Omdat je maar beter tijdig kan beginnen, nu alvast dit topic. Het is nog maar net oktober, maar we weten allemaal hoe dat gaat. Voor je het weet is die andere baardmans er. De tijd vliegt, we hebben het allemaal druk en met de huidige energieprijzen kunnen we wellicht alvast gaan sparen voor de verzendkosten.
De regels zijn onveranderd gebleven, je vindt ze onder de spoiler:
- Spoiler: weergeven
We hebben wederom ruim de tijd dit jaar. Laten we ons aan de volgende data houden:
31-10-2021: Uiterste aanmelddatum.
07-11-2021: Uiterste datum inleveren verlanglijstje en postadres. (PB naar ondergetekende!)
08/12-11-2021: Tussen 8 en 12 november doe ik de loting en stuur ik de verlanglijstjes en bijbehorende verzendadressen rond. VANAF NU GEEN WEG TERUG, JE AANMELDING IS DEFINITIEF!
20-12-2021: De laatste datum waarop het pakketje bij de ontvanger moet zijn. We nemen bewust even wat speling, gezien het feit het traditioneel een druk seizoen is voor pakjes!
25/26-12-2021: UITPAKKEN!!!! Natuurlijk niet verplicht maar wel erg leuk altijd: post effe wat je ontvangen hebt, fototje erbij, beschrijving... hoe je ook wil, op je eigen manier. Uiteraard kan dat ook dit jaar gezellig in dit topic. Het delen van de suprises maakt het hele gebeuren extra bijzonder!
Hieronder het deelnemersveld, dat nog tot 1 november kan worden aangevuld. Heel graag zelfs! Iedereen die mee wil doen van ons mooie forum is WELKOM!!!! Achter de naam hou ik even bij van wie ik de verlanglijstjes al ontvangen heb.
BEVESTIGDE AANMELDINGEN TOT ZOVER:
1. Apenheul (Verlanglijstje = binnen!)
2. Arjen1981 (Verlanglijstje = binnen!)
3. Dlbyvisual (Verlanglijstje = binnen!)
4. Dynamike (Verlanglijstje = binnen!)
5. Fing3r (Verlanglijstje = binnen!)
6. KillingRaptor (Verlanglijstje = binnen!)
7. Marxkemp (Verlanglijstje = binnen!)
8. MissBlossom (Verlanglijstje = binnen!)
9. OK Impala (Verlanglijstje = binnen!)
10. OldSchool (Verlanglijstje = binnen!)
11. Seffen (Verlanglijstje = binnen!)
12. Shantomio (Verlanglijstje = binnen!)
13. Shmupz (Verlanglijstje = binnen)
14. TheDarkWanderer (Verlanglijstje = binnen!)
AANMELDEN KAN GEWOON DOOR HIERONDER TE REAGEREN IN HET TOPIC, DAN VOEG IK JE TOE AAN DE LIJST.
MERRY CHRISTMAS en zoals Schilder zou zeggen: All the Best!
Dennis!
Voor wie het spektakel van het vorige vorig jaar effe wil inzien om ideetjes op te doen:
viewtopic.php?f=20&t=6542
Het topic van vorig jaar, tevens vol inspiratie:
https://button-bashers.nl/viewtopic.php ... santa+2021
En om alvast in de stemming te komen: