt lachen. Die glimlach had ik zelf in ieder geval het hele uitpak proces op mijn gezicht en dat zie ik vaker voorbij komen. Top!
Ik vond het een eer het stokje van Daan over te mogen nemen en dit jaar de organisatie te verzorgen. Maar een Secret Santa is niets zonder Santa’s. Dus vooral een groot compliment aan iedereen, aan jullie! Bedankt voor het mee doen!
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Wauw! Wat een gave reactie! Heel graag gedaan Darkwanderer! Of is het inmiddels toch The LightWalker?TheDarkWanderer schreef:Ik had dit jaar de aller-, aller-, allerbeste Secret Santa's. En ik zal jullie uitgebreid vertellen waarom.
Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!
Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.
Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.
Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.
Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken
Voor Sven en Johan:
- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.
Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X
Dan nu over naar de inhoud:
Het pakje zelf.
De beautycase met cijferslot
De instructie met een QR-code naar de podcast
De inhoud van de beautycase
Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.
Op naar het volgende pakje!
Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:
Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!
Kort samengevat in één beeld:
En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!
Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!
Jullie DarkWanderer
PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Eens een DarkWanderer, altijd een een DarkWanderer. Al kan ik niet meer aan mijn nickname denken zonder hardop te lachen. Ik kijk erg uit naar de game, maar de podcast was absoluut het grootste cadeau.seffen99 schreef: ↑28 dec 2022, 15:09Wauw! Wat een gave reactie! Heel graag gedaan Darkwanderer! Of is het inmiddels toch The LightWalker?TheDarkWanderer schreef:Ik had dit jaar de aller-, aller-, allerbeste Secret Santa's. En ik zal jullie uitgebreid vertellen waarom.
Mijn Secret Santa's van dit jaar waren de heren van Praatje Podcast, en ze maakten een heuse podcast die mijn pakketje vergezelde: What's in a name?!
Vooraf even het volgende: er gaan een hoop beelden volgen en een hoop dingen die misschien maar half te volgen zijn voor de mensen die de Podcast niet gehoord hebben, maar ik schrijf dit niet alleen om te laten zien wat ik gekregen heb, maar ook als teken van dank aan de makers.
Ik heb net, zonder dollen, de grappigste 30 minuten beleefd van heel 2022. Sven en Johan hebben namelijk een podcast gemaakt die volledig draaide om mij, of nouja, mijn Nickname. En daarbij hadden zij minimaal zoveel lol als dat ik had toen ik het luisterde. Ik denk dat hier het talent van deze beide heren ook vrij duidelijk geëtaleerd wordt: puur vermaak terwijl ze eigenlijk in 30 minuten bijna helemaal niets gezegd hebben, maar vooral hun creativiteit lieten blijken door op 30 verschillende manieren DarkWanderer te zeggen en toch een heel erg goede Michael Caine imitatie op de mat te leggen.
Het alibi voor het maken van deze podcast was een onderliggende quiz, bestaande uit 3 vragen, die nodig waren om het cijferslot van de 'kluis' (lees: beautycase) te openen.
Deze quiz had 3 vragen, maar uiteindelijk bleek de beproeving de podcast af te luisteren (zonder het in je broek te doen van het lachen), moeilijker dan de vragen zelf. Ook bleken de vragen helemaal niet relevant, aangezien de code na een slordige 30 minuten gewoon richting de luisteraard werd geslingerd.
Note:
- In de tussentijd had ik mezelf al wel 3x afgevraagd of ik deze nickname nog kon houden, of niet moest overstappen naar iets anders.
- Leerde ik dat ik eigenlijk de beste vriend van Harry Potter ben met een huiself genaamd Obby, die een onderbroek op zijn hoofd heeft.
- Nam ik me voor om toch eens in character een fietstocht te gaan maken
Voor Sven en Johan:
- Huis is gekocht (in December en nieuwe dakramen én zonnepanelen laten installeren)
- Gameroom is nog steeds in de maak
- Ik heb absoluut twee linkerhanden
- Hoewel ik graag les zou geven op Hogwarts, geef ik les op het HBO(gwarts).
- De grootste uitdaging bij het fietsen zijn de waddeneilanden.
- Ik moet nog 34 van de 352 gemeenten om mijn lijstje compleet te maken (het op de fiets bezoeken van alle gemeenten in NL).
- Daarna volgt geen zwart gat, maar eenzelfde Challenge in België en Luxemburg.
- ik ben een Switch/Xbox/PC-gamer, dat hebben jullie maar al te goed in de smiezen gehad.
Edit: de plaatjes schijnen het niet goed te doen, daarom hier ook even de link naar de galerij:
https://imgur.com/gallery/NIaJl7X
Dan nu over naar de inhoud:
Het pakje zelf.
De beautycase met cijferslot
De instructie met een QR-code naar de podcast
De inhoud van de beautycase
Ik werd overigens gewaarschuwd dat er één eetbaar en één niet eetbaar cadeautje bij zat. Er zat echter ook nog een derde cadeau in, hetgeen ook wel de humor illustreert die door de hele podast te genieten was.
Op naar het volgende pakje!
Dan het item dat hoop op mijn wensenlijst stond:
Hier ga ik me zeker vele uren mee vermaken, hartelijk dank!
Kort samengevat in één beeld:
En vergeet niet: ik ben nu ook de trotse eigenaar van een zeer retro beautycase!
Heren, ik heb echt ontzettend gelachen, mijn 2022 kan op deze manier echt niet meer stuk. Dank voor alle moeite die jullie erin gestoken hebben, ik dacht te horen dat jullie ook wel veel plezier hadden bij het maken, ik had dat in ieder geval wel!
Jullie DarkWanderer
PS: jullie Harry Potter Puppet Pals-variant op mijn nickname is echt goud. Ik overweeg hem als Ringtone.![]()
I sense a soul in search of answers...
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
En zeer veel dank aan OldSchool voor de organisatie. Helemaal top! 
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Zeker te weten. Ik doe dan wel nooit mee, maar ik vind het altijd erg leuk om de Secret Santa van een afstand te volgen.Ok Impala! schreef: ↑30 dec 2022, 09:08En zeer veel dank aan OldSchool voor de organisatie. Helemaal top!![]()
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Er volgen nog steeds foto's hoor! Ik verwacht mijn secret santa pakketje één dezer dagen.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Nee pakketje was later opgestuurd door omstandigheden.
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Heb je in ieder geval nog wat in het vooruitzicht.
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Secret santa was wat later bij mij maar vandaag was hij daar plots! Het befaamde pakketje!

Eerst een heleboel briefjes waarin zelfs een heuse quiz zat! En jawel, ik ben serieus gefaald voor deze quiz over mijn eigen backlog.
Maar santa was vergevingsgezind en ik mocht toch mijn pakjes openmaken. Gelukkig!


Enkele waren genummerd dus hebben we die volgorde maar aangehouden. Begon al meteen zeer creepy, Resident Evil 2 voor PS4! Brrrr... Creepy...

The Simpsons waren ook aanwezig en hielden blijkbaar een heuse meeting in het pakketje!

En ook Scrooge McDuck was present, uiteraard geen cent uitgegeven aan Homer & co zie ik. Nog steeds even gierig die eend.

Maar daar neemt Bart geen genoegen mee! Als dit maar allemaal goed afloopt.

Ook Marge zat nog bij Bart en de Juggernauts! Uiteraard nog even een overzichtsfoto.

Echt heel erg bedankt santa! Was al een heuse opluchting dat ik de pakjes mocht openmaken na het falen van de quiz. Dat wordt lekker griezelen met Resident Evil, zo weinig mogelijk geld uitgeven met Scrooge en juggernauts in elkaar slaan met Bart!

Eerst een heleboel briefjes waarin zelfs een heuse quiz zat! En jawel, ik ben serieus gefaald voor deze quiz over mijn eigen backlog.


Enkele waren genummerd dus hebben we die volgorde maar aangehouden. Begon al meteen zeer creepy, Resident Evil 2 voor PS4! Brrrr... Creepy...

The Simpsons waren ook aanwezig en hielden blijkbaar een heuse meeting in het pakketje!

En ook Scrooge McDuck was present, uiteraard geen cent uitgegeven aan Homer & co zie ik. Nog steeds even gierig die eend.

Maar daar neemt Bart geen genoegen mee! Als dit maar allemaal goed afloopt.

Ook Marge zat nog bij Bart en de Juggernauts! Uiteraard nog even een overzichtsfoto.

Echt heel erg bedankt santa! Was al een heuse opluchting dat ik de pakjes mocht openmaken na het falen van de quiz. Dat wordt lekker griezelen met Resident Evil, zo weinig mogelijk geld uitgeven met Scrooge en juggernauts in elkaar slaan met Bart!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Geweldig Mitch! Fijn dat inmiddels iedereen blij is gemaakt en dat iedereen zo vriendelijk was om te delen wat hij of zij heeft ontvangen!
Hij deze verklaar ik dan ook de Secret Santa 2022 tot een…

Hij deze verklaar ik dan ook de Secret Santa 2022 tot een…

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Mooi laatste pakket! Veel plezier met RE2! Prachtig spel! Of dan nu eindelijk een PS5 opspeuren voor nog meer pracht en praal? Nu heb je een reden :P
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Tof dat het zo in de smaak viel!
I sense a soul in search of answers...
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Fijn dat het aangekomen is. Ook Gameboy games <3
- Fing3r
- Locatie: Friesland
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Een geweldig event weer! Ontzettend bedankt voor de organisatie Oldskool, hopelijk volgen er nog veel meer!


