Plaats een foto van een verzameling en waarom die voor jou betekenisvol is. Het kan gaan om merchandise, een game serie, jouw favoriete arcade-ports, favoriete spin-offs of Disney IPs; wat jij wil

Wat wel geinig is aan die Zuid-Oost Aziatische versie is dat de muziek op een Europese MegaDrive veel te snel draait, waardoor alles een soort drum n bass wordtsynergy schreef: ↑29 dec 2021, 16:57Ik wist niet eens dat er Zuid-Oost Aziatische versies bestonden!Streets of Rage 3D heb ik wel inderdaad, maar alleen digitaal. Die is inderdaad erg tof gedaan!
Suf van me, ik ben vergeten de Sega Classics Arcade Collection nog toe te voegen. Daar staat deel 1 op met de verbeterde voice samples.
Ik ga die versie zeker aan m'n wantlist toevoegen!
Leuk topic! En same man. Op 1 of andere manier klikte het niet. Maar wat een games Marx zeg. Ik zou ze ook wel allemaal op de ps1 willen hebben.Apenheul schreef:Heerlijke games waren dat ja! Ik probeerde de magie dit jaar te herbeleven met de THPS 1+2 remaster. Het was zeker nog wel vermakelijk maar zoals ik THPS 2 vroeger heb beleefd werd het em niet helaas.
Fantastisch.synergy schreef:Hier nog een subverzameling van mij. Het is geen geheim dat ik een liefhebber ben van Breath of the Wild.
Ik kon niet alles goed op één foto krijgen, maar hierbij een poging:
Op de foto’s:
- De Master Edition (die zwarte doos in het midden). Helaas was deze nooit beschikbaar in de EU dus heb ‘m destijds geïmporteerd uit de US. Is nog gesealed en dat blijft ie ook waarschijnlijk. Die neem ik mee in m'n graf denk ik.![]()
- De 5 vinyl platen zijn (opgesplitste) bootlegs van de gehele soundtrack. De artwork, inlays en geluidskwaliteit van de pressings zijn echt ontzettend goed!
- Dat witte doosje is de gehele soundtrack, maar dan op CD (ook 5 discs + play button) (https://www.button-bashers.nl/viewtopic ... 00#p233638)
- Daarachter het boek “Creating A Champion” (Champions’ Edition) (https://www.button-bashers.nl/viewtopic ... 75#p249289)
- PVC Statue van Link (https://www.button-bashers.nl/viewtopic ... 00#p225173)
- Statue van de Master Sword van de Special Edition
- De onvermijdelijke Amiibo’s
- Coffee mug
Niet op deze foto's (geen grap):
- BotW kerstballen, die hangen momenteel in de kerstboom
- BotW t-shirts
- BotW boxershorts
Vanzelfsprekend kijk ik enorm uit naar deel 2 in 2022.
Ik heb 1+2 met Tony tot 100% gespeeld en later op de ps5 nog een paar uur ofzo om wat videos vrij te spelen. In principe veel voor mijn doen. De gameplay klikte meteen, nostalgisch zelfs, maar om nou alle characters en challenges te doen.dlbyvisual schreef:Leuk topic! En same man. Op 1 of andere manier klikte het niet. Maar wat een games Marx zeg. Ik zou ze ook wel allemaal op de ps1 willen hebben.Apenheul schreef:Heerlijke games waren dat ja! Ik probeerde de magie dit jaar te herbeleven met de THPS 1+2 remaster. Het was zeker nog wel vermakelijk maar zoals ik THPS 2 vroeger heb beleefd werd het em niet helaas.
Ik vind de ruimte en rust in de soundtrack juist heel goed passen bij het gevoel van de exploratie dat zo aanwezig en belangrijk is in de game. De ambient soundtrack past er dus perfect bij.
Ah ja die snap ik wel. Het past zonder meer heel goed bij de sfeer van BOTW. Ik merk dat ik een hele andere mindset heb wanneer ik deze game speel dan bij letterlijk alle andere games, eentje die ik sporadisch in het echte leven wel eens tegen kom wanneer ik een hele mooie fietsroute ontdek of wanneer ik op een zakenreis een dagje vrij heb en een hikingtocht in mijn eentje doe. De muziek speelt daar volgens mij een grote rol in en dat je daarmee kan relaxen is wel aannemelijk ja.synergy schreef: ↑30 dec 2021, 00:54Ik vind de ruimte en rust in de soundtrack juist heel goed passen bij het gevoel van de exploratie dat zo aanwezig en belangrijk is in de game. De ambient soundtrack past er dus perfect bij.
Maar goed, dat was de vraag ook niet. Yep, ik luister de soundtrack regelmatig, juist om even te relaxen. Die Sounds of Exploration & Discovery LP heeft hier en daar wat sound effects er door gemixt:
Dat werkt vrijwel therapeutisch bij mij![]()