Dankzij een of andere vunzige bot message zag ik dit draadje ineens oppoppen.
Ik ben er ook bij dit jaar. Ik ga proberen co-host aka Johansson ook mee te nemen!
Button Bashers Dag 2022 - Are we ready?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Dag 2022 - Are we ready?
Is dit om aan te geven wat de game wordt voor de competitie? 
- Joey
- Veteraan
- Retrogamepapa
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: grimmmeister
Bericht
Lijkt me leuk hoor, als ik kan haha!
Toevallig dat ik met al mijn podcast mensen ook naar Awesome Space wou gaan dit jaar als samenkomst. Het is vrij onbekend nog altijd.
Toevallig dat ik met al mijn podcast mensen ook naar Awesome Space wou gaan dit jaar als samenkomst. Het is vrij onbekend nog altijd.

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik kan jullie melden dat er inmiddels een mail in de maak is naar Awesome Space. Dus er komt binnenkort een datum aan!
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ik ben vooral in spanning welke datum het wordt.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Update: er is geen update. AwesomeSpace is niet zo snel in het reageren. Maar we blijven er aan werken!
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Dit is wel de spanning erin houden zeg..
- portable-games.nl
- nesrunner
Bericht
Omdat er nog geen datum is heb ik maar gewoon heel Augustus vrij genomen van m'n werk om hier bij te kunnen zijn. 

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
+3 september!arjen1981 schreef:Ik hoop ook op september want in augustus zijn we ook in frankrijk...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Voorlopig nog steeds geen reactie van Awesome Space. We gaan kijken naar een alternative locatie.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Blijkbaar een moeizame terugkeer na Corona? Waarschijnlijk komt het e-mail adres nu uit in een zwart gat?
Wellicht is er een BBr die in de buurt van Utrecht woont en er op woensdag of vrijdagavond even naar binnen kan lopen?
Balen zeg!

Blijkbaar een moeizame terugkeer na Corona? Waarschijnlijk komt het e-mail adres nu uit in een zwart gat?

- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Hen ik een tijdje geleden gedaan, en werd verzocht een mailtje te sturen zodat de beheerder kon kijken wat er mogelijk was.Ok Impala! schreef: ↑10 jul 2022, 07:13Balen zeg!![]()
Blijkbaar een moeizame terugkeer na Corona? Waarschijnlijk komt het e-mail adres nu uit in een zwart gat?Wellicht is er een BBr die in de buurt van Utrecht woont en er op woensdag of vrijdagavond even naar binnen kan lopen?
![]()
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Oei... gevalletje Paarse Krokodil...Apenheul schreef: ↑10 jul 2022, 09:38Hen ik een tijdje geleden gedaan, en werd verzocht een mailtje te sturen zodat de beheerder kon kijken wat er mogelijk was.Ok Impala! schreef: ↑10 jul 2022, 07:13Balen zeg!![]()
Blijkbaar een moeizame terugkeer na Corona? Waarschijnlijk komt het e-mail adres nu uit in een zwart gat?Wellicht is er een BBr die in de buurt van Utrecht woont en er op woensdag of vrijdagavond even naar binnen kan lopen?
![]()

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Vandaag bericht gehad van Awesome Space. De reden dat men nog niet had kunnen reageren is omdat Awesome Space vanaf 18 augustus niet meer in het pand mag blijven zitten waar men nu zit. Ze moeten er voor die tijd uit. Morgenavond zijn ze voor het laatst open en daarna is alles onbekend. Er is nog geen nieuwe locatie, want de huurprijzen zijn schrikbarend. Mocht iets willen bijdragen aan de verhuiskosten, of andere kosten die men heeft, dan kan dat op de website: https://awesomespace.nl/
Wij gaan verder speuren voor een andere locatie of oplossing.
- OldSchool
- Contacteer:
- Fing3r
Bericht
Ai, dat is wel erg jamer. Ik hoop dat ze een leuk en betaalbaar onderkomen kunnen vinden.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Hopelijk vinden jullie een alternatief! Ik zal ook eens rondspeuren. Iemand een goede suggestie? Video Game Museum in Zoetermeer is een alternatief, maar wat minder gezellig naar mijn idee. Bonami ben ik zelf nog nooit geweest, maar ziet er ook tof uit.
Oh, wat ontzettend jammer!Dynamike schreef: ↑14 jul 2022, 17:18Vandaag bericht gehad van Awesome Space. De reden dat men nog niet had kunnen reageren is omdat Awesome Space vanaf 18 augustus niet meer in het pand mag blijven zitten waar men nu zit. Ze moeten er voor die tijd uit. Morgenavond zijn ze voor het laatst open en daarna is alles onbekend. Er is nog geen nieuwe locatie, want de huurprijzen zijn schrikbarend. Mocht iets willen bijdragen aan de verhuiskosten, of andere kosten die men heeft, dan kan dat op de website: https://awesomespace.nl/