SECRET SANTA 2022! - BIG SUCCESS!!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Now the waiting begins!
Mooi om al die pakjes te zien mensen! Ik kijk al uit na de unboxing foto’s!
- Shantomio
Bericht
Maar Maaaaahaaaaam, mag ik hem niet nu al openen?
Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Mike begon ook al!
Morgenochtend ben je de eerste!!
NEE!Shantomio schreef:Maar Maaaaahaaaaam, mag ik hem niet nu al openen?
Mike begon ook al!
Morgenochtend ben je de eerste!!
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Pap.
NEE. ANDERS ONTPLOFT JE PAKKET.Shantomio schreef:Maar Maaaaahaaaaam, mag ik hem niet nu al openen?
Pap.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Shantomio
Bericht
Kak, morgenochtend dan maar?dlbyvisual schreef:NEE. ANDERS ONTPLOFT JE PAKKET.Shantomio schreef:Maar Maaaaahaaaaam, mag ik hem niet nu al openen?
Pap.
Bericht
Echt? Dedication! Ben heel benieuwd wat je in je pakket hebt! Die van mij maak ik morgenochtend open.Dynamike schreef:00:01.scheur ik de doos open!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zoals elk jaar pak ik mijn Secret Santa uit om 00:01 uur. Dus ook dit jaar. Ook heb ik dit jaar wederom geen lijstje gemaakt met wat ik wilde, en vraag ik altijd wat mijn Santa vindt dat ik zeker moet spelen als het ontbreekt in mijn collectie.... Dit jaar was het onderstaand. Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet
Maar bedankt, Santa

- Shantomio
Bericht
Wat is die game linksboven?
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Thanks Santa! Lekker quizzen en toffe games die allemaal nog niet heb! Awesome!
M’n zoon vindt RE absoluut niet eng en die is het beste. Ik be benieuwd!

M’n zoon vindt RE absoluut niet eng en die is het beste. Ik be benieuwd!

- Shantomio
Bericht
Wat een fantastische Secret Santa dit jaar!
Een prachtig en heel treffend gedicht en geweldige cadeaus. Ik snap niet helemaal hoe de Sint het heeft gedaan want alleen de n64 cart is al de prijs maar ik ben heel blij en dankbaar voor de Bonus!
Dit was het wachten dubbel en dwars waard.
Bedankt voor alle moeite lieve Secret Santa!

Een prachtig en heel treffend gedicht en geweldige cadeaus. Ik snap niet helemaal hoe de Sint het heeft gedaan want alleen de n64 cart is al de prijs maar ik ben heel blij en dankbaar voor de Bonus!
Dit was het wachten dubbel en dwars waard.
Bedankt voor alle moeite lieve Secret Santa!

Bericht
Mijn secret santa is heel creatief geweest! Echt supertof gemaakt.

Dit is natuurlijk geïnspireerd door mijn liefde voor podcasten (praatje podcast en de Filmblik). De microfoon is al ingepikt door m’n dochter hahaha!
En dit zat in de Filmblik

Het boek gaat mee op vakantie.
Dank je Secret Santa!

Dit is natuurlijk geïnspireerd door mijn liefde voor podcasten (praatje podcast en de Filmblik). De microfoon is al ingepikt door m’n dochter hahaha!
En dit zat in de Filmblik

Het boek gaat mee op vakantie.
Dank je Secret Santa!
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Mijn Secret Santa heeft een persoonlijke boodschap voor mij en mijn vrouw opgenomen!
We gingen helemaal stuk van het lachen. Mijn liefde voor het pielen met apparaten werd misbruikt om de gevraagde games vrij te spelen..
Mech Assault bevat een exploit om de Xbox OG te softmodden. Die games wil ik dan in mijn verzameling. GTA V wilde ik graag, omdat ik die, netzoals Seffen nog nooit gespeeld heb.
Seffen bracht mij op het idee om die game te vragen, maar gaf ook mijn Santa het idee om een podcastje op te nemen.

We gingen helemaal stuk van het lachen. Mijn liefde voor het pielen met apparaten werd misbruikt om de gevraagde games vrij te spelen..
Mech Assault bevat een exploit om de Xbox OG te softmodden. Die games wil ik dan in mijn verzameling. GTA V wilde ik graag, omdat ik die, netzoals Seffen nog nooit gespeeld heb.
Seffen bracht mij op het idee om die game te vragen, maar gaf ook mijn Santa het idee om een podcastje op te nemen.

- Shantomio
Bericht
Sorry Arjan, daar is hij al.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Voor de mensen die zich afvragen wat die "game" links bovenin is; dat is geen game maar een kaart/gemaakte jungle.
Super toffe dingen zie ik hier voorbij komen. Mooie Santa-geschenken allemaal! Ik zie Eternal Sonata, dus dat is sowieso liefde. Een filmblik; ook liefde. District 9! En de rest weet ik niet meer, want ik zit met tranen in de ogen van kerstliefde die ik zie.
Super toffe dingen zie ik hier voorbij komen. Mooie Santa-geschenken allemaal! Ik zie Eternal Sonata, dus dat is sowieso liefde. Een filmblik; ook liefde. District 9! En de rest weet ik niet meer, want ik zit met tranen in de ogen van kerstliefde die ik zie.
- KillingRaptor
Bericht
Echt hele mooie dingen allemaal! Super om dit allemaal te zien. Mijn pakketje komt wat later maar dat is helemaal niet erg, ben er wel erg benieuwd naar.
Aha, nog een man met cultuur!

Echt hele mooie dingen allemaal! Super om dit allemaal te zien. Mijn pakketje komt wat later maar dat is helemaal niet erg, ben er wel erg benieuwd naar.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Vanochtend lag een cadeau onder de boom!

Een Playstation 1 met controller en nog iets?

4 Playstayion 4 games!

De laatste 2 covers herkende ik direct. Maar zijn deze covers wel erg mooi gepersonaliseerd!

Tony Hawk speelde ik ook met plezier maar trails nooit gedaan dus dat wordt een leuke eerste ervaring. Blood Bowl is een verrassing. Leuke troll ook met die sport game :P Ik ben benieuwd. Games Workshop heeft altijd mijn interesse en ken ik de miniatuur game alleen van naam en wat foto's uit een magazine wellicht.

Blood Strained vind ik erg tof. Ik was ooit op PC Game Pass begonnen, maar heb dat door het platform niet afgemaakt. Nu kan ik lekker opnieuw beginnen op mijn favorite game console. En daar heb ik nu dan ook echt wel zin in. Rad Rodgers heb ik met mijn domme kop net aangeschaft! en had ik ook op mijn wishlist gezet! Maar ik vind het een toffe gift en kan ik nu wellicht zelf een keer kado doen! Alles bij elkaar is een mooi kado. En dus ook nog een controller!
Thanks marxkemp! (Ja toch jij was het?)
4 Playstayion 4 games!
De laatste 2 covers herkende ik direct. Maar zijn deze covers wel erg mooi gepersonaliseerd!
Tony Hawk speelde ik ook met plezier maar trails nooit gedaan dus dat wordt een leuke eerste ervaring. Blood Bowl is een verrassing. Leuke troll ook met die sport game :P Ik ben benieuwd. Games Workshop heeft altijd mijn interesse en ken ik de miniatuur game alleen van naam en wat foto's uit een magazine wellicht.
Blood Strained vind ik erg tof. Ik was ooit op PC Game Pass begonnen, maar heb dat door het platform niet afgemaakt. Nu kan ik lekker opnieuw beginnen op mijn favorite game console. En daar heb ik nu dan ook echt wel zin in. Rad Rodgers heb ik met mijn domme kop net aangeschaft! en had ik ook op mijn wishlist gezet! Maar ik vind het een toffe gift en kan ik nu wellicht zelf een keer kado doen! Alles bij elkaar is een mooi kado. En dus ook nog een controller!
Laatst gewijzigd door arjen1981 op 25 dec 2022, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Bericht
Re: SECRET SANTA 2022! - Iiiiiiiiiiiiiiiiiiit’s show time!
Hola!!
Stiekem wist ik al wie mijn Secret Santa was. Diegene had zichzelf al verraden hier door een post te plaatsen waaraan ik kon linken dat het pakje wel voor mij moest zijn.
Maar dat maakte het misschien nog wel leuker, want daardoor werd ik extra benieuwd wat jij voor mij zou maken... 
Er kwam een hele grote zware doos binnen, die het land meermaal doorkruist heeft. Van Zuid-West naar Zuid, naar het Zuid-Oosten van het land.

Daarin vond ik een (prachtig
) boek. 'Hoe leer ik mijn kat Frans'. Liefste Santa weet dat ik niet zo van katten en de taal Frans houd. Maar dit kan ik je wel vergeven.

Ik opende het boek en vond een gedicht. Die houd ik lekker voor mezelf.

Toen ik de pagina omsloeg vond ik een heel leuk cadeau! Zomaar verstopt in een boek.

Dankjewel Santa! Hier ben ik heel blij mee! Zodra de verhuizing helemaal achter de rug is, ga ik genieten van de game.
Stiekem wist ik al wie mijn Secret Santa was. Diegene had zichzelf al verraden hier door een post te plaatsen waaraan ik kon linken dat het pakje wel voor mij moest zijn.

Er kwam een hele grote zware doos binnen, die het land meermaal doorkruist heeft. Van Zuid-West naar Zuid, naar het Zuid-Oosten van het land.

Daarin vond ik een (prachtig

Ik opende het boek en vond een gedicht. Die houd ik lekker voor mezelf.

Toen ik de pagina omsloeg vond ik een heel leuk cadeau! Zomaar verstopt in een boek.

Dankjewel Santa! Hier ben ik heel blij mee! Zodra de verhuizing helemaal achter de rug is, ga ik genieten van de game.

Laatst gewijzigd door Shmupz op 25 dec 2022, 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Wat heb ik lopen schelden tegen de organisatie dat je Rad alsnog gekocht had, haha. Hulde aan Dennis overigens. Die wil je dubbele vast overnemen.
Pas bij het inpakken kwamen we erachter dat ik je naam verkeerd had gespeld. Ook dom!
Fijne kerst en veel plezier!
Ik had toch alleen gezegd dat er een pritt stift was opgegaan aan het maken van de CRT, PS en controller?arjen1981 schreef:Vanochtend lag een cadeau onder de boom!
4 Playstayion 4 games!
Tony Hawk speelde ik ook met plezier maar trails nooit gedaan dus dat wordt een leuke eerste ervaring. Blood Bowl is een verrassing. Leuke troll ook met die sport gameIk ben benieuwd. Games Workshop heeft altijd mijn interesse en ken ik de miniatuur game alleen van naam en wat foto's uit een magazine wellicht.
Wat heb ik lopen schelden tegen de organisatie dat je Rad alsnog gekocht had, haha. Hulde aan Dennis overigens. Die wil je dubbele vast overnemen.
Pas bij het inpakken kwamen we erachter dat ik je naam verkeerd had gespeld. Ook dom!
Fijne kerst en veel plezier!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht 
Hij lag al een tijdje onder de boom, mijn Santa was erg op tijd dit jaar! Het mooie aan Secret Santa, is dat dat altijd het enige kado is, waarvan ik niet weet wat er in zit!

Mijn Santa kent mijn liefde voor de Evercade! En ik kan nu zeggen dat ik de enige ben met een Evercade mystery game! Uniek in zijn soort! Op de verpakking staat veel informatie en er wordt gehint naar de inhoud. Is het een cartridge? Is het een disc? Of misschien zelfs een old school cassettebandje?

Niets van dat alles! Het is een GBA advance game! Maar dan wel helemaal uit Japan! Deze game kwam door Koekie in de GBA draft. Deze game leek me echt op het lijf geschreven en door de sensor in de cartridge, is deze game niet echt te emuleren. Hierdoor kwam hij op mijn lijstje te staan, maar hij kan er al weer af!

Helemaal compleet! En echt in super goede staat! Het is tevens mijn eerste Japanse game, dus dat is extra mooi aan dit kado.
Als enige lid van de organisatie, weet ik natuurlijk wie mij had geloot. Dus Arjen, super bedankt! Ontzettend blij met de game en ook super bedankt voor de leuke verpakking. Super mooi gedaan!

Hij lag al een tijdje onder de boom, mijn Santa was erg op tijd dit jaar! Het mooie aan Secret Santa, is dat dat altijd het enige kado is, waarvan ik niet weet wat er in zit!

Mijn Santa kent mijn liefde voor de Evercade! En ik kan nu zeggen dat ik de enige ben met een Evercade mystery game! Uniek in zijn soort! Op de verpakking staat veel informatie en er wordt gehint naar de inhoud. Is het een cartridge? Is het een disc? Of misschien zelfs een old school cassettebandje?

Niets van dat alles! Het is een GBA advance game! Maar dan wel helemaal uit Japan! Deze game kwam door Koekie in de GBA draft. Deze game leek me echt op het lijf geschreven en door de sensor in de cartridge, is deze game niet echt te emuleren. Hierdoor kwam hij op mijn lijstje te staan, maar hij kan er al weer af!

Helemaal compleet! En echt in super goede staat! Het is tevens mijn eerste Japanse game, dus dat is extra mooi aan dit kado.
Als enige lid van de organisatie, weet ik natuurlijk wie mij had geloot. Dus Arjen, super bedankt! Ontzettend blij met de game en ook super bedankt voor de leuke verpakking. Super mooi gedaan!
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Ziet er leuk uit allemaal. Weer lekker creatief bezig geweest.
Wooloo = love, Wooloo = life
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zo stond het er bij:

Aan het etiket kon ik zien dat het een vertrouwde Secret Santa van mij was
Vorig jaar was een schot in de roos, dus de anticipatie was des te groter.

Ik heb pas iets meer dan een week mijn Analogue Pocket, en Ki.. eh Secret Santa heeft naar spelmateriaal gekeken ervoor. Precies waar ik op hoopte want ik heb een erg beperkte Gameboy verzameling en nog helemaal geen Game Gear games (terwijl ik daar wel een Analogue Pocket converter voor heb).

En zie dan! Maar liefst drie (!) Game Gear games, volgens mij is Castle of Illusion heel erg gaaf; Sonic kan ik opnieuw een kans geven want nu is ie portable en Wagan Land (die in dat doosje) heb ik nog nooit van gehoord maar die gaan we meemaken. Loony Tunes heb ik net een filmpje van bekeken en die lijkt me ook erg leuk.
Secret Santa heel erg bedankt weer ^_^
Aan het etiket kon ik zien dat het een vertrouwde Secret Santa van mij was

Vorig jaar was een schot in de roos, dus de anticipatie was des te groter.
Ik heb pas iets meer dan een week mijn Analogue Pocket, en Ki.. eh Secret Santa heeft naar spelmateriaal gekeken ervoor. Precies waar ik op hoopte want ik heb een erg beperkte Gameboy verzameling en nog helemaal geen Game Gear games (terwijl ik daar wel een Analogue Pocket converter voor heb).
En zie dan! Maar liefst drie (!) Game Gear games, volgens mij is Castle of Illusion heel erg gaaf; Sonic kan ik opnieuw een kans geven want nu is ie portable en Wagan Land (die in dat doosje) heb ik nog nooit van gehoord maar die gaan we meemaken. Loony Tunes heb ik net een filmpje van bekeken en die lijkt me ook erg leuk.
Secret Santa heel erg bedankt weer ^_^
- KillingRaptor
Bericht
Heel graag gedaan! Castle of Illusion en Sonic vind ikzelf erg toffe games, beter dan de Mega Drive versies (ken ze van de Master System maar die zijn haast identiek). Ben ook wel benieuwd naar die Wagan Land, zag er wel tof uit.
Ik was ook erg blij toen je je Analogue Pocket binnen had! Moet je niet wachten om ze te spelen.
Ik was ook erg blij toen je je Analogue Pocket binnen had! Moet je niet wachten om ze te spelen.