Button Bashers Top 25 Draft! Herinventarisatie!
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Reloaded!
We missen de Playstation 3 nog. Ik weet het, we hadden al de 360. Maar de Playstation 3 is een relevant platform omdat er geen manier van backwards compatability is en er veel exclusives toch vast zitten op dit platform. Ik meld me vast aan 

- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik ga het PS4 topic openen en dan zal ik de PS3 toevoegen aan de lijst met systemen waarvoor men zich kan aanmelden.
Mooi dat we weer kunnen beginnen!
Mooi dat we weer kunnen beginnen!
- kingoftherain
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Yes! Geen partij zonder een ribbelchippie erbij.
- kingoftherain
Bericht

PS3 topic ben ik zeker ook voor te porren.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
PlayStation 3 is toegevoegd! Aanmelden kan dus vanaf nu!
Ook mag je je altijd nog aanmelden voor de andere systemen!
Ook mag je je altijd nog aanmelden voor de andere systemen!
- arjen1981
Bericht
Haha, voor mij is heel duidelijk waar ik dan mee aftrap. To be continued! Ik denk morgen al

- Pius
Bericht
Wat een gaaf idee zeg. Heb blijkbaar veel gemist in mijn afwezigheid op het forum. Lekker bijlezen dus. Denk dat ik hier in de toekomst zeker aan bij ga dragen 
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
"Come back when you can put up a fight."
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Herinventarisatie!
Beste mede-bashers!
De PS4 draft is bezig aan de laatste ronde. Het zou mooi zijn als we daarna een nieuwe kunnen starten. In de tussentijd staan er wat namen op lijstjes die we helaas niet meer op het forum zien. Daar staat gelukkig tegenover dat er ook wat nieuwe of terugkerende namen bij zijn gekomen (looking at you Pius!). Bij deze het verzoek aan iedereen om nog even te kijken of je je ergens voor wilt aanmelden. En voor degene die er al op staan, het verzoek om even te checken of alles nog klopt, en of je wellicht nog iets anders ziet waar je je voor zou willen aanmelden.
Alvast bedankt!
De PS4 draft is bezig aan de laatste ronde. Het zou mooi zijn als we daarna een nieuwe kunnen starten. In de tussentijd staan er wat namen op lijstjes die we helaas niet meer op het forum zien. Daar staat gelukkig tegenover dat er ook wat nieuwe of terugkerende namen bij zijn gekomen (looking at you Pius!). Bij deze het verzoek aan iedereen om nog even te kijken of je je ergens voor wilt aanmelden. En voor degene die er al op staan, het verzoek om even te checken of alles nog klopt, en of je wellicht nog iets anders ziet waar je je voor zou willen aanmelden.
Alvast bedankt!
- arjen1981
Bericht
Lekker bezig Oldschool! Je pakt mooi door met de organisatie.
Ik mis de PlayStation en PlayStation 2, Dreamcast en Saturn. Die mogen er van mij bij komen en zet ik ook graag mijn naam bij
Dat zijn echt wel mijn platformen.
Daarnaast denk ik dat categorieën als 80's PC, 90's PC, 00 PC ook wel goed zouden scoren. Maar dan moet die wel zo gestuurd worden dat het echt om typische PC-titels gaat. Waarbij PC duidelijk het dominante platform is. Of de PC release echt wel 3 jaar eerder verscheen dan de console poort.
Ik mis de PlayStation en PlayStation 2, Dreamcast en Saturn. Die mogen er van mij bij komen en zet ik ook graag mijn naam bij

Daarnaast denk ik dat categorieën als 80's PC, 90's PC, 00 PC ook wel goed zouden scoren. Maar dan moet die wel zo gestuurd worden dat het echt om typische PC-titels gaat. Waarbij PC duidelijk het dominante platform is. Of de PC release echt wel 3 jaar eerder verscheen dan de console poort.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Voor nu zal ik de PlayStation en de Sega consoles er bij doen!
We hebben wel al een keer een algemene PC draft gehad. Misschien kunnen we in de toekomst die nog wel inderdaad gespecificeerd doen op decennia.arjen1981 schreef: ↑29 jan 2025, 15:35Lekker bezig Oldschool! Je pakt mooi door met de organisatie.
Ik mis de PlayStation en PlayStation 2, Dreamcast en Saturn. Die mogen er van mij bij komen en zet ik ook graag mijn naam bijDat zijn echt wel mijn platformen.
- arjen1981
Bericht
O toch wel, ik twijfelde al. Saturn FTW!OldSchool schreef: ↑29 jan 2025, 15:45We hebben wel al een keer een algemene PC draft gehad. Misschien kunnen we in de toekomst die nog wel inderdaad gespecificeerd doen op decennia.arjen1981 schreef: ↑29 jan 2025, 15:35Lekker bezig Oldschool! Je pakt mooi door met de organisatie.
Ik mis de PlayStation en PlayStation 2, Dreamcast en Saturn. Die mogen er van mij bij komen en zet ik ook graag mijn naam bijDat zijn echt wel mijn platformen.
- Mark
Bericht
Ja zet mij ook maar neer bij de originele PlayStation. Heb zo'n 800+ games hier en flink wat uren gemaakt, ook al had ik 'm in mijn jeugd niet.
Bij de GameBoy mag je me ook wel neerzetten, heb er 200+ en daar kan ik aardig over meepraten.
Bij de GameBoy mag je me ook wel neerzetten, heb er 200+ en daar kan ik aardig over meepraten.
- Pius
Bericht
Zet mij maar neer bij de Wii (surprise) en bij de Gamecube (die nu nog ontbreekt). Ik denk overigens niet dat de Gameboy Color per definitie een aparte categorie zou moeten hebben, maar wie ben ik. Je mag je iig ook bij de Gameboy wegzetten.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik zal de GameCube toevoegen en je dan bij de Wii, GameCube en Gameboy neerzetten. Wil je dan ook nog apart bij de Gameboy Color?
Ik zie Gameboy en Gameboy Color toch wel echt als een aparte generatie. Ik sta prima bij de gameboy, maar over de color zou ik niet veel kunnen zeggen. Ik heb vroeger de Gameboy gehad, maar de Color niet.
Ik zal de GameCube toevoegen en je dan bij de Wii, GameCube en Gameboy neerzetten. Wil je dan ook nog apart bij de Gameboy Color?
- Pius
Bericht
Zet me ook maar bij de Color. Ik ga wel mee in je redenering op zich. Zijn echt andere games ook qua scope en kwaliteit.
- Mark
Bericht
Ik heb nooit begrepen waarom men de GameBoy en GameBoy Color zo vaak als ongeveer hetzelfde platform beschouwt. Het is gewoon een hele andere spelcomputer. Volgens die beredenering kan je de GBA ook gewoon als dezelfde spelcomputer beschouwen, want heet ook GameBoy en de GBA speelt ook GB games. GBC is gewoon een heel ander platform, dat apparaat was ook 10 miljoen keer krachtiger dan de GB.
P.s.: geen persoonlijke aanval ofzo @Pius (ik las het terug en komt wat bot over) maar het is iets wat ik al 20 jaar zie.
P.s.: geen persoonlijke aanval ofzo @Pius (ik las het terug en komt wat bot over) maar het is iets wat ik al 20 jaar zie.
Laatst gewijzigd door Mark op 29 jan 2025, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Mijn naam mag bij fe PS1, 2 en 3 en ook de Dreamcast.
- KillingRaptor
Bericht
Nou vooruit, doe mij ook maar bij de Dreamcast en Saturn. Ik heb tegenwoordig weer meer tijd en mijn PC doet al minder moeilijk ook de laatste tijd (knocking on wood).
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Leuk dat je weet mee doet Mitch! Je staat genoteerd!KillingRaptor schreef: ↑29 jan 2025, 20:07Nou vooruit, doe mij ook maar bij de Dreamcast en Saturn. Ik heb tegenwoordig weer meer tijd en mijn PC doet al minder moeilijk ook de laatste tijd (knocking on wood).
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer: