Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2022?
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2022?
Het Ministerie Van Onbenullige Zaken: want slechter dan nu kan het tóch niet. 

- Fing3r
Bericht
De Fable games spraken mij altijd erg aan, maar ik heb er nooit echt in kunnen komen, deel 2 heb ik volgens mij zelfs al drie of vier keer geprobeerd. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel kunnen waarderen, zal wel door een vreemde kronkel in mijn brein komenKunstschilder1987 schreef: ↑14 dec 2022, 19:15Fable II, XBOX 360
gespeeld op de xb1
Alle 3 de delen voelen voor mij als comfortgaming dus speel ze om de zoveel tijd door.
Werd weer eens tijd deze te spelen![]()
- KillingRaptor
Bericht
Zero Wing (arcade / Evercade)
Meh, vind hem heel middelmatig en borderline saai naar het einde toe.

Meh, vind hem heel middelmatig en borderline saai naar het einde toe.

- KillingRaptor
Bericht
Lightning Swords (arcade / Evercade)
Kijk deze was echt wel mijn ding! Behoorlijk unfair met momenten maar gelukkig infinite credits.

Kijk deze was echt wel mijn ding! Behoorlijk unfair met momenten maar gelukkig infinite credits.

- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht 
of beide!
alle combi's zijn in deze niet uit te sluiten, haha.
of juist in de mijneFing3r schreef: ↑15 dec 2022, 11:17De Fable games spraken mij altijd erg aan, maar ik heb er nooit echt in kunnen komen, deel 2 heb ik volgens mij zelfs al drie of vier keer geprobeerd. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel kunnen waarderen, zal wel door een vreemde kronkel in mijn brein komen![]()

of beide!
alle combi's zijn in deze niet uit te sluiten, haha.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen

BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Nog een paar PS5 voor 2022. Deels van weken terug. De meest recente is Control:
Control - PS5

Ik vroeg me af wat duurt dit toch lang! Bleek dat ik de dlc's al aan het spelen was. Vandaar de meerdere aftitelingen. Dat het lang duurde betekent ook dat ik geen fan ben. Ik vind Alan Wake toch echt wel stukken beter. Het is mij te eentonig. Mede ook door de lengte. Maar ook combat en play control vind ik snel eentonig worden. Ookal heb je meerdere speel stylen.
The Callisto Protocol - PS5

Geweldig!
Stray - PS5

Control - PS5
Ik vroeg me af wat duurt dit toch lang! Bleek dat ik de dlc's al aan het spelen was. Vandaar de meerdere aftitelingen. Dat het lang duurde betekent ook dat ik geen fan ben. Ik vind Alan Wake toch echt wel stukken beter. Het is mij te eentonig. Mede ook door de lengte. Maar ook combat en play control vind ik snel eentonig worden. Ookal heb je meerdere speel stylen.
The Callisto Protocol - PS5
Geweldig!
Stray - PS5
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Vulgus, arcade
gespeeld op de Evercade EXP
op de evercade EXP heb ik deze wel uitgespeeld. een eeuwige loop waar een loop ongeveer 10 minuten duurt... ik heb het 35 min volgehouden voor ik afging... dus een volle loop en highscore heb ik wel gehad.
na het verliezen van een credit moet je weer vanaf nul beginnen, dus eindeloos muntjes toegooien is geen road to succes. enfin, ik heb m wel te pakken denk ik zo

gespeeld op de Evercade EXP
op de evercade EXP heb ik deze wel uitgespeeld. een eeuwige loop waar een loop ongeveer 10 minuten duurt... ik heb het 35 min volgehouden voor ik afging... dus een volle loop en highscore heb ik wel gehad.
na het verliezen van een credit moet je weer vanaf nul beginnen, dus eindeloos muntjes toegooien is geen road to succes. enfin, ik heb m wel te pakken denk ik zo

- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Guardian, arcade
Uitgespeeld op de evercade exp
Guardian, arcade uitgespeeld. Ook deze is een eeuwige loop en ik was al ver in mijn 2e loop

Ghouls 'n Ghosts, arcade
Gespeeld op de evercade exp
Ik heb ghouls 'n ghosts op arcade een keer rond gespeeld maar de benodigde vaker rond zit er niet in... das teveel om dezelfde game nogmaals te spelen
Of dat genoeg is om m toe te voegen hoor ik wel
uiteraard leg ik me erbij neer zonder klachtencommissie in te schakelen 

Uitgespeeld op de evercade exp
Guardian, arcade uitgespeeld. Ook deze is een eeuwige loop en ik was al ver in mijn 2e loop

Ghouls 'n Ghosts, arcade
Gespeeld op de evercade exp
Ik heb ghouls 'n ghosts op arcade een keer rond gespeeld maar de benodigde vaker rond zit er niet in... das teveel om dezelfde game nogmaals te spelen
Of dat genoeg is om m toe te voegen hoor ik wel

- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Street Fighter II: HYPER FIGHTING, arcade
Gespeeld op de Evercade Exp

Gespeeld op de Evercade Exp

- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Lego city undercover: the chase begins, nintendo 3ds

Ooit al eens uitgespeeld, maar dat was vermoedelijk voor ik in dit topic postte. Daar zijn nog wat games van die ik wel wil herspelen, dus dat motiveert gelijk

Ooit al eens uitgespeeld, maar dat was vermoedelijk voor ik in dit topic postte. Daar zijn nog wat games van die ik wel wil herspelen, dus dat motiveert gelijk

- Galious
- Moderator
Bericht
Deliver Us The Moon (PS4) [staat al in de lijst]
Mooie sfeervolle game met een onverwachts emotioneel einde. Kom maar op met Mars!

R-Type Final 2 (PS4)
Classic R-Type gameplay, maar qua level design haalt dit toch echt niet het niveau van z'n voorgangers. En ik ben toch meer fan van de simpele arcade game structuur van de oude R-Types, maar voor de replayability/grind van Final valt natuurlijk ook iets te zeggen. Ik heb nog vele tientallen ships en weapons om te ontdekken, andere routes door de main game en de DLC stages. Dus hier zal ik vast nog vaker naar terugkeren.

Mooie sfeervolle game met een onverwachts emotioneel einde. Kom maar op met Mars!

R-Type Final 2 (PS4)
Classic R-Type gameplay, maar qua level design haalt dit toch echt niet het niveau van z'n voorgangers. En ik ben toch meer fan van de simpele arcade game structuur van de oude R-Types, maar voor de replayability/grind van Final valt natuurlijk ook iets te zeggen. Ik heb nog vele tientallen ships en weapons om te ontdekken, andere routes door de main game en de DLC stages. Dus hier zal ik vast nog vaker naar terugkeren.

nmkl pjkl ftmch
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht 

Jumpman - C64 / Evercade
Jumpman is een old school platformer. Ik speelde deze game al als kind, maar destijds kwam ik er niet achter dat er 30 levels te spelen waren! Gelukkig hebben we nu zo iets als save states, en heb ik de game volledig gespeeld. Leuk dat er diverse elementen in de levels zitten. Er zit veel creativiteit in deze game. Erg tof!
Je kunt de game in drie delen spelen, je krijgt telkens hetzelfde ‘mission completed’ scherm. Vandaar het overzicht van de scores, zodat je kunt zien dat ik voor alle drie de moeilijkheidsgraden de game heb uitgespeeld.

Jumpman - C64 / Evercade
Jumpman is een old school platformer. Ik speelde deze game al als kind, maar destijds kwam ik er niet achter dat er 30 levels te spelen waren! Gelukkig hebben we nu zo iets als save states, en heb ik de game volledig gespeeld. Leuk dat er diverse elementen in de levels zitten. Er zit veel creativiteit in deze game. Erg tof!
Je kunt de game in drie delen spelen, je krijgt telkens hetzelfde ‘mission completed’ scherm. Vandaar het overzicht van de scores, zodat je kunt zien dat ik voor alle drie de moeilijkheidsgraden de game heb uitgespeeld.
- arjen1981
Bericht
Cadillacs and dinosaurs - Arcade

Na SoR 2 denk ik mijn meest gespeelde arcade beat am up.
Shock Troopers 2 - Arcade

Eerste keer en viel mij wel wat tegen. Het eerste deel is leuker.
Na SoR 2 denk ik mijn meest gespeelde arcade beat am up.
Shock Troopers 2 - Arcade
Eerste keer en viel mij wel wat tegen. Het eerste deel is leuker.
- arjen1981
Bericht
Maar wat je zegt ik val ook altijd terug op de originel r-types. En Pulstar op de NeoGeo welke bij mij haast r-type inmiddels overtreft. Alleen ben ik er nog steeds niet goed genoeg in.
Ben hier ook al langer benieuwd naar maar ik had precies het gevoel wat jij bevestigd. Volgend jaar komt ook deel 3 naar de PS5. Die heb ik al wel op mijn wishlist. Deel 3 bevat alles wat deel 2 al heeft plus nog weer een hele hoop nieuwe stages en meer.Galious schreef: ↑18 dec 2022, 19:04R-Type Final 2 (PS4)
![]()
Maar wat je zegt ik val ook altijd terug op de originel r-types. En Pulstar op de NeoGeo welke bij mij haast r-type inmiddels overtreft. Alleen ben ik er nog steeds niet goed genoeg in.
- Fing3r
Bericht
Giana Sisters Twisted Dreams (PC)
Best een leuke game, maar een zeer vervelende eindbaas. Pas bij poging 105 wist ik hem te verslaan

Best een leuke game, maar een zeer vervelende eindbaas. Pas bij poging 105 wist ik hem te verslaan

Bericht
The Legend of Zelda, A Link to the Past (SNES)
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Splatterhouse 2, Sega Megadrive
gespeeld vanaf de namco museum collection cart 2 op de Evercade EXP

Wat hou ik van deze handheld. jullie weten waarom
gespeeld vanaf de namco museum collection cart 2 op de Evercade EXP

Wat hou ik van deze handheld. jullie weten waarom

- KillingRaptor
Bericht
Crisis Core - Final Fantasy VII - Reunion (PS4)
Man dit is echt een fantastische remake van het PSP origineel. Echt enorm van genoten en ik zie mezelf zeker nog terugkeren naar deze voor de overige side missions ook.

Man dit is echt een fantastische remake van het PSP origineel. Echt enorm van genoten en ik zie mezelf zeker nog terugkeren naar deze voor de overige side missions ook.

- ikk
- Contacteer:
- KillingRaptor
Bericht
Tekken 3D: Prime Edition (3DS)
Deze blijft ook heel gaaf, ook een erg goed 3D effect in de game.

Deze blijft ook heel gaaf, ook een erg goed 3D effect in de game.

- KillingRaptor
Bericht
Star Fox (SNES / Switch)
Blijft super deze maar mijn favoriet uit de serie blijft wel Star Fox 64. Verbaasde me wel dat deze nog niet in de lijst stond.

Blijft super deze maar mijn favoriet uit de serie blijft wel Star Fox 64. Verbaasde me wel dat deze nog niet in de lijst stond.

- kingoftherain
Bericht

Rest van de avond met het aftitelingsdeuntje in mijn hoofd. Bedankt, man.KillingRaptor schreef: ↑22 dec 2022, 18:04Star Fox (SNES / Switch)
![]()

- KillingRaptor
Bericht
Graag gedaan!kingoftherain schreef: ↑22 dec 2022, 18:33Rest van de avond met het aftitelingsdeuntje in mijn hoofd. Bedankt, man.![]()

- kingoftherain
Bericht

Grrrrr! Vlegel! Schavuit! Laaielichter!

- KillingRaptor
Bericht
Language!