Lekker Santa-Surprises maken voor elkaar!
Nadat het vorig jaar een beetje laatste moment alsnog voor elkaar gekregen hebben er een érg vermakelijk spektakel van te maken met z'n allen, zijn we er nu op tijd bij om het met wat meer tijd en overzicht te regelen. Gelukkig heeft Oldschool al een voorschot genomen op het inventariseren van animo voor dit jaar, waarvoor een zeer groot MERCI!
Bij de laatste editie had ik de regels vooral overgenomen van de vorige edities, en aangezien de meeste dingen zichzelf gaandeweg oplosten houd ik dezelfde set regels aan. Alleen de data heb ik wat aangepast, simpelweg omdat we nu véél ruimer in de tijd zitten. Ook dit jaar geldt, help me gerust, graag zelfs! heb ik iets vergeten, te onduidelijk gemeld of weet je een verbetering, contact gerust! privébericht of gewoon in dit topic! (bij voorkeur via deze 2 kanalen, om het overzichtelijk te houden)
De regels? (dezelfde als afgelopen jaar, toch nog even op een rijtje:)
- Spoiler: weergeven
Enfin; houd het vooral leuk en in de spirit van Santa!
Zo zorgen we samen dat de leiding niet hoeft in te grijpen & we Santa-slachtoffers kunnen voorkomen.
Nu we wat meer de tijd hebben, stel ik de volgende data voor om ons op te richten... Probeer je hier zoveel als mogelijk is ook aan te houden (overmacht is altijd overmacht, uiteraard)
Data:
01-11-2021 Uiterste aanmelddatum.
07-11-2021 Uiterste datum inleveren verlanglijstje en postadres. (PB dit gerust naar mij via het forum -->kunstschilder1987)
08-11-2021 Loting en rondsturen verlanglijstjes en verzendadressen. VANAF NU GEEN WEG TERUG, JE AANMELDING IS DEFINITIEF!
24-12-2021 Uiteraard de laatste datum waarop het pakketje bij de ontvanger moet zijn (en je zelf ook iets ontvangen hebt als het goed is).
25/26-12-2021 UITPAKKEN!!!! Natuurlijk niet verplicht maar wel erg leuk altijd: post effe wat je ontvangen hebt, fototje erbij, beschrijving... hoe je ook wil, op je eigen manier. Uiteraard kan dat ook dit jaar gezellig in dit topic. Het delen van de suprises maakt het hele gebeuren extra bijzonder!
hieronder het deelnemersveld, dat nog tot 1 november kan worden aangevuld. Heel graag zelfs! iedereen die mee wil doen van ons mooie forum is WELKOM!!!! Achter de naam hou ik even bij van wie ik de verlanglijstjes al ontvangen heb.
BEVESTIGDE AANMELDINGEN ZOVER:
1. Apenheul (VERLANGLIJST BINNEN!)
2. Arjen1981 (VERLANGLIJST BINNEN!)
3. Joey (VERLANGLIJST BINNEN!)
4. KillingRaptor (VERLANGLIJST BINNEN!)
5. Koekiemonster (VERLANGLIJST BINNEN!)
6. Kunstschilder1987 (VERLANGLIJST BINNEN!)
7. Marxkemp (VERLANGLIJST BINNEN!)
8. Old School (VERLANGLIJST BINNEN!)
9. Retrogamepapa (VERLANGLIJST BINNEN!)
10. Shantomio (VERLANGLIJST BINNEN!)
11. Swey (VERLANGLIJST BINNEN!)
12. Fing3r (VERLANGLIJST BINNEN!)
13. Flozem (VERLANGLIJST BINNEN!)
14. Blossom (VERLANGLIJST BINNEN!)
15. Ok Impala! (VERLANGLIJST BINNEN!)
16. TheDarkWanderer (VERLANGLIJST BINNEN!)
17. Ikk (VERLANGLIJST BINNEN!)
AANMELDEN KAN GEWOON DOOR HIERONDER TE REAGEREN IN HET TOPIC, DAN VOEG IK JE TOE AAN DE LIJST.
Fun Fact, we hebben nú, bij het aanmaken van dit officiële topic, al een deelnemer méér dan de vorige kerst! Kortom, het enthousiasme is weer volop aanwezig. Ik wens jullie alvast heel veel plezier, we maken er andermaal iets moois van!
FIJNE KERST & All the Best!
Daan (Kunstschilder1987)
Voor wie het spektakel van vorig jaar effe wil inzien om ideetjes op te doen:
https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=20&t=6542