Beste leden!
Het is vandaag 17 december, de dag dat het forum 8 jaar (en stiekem 8 jaar en een dag) geleden het levenslicht zag. Op 16 december om 00:25 in de nacht maakte ik het eerste account aan. Een dag later, de 17de, vandaag dus, konden de eerste proefpersonen inloggen en begon het forum te leven. Er is een hoop gebeurd in die 8 jaar. Het uiterlijk, de achterkant, de leden en ook helaas de populariteit. Maar er is iets dat al die jaren door gelijk is gebleven en dat is het enthousiasme van de leden die wel actief zijn of lurken. De liefde voor games, of het nu Elden Ring is op de PS5 straks, of Pac-Man op de Atari 2600.... ok, slecht voorbeeld, maar ook daar is liefde voor. En dat kan en mag hier geuit worden. Iedereen accepteert dat van elkaar en respecteert elkaar hier in. Echte
Er zijn mooie dingen gebeurd op het forum in die 8 jaar. We hebben competities gehad met sponsoring van prijzen, Button Bashersdagen, Secret Santa's (en die is er nog steeds) en game-avonden georganiseerd door ons, het team, maar ook door de leden. Die eigenlijk ook gewoon het team maken. Want dat is iets dat speciaal is aan Button Bashers; iedereen doet het met elkaar. En daarom is het hier nog steeds een gemoedelijke plek waar iedereen zich thuis kan voelen.
Ik hoop dat we dit nog voor jaren mogen zijn. Ja, de populariteit van forums neemt af. Facebook neemt het over, maar al komen er nog maar 5 mensen per maand, we blijven in de lucht en gaan met veel plezier de 10 jaar tegemoet.
Dikke , veel en on!
Hoera! Het forum bestaat 8 jaar!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Windowlicker
Bericht
Re: Hoera! Het forum bestaat 8 jaar!
Nou, voor deze speciale gelegenheid, ben ik na jaren nog maar eens ingelogd.
Proficiat met het 8 jarig bestaan.
Proficiat met het 8 jarig bestaan.
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
En ik heb nog steeds geen facebook, haha.
Proficiat mannen met jullie mooie succes, leuk dat het al zo lang mag bestaan!!
Inderdaad... een heel héél HEEL HEEL slecht voorbeeld!!!
Mooi voornemen, leuk dat jullie er zo instaan
En ik heb nog steeds geen facebook, haha.
Proficiat mannen met jullie mooie succes, leuk dat het al zo lang mag bestaan!!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- HeatherGrace
Bericht
Mij ook niet bellen voor Facebook. Dus blij te zien dat we gewoon lekker door gaan!
Gefeliciteerd, heren! Fijn dat het al weer zo lang mag bestaan en wat jullie in die tijd niet allema bereikt hebben.
Gefeliciteerd, heren! Fijn dat het al weer zo lang mag bestaan en wat jullie in die tijd niet allema bereikt hebben.
- Flozem
Bericht
Gefeliciteerd!
Maar eh… wat is Facebook?
Ik vind een forum beter passen bij de retro liefde hier.
Maar eh… wat is Facebook?
Ik vind een forum beter passen bij de retro liefde hier.
Bericht
Yay! Proficiat! Zo fijn dat we met z’n allen toch wat leuks in de lucht houden! Kan echt nergens anders dan hier mijn gaming ei kwijt. Ben super dankbaar voor het team en alle contributing leden
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Hieperdepiep…. Hoera!
Ik weet niet precies hoe lang ik hier al kom, maar het voelt als een home away from home. Ook als ik gewoon thuis ben. Dus, lekker doorgaan.
Ik weet niet precies hoe lang ik hier al kom, maar het voelt als een home away from home. Ook als ik gewoon thuis ben. Dus, lekker doorgaan.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Heh, toevallig moest ik vanochtend nog denken aan het ontstaan van het forum. Ik wist dat zo rond deze tijd het forum de lucht in ging maar dat het alweer 8 jaar geleden is... wat vliegt de tijd toch.
8 jaar geleden was echt een andere tijd, maar ik zie nog steeds enkele namen die ik al jaren kende via Palrocks zoals KillingRaptor en HeatherGrace. En daar zijn sindsdien weer een aantal regulars bijgekomen waarvan een kern is blijven plakken en tot op de dag van vandaag nog berichten plaatst.
Best community ever!
8 jaar geleden was echt een andere tijd, maar ik zie nog steeds enkele namen die ik al jaren kende via Palrocks zoals KillingRaptor en HeatherGrace. En daar zijn sindsdien weer een aantal regulars bijgekomen waarvan een kern is blijven plakken en tot op de dag van vandaag nog berichten plaatst.
Best community ever!
- KillingRaptor
Bericht
8 jaar al man, de tijd vliegt voorbij! Ik was er bij van de eerste dag en nog steeds vind ik dit een geweldige plek om te praten over games en dergelijke. Prachtige community hebben we hier, dat is wel zeker!
Maarreuh... Wat is Facebook? Nee dat hoef ik nog steeds niet.
Maarreuh... Wat is Facebook? Nee dat hoef ik nog steeds niet.
Bericht
Hilarisch, ik heb ook geen Facebook , slimme mensen hier:)
Bericht
Beste forum everrrr! De pels waar wij als Praatje Podcastluis hartelijk werden verwelkomt en mochten blijven. We love you!
Beste forum everrrr! De pels waar wij als Praatje Podcastluis hartelijk werden verwelkomt en mochten blijven. We love you!
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Gefeliciteerd, dit is met afstand de leukste plek om over games en aanverwante zaken te lullen!
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Mooi gedaan allemaal. Fijn dat deze plek bestaat!
- portable-games.nl
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben nog altijd blij dat ik Button Bashers enkele jaren geleden heb gevonden. Heerlijk chille plek met toffe mensen om over de mooie dingen van games te praten! Ik vind vooral de positieve sfeer hier altijd verwarmend. Gewoon lekker genieten van onze hobby met respect voor elkaar!
En ergens hoop ik toch dat we nog eens een Button Bashers dag kunnen organiseren, ondanks alle Corona perikelen. Wellicht dat komende zomer er toch weer een kans is?
En ergens hoop ik toch dat we nog eens een Button Bashers dag kunnen organiseren, ondanks alle Corona perikelen. Wellicht dat komende zomer er toch weer een kans is?
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Acht jaar geleden alweer? Wauw. Ik kan me nog goed herinneren hoe het forum tot stand is gekomen en wat daar bij kwam kijken. Vooral dankzij het monnikenwerk van Mike en later Redah is het forum tot stand gekomen. Daar hebben we later nog veel hulp bij gehad.
Ik kom hier nog maar weinig. Dat pas helaas niet zo goed meer voor me en voor mij voelt het dan beter om wat meer afstand te bewaken. Het forum, de podcast en vooral alle mensen die ik via BB heb mogen leren kennen zijn echter hele mooie herinneringen waar ik met veel plezier regelmatig aan terugdenk. Ik ben blij dan deze community er nog steeds is. Wat kleiner dan in de 'hoogtijdagen', maar ook dat is prima natuurlijk. Hopelijk kan deze plek nog lang bestaan.
Ik kom hier nog maar weinig. Dat pas helaas niet zo goed meer voor me en voor mij voelt het dan beter om wat meer afstand te bewaken. Het forum, de podcast en vooral alle mensen die ik via BB heb mogen leren kennen zijn echter hele mooie herinneringen waar ik met veel plezier regelmatig aan terugdenk. Ik ben blij dan deze community er nog steeds is. Wat kleiner dan in de 'hoogtijdagen', maar ook dat is prima natuurlijk. Hopelijk kan deze plek nog lang bestaan.
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Gefeliciteerd en bedankt!
En ik maar denken dat Facebook in een decline zat. Ook geen groot social media gebruiker hier. Doe mij maar een ouderwets forum. En ik was ook erg blij met het vinden van het forum ik denk 3-4 jaar geleden. En ik denk dat veel meer dat zouden zijn. Dus laten we juist kijken of we het meer kunnen vertellen.
En ik maar denken dat Facebook in een decline zat. Ook geen groot social media gebruiker hier. Doe mij maar een ouderwets forum. En ik was ook erg blij met het vinden van het forum ik denk 3-4 jaar geleden. En ik denk dat veel meer dat zouden zijn. Dus laten we juist kijken of we het meer kunnen vertellen.
- Fing3r
Bericht
Gefeliciteerd allemaal! Iedereen bedankt voor het maken van deze prettige omgeving, want dat doen we met zijn allen! De beheerders ook ontzettend bedankt dat jullie hier met zoveel liefde alles draaiende te houden, een Facebook/Twitter/Insta of wat dan ook kan de interactie van een forum nog niet eens benaderen. Hopelijk is er over twee jaar geen pandemie meer zodat we het jubileum groots kunnen gaan vieren! Ik zal er met terugwerkende kracht vanavond nog even een bierje op gaan drinken, er ligt als het goed is nog een Grand Prestige thuis in de koelkast
Bericht
Prachtig forum. FB groepen kan een forum niet vervangen.
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
W0000t! Complimenten aan de crew; oud en nieuw. Maar ook zeker aan alle leden. Ik heb vele topics gelezen en al lurkend een hoop geleerd en... gelachen! Cheers!
- Ruud
- Koningsdag Koning 2017
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: nesfountain
Bericht
Gefeliciteerd met het 8-jarige bestaan en op naar de 10!
- toejam
Bericht
Ik schitterde weer in afwezigheid op het moment supreme maar ben blij dat het forum er nog steeds is Heb nu een hoop lol om alle lol elders terug te lezen in elk geval
Professional dabbler
- peter81
Bericht
Gefeliciteerd
Nintendo Nes CIB Verzamelaar
Nintendo Now You,re Playing With Power.
Nintendo Now You,re Playing With Power.
Bericht
BB > FB
Gefeliciteerd en nog vele jaren!