Morgen is het zo ver. Dan bestaat de Button Bashers podcast 9 jaar. Dus ja, dit bericht is een dag te vroeg, maar morgen is zo druk met werk dat ik het dan voor de volle 100% vergeet
Negen jaar geleden was het een spannend moment. Want we wisten niet wat onze podcast ging doen, of er mensen zouden gaan luisteren en hoe lang we door zouden gaan. Het was in het begin een korte podcast, van ongeveer een uur tot anderhalf uur, en elke week! De eerste paar afleveringen hadden slechts een week tussen zich en bijna elke zondagavond waren we aan het kletsen.
Niels gewoon van thuis, Steef doorgaans bij zijn ouders vandaan en nam op met zijn iPhone en ik ook bij mijn ouders vandaan die toen nog in Den Haag woonde. Boy o boy, dingen zijn wel veranderd in die negen jaar. Bij Niels is alles eigenlijk het meest stabiel gebleven. Steef is inmiddels al een tijdje afgezwaaid van de podcast en door de persoonlijke omstandigheden aan mijn kant is er al tijden geen echte Button Bashers podcast uitgebracht.
Maar! We zijn er nog! En zodra mijn verhuizing rond is, alles in orde is in ons nieuwe huis, komen we sowieso terug met de podcast. Maar ik wilde deze dag niet, ondanks dat die morgen is, niet zomaar voorbij laten gaan.
Hurray 4 podcast!
De podcast bestaat 9 jaar!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: De podcast bestaat 9 jaar!
Je appte mij vanochtend dat de podcast morgen 9 jaar zou bestaan inderdaad, ik kon het eigenlijk niet geloven omdat het allemaal zo recent nog lijkt. Een aantal dingen liggen nog precies zo op mijn bureau als toen we de podcast waren begonnen, heel stabiel zoals je in het openingsbericht zegt inderdaad
- marxkemp
- Contacteer:
- toejam
Bericht
Dank voor alle mooie verhalen van de afgelopen jaren en dat er nog vele moge komen Congrats met dit jubileum!
Professional dabbler
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Mooi man! Vooral ook mooi dat jullie nieuwe plannen blijven maken, ondanks de tegenslagen die het leven soms op je af vuurt.
Op naar de 10!
Op naar de 10!
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Wow gefeliciteerd!
Wat bracht jullie eigenlijk op het idee om een podcast te beginnen en wat was de connectie die jullie met elkaar hadden om dit samen te gaan doen. Wellicht dat dit verhaal al eens is verteld maar die heb ik, en wellicht meer hier, dan gemist
Wat bracht jullie eigenlijk op het idee om een podcast te beginnen en wat was de connectie die jullie met elkaar hadden om dit samen te gaan doen. Wellicht dat dit verhaal al eens is verteld maar die heb ik, en wellicht meer hier, dan gemist
- Fing3r
Bericht
Gefeliciteerd mannen, het blijft een genot om te luisteren, echter vanochtend voordat ik naar mijn werk vertrok had ik even een kleine deceptie. Ik kreeg ineens te zien dat er nieuwe afleveringen waren, ontzettend blij opende ik de lijst met afleveringen en bleken het de Club BB afleveringen te zijn
Maar we blijven optimistisch en blijven uitkijken naar de volgende aflevering!
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
netjes hoor, das toch een hele mooie mijlpaal. op naar de 10!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Bericht
Gefeliciteerd boys! Op naar nog eens 9 jaar? Het lijkt me leuk om nog eens een BB aflevering te horen waar jullie alle 3 keer te horen zijn.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dank voor de reacties!
Ik merkte op dat een paar Club Button Bashers afleveringen niet meer zichtbaar waren in mijn podcasting app en ze bleken uit de RSS verdwenen te zijn dus ik had ze handmatig weer toegevoegd, vandaar dat je ineens een stuk of 4 'nieuwe' releases zag verschijnenFing3r schreef: ↑15 mar 2022, 17:35Gefeliciteerd mannen, het blijft een genot om te luisteren, echter vanochtend voordat ik naar mijn werk vertrok had ik even een kleine deceptie. Ik kreeg ineens te zien dat er nieuwe afleveringen waren, ontzettend blij opende ik de lijst met afleveringen en bleken het de Club BB afleveringen te zijn
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Vanaf 49 minuten in podcastaflevering 34 leg ik dat beter uit dan ik nu in tekst kan vangen
- Ok Impala!
- Contacteer:
- arjen1981
Bericht
Mooie verhalen! Prachtig hoe het zo los ontstaan is zonder elkaar van te voren persoonlijk echt te kennen. Kijk al uit naar de afronding van de verhuizing Mike en jullie weer een aflevering opnemen
- arjen1981
Bericht
Zijn er ook al weer ideeën om eens samen te komen ergens in het land? Covid voelt inmiddels al wel achter ons. Ook dit kan natuurlijk vanuit de community komen wanneer de leads nog druk zijn met verhuizen :P Of we kunnen het samen pakken met een beurs of ander event?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Heel toevallig heb ik van de week zitten denken aan BB Dag 2022 bij Awesome Space, maar moet er nog aan beginnen om het te gaan regelen. Nu ook nog net iets te vroeg, maar ik denk eind augusts/begin september dat we dit wel weer kunnen gaan doen!arjen1981 schreef: ↑17 mar 2022, 10:06Zijn er ook al weer ideeën om eens samen te komen ergens in het land? Covid voelt inmiddels al wel achter ons. Ook dit kan natuurlijk vanuit de community komen wanneer de leads nog druk zijn met verhuizen :P Of we kunnen het samen pakken met een beurs of ander event?
- Ok Impala!
- Contacteer:
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Jeuh!Dynamike schreef: ↑17 mar 2022, 15:53Heel toevallig heb ik van de week zitten denken aan BB Dag 2022 bij Awesome Space, maar moet er nog aan beginnen om het te gaan regelen. Nu ook nog net iets te vroeg, maar ik denk eind augusts/begin september dat we dit wel weer kunnen gaan doen!arjen1981 schreef: ↑17 mar 2022, 10:06Zijn er ook al weer ideeën om eens samen te komen ergens in het land? Covid voelt inmiddels al wel achter ons. Ook dit kan natuurlijk vanuit de community komen wanneer de leads nog druk zijn met verhuizen :P Of we kunnen het samen pakken met een beurs of ander event?
- Fing3r
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
De podcast bestaat 9 jaar!
Gefeliciteerd toppers! Wat heb ik veel genoten van deze podcast. Het is pas sinds een tijdje dat ik de backlog niet meer luister - omdat ik echt elke episode wel 2 a 3 keer geluisterd heb. Met name tijdens mijn lange (wereld)reizen was het altijd weer thuiskomen. Op naar weer een nieuw hoofdstuk.
- arjen1981
Bericht
Super dat zou wel fantastisch zijn!Dynamike schreef: ↑17 mar 2022, 15:53Heel toevallig heb ik van de week zitten denken aan BB Dag 2022 bij Awesome Space, maar moet er nog aan beginnen om het te gaan regelen. Nu ook nog net iets te vroeg, maar ik denk eind augusts/begin september dat we dit wel weer kunnen gaan doen!arjen1981 schreef: ↑17 mar 2022, 10:06Zijn er ook al weer ideeën om eens samen te komen ergens in het land? Covid voelt inmiddels al wel achter ons. Ook dit kan natuurlijk vanuit de community komen wanneer de leads nog druk zijn met verhuizen :P Of we kunnen het samen pakken met een beurs of ander event?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gisteren van Apenheul begrepen dat AwesomeSpace weer opengaat. Dus het ziet er rooskleurig uit voor BBDag 2022!