En ook de platinum van LEGO Legends of Chima: Laval's Journey op de Vita is binnen.
Button Bashers 100% Club
- KillingRaptor
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Re: Button Bashers 100% Club: hunting in 2021
Platinum voor God of War Ragnarök (PS5)
Dat was 'm dan! Naast de main story is er ontzettend veel te doen. Er zijn complete gebieden die je mist als je alleen maar het verhaal volgt, dus zeker de moeite waard om alle sidequests te doen.
En die
Dat was 'm dan! Naast de main story is er ontzettend veel te doen. Er zijn complete gebieden die je mist als je alleen maar het verhaal volgt, dus zeker de moeite waard om alle sidequests te doen.
En die
- Spoiler: weergeven
- Fing3r
Bericht
Nice, ben zelf ook nog van deze game aan het genieten. Echter zal ik waarschijnlijk niet voor de platinum gaan, al die ik wel als side quests.
Sent from my J9210 using Tapatalk
Sent from my J9210 using Tapatalk
- synergy
Bericht
Platinum voor Return To Monkey Island (PS5)
Ik kan iedereen die het nog gaat spelen aanraden om gelijk op "hard" te spelen. Worden de puzzels iets uitgebreider van (en niet per se moeilijker).
Ik kan iedereen die het nog gaat spelen aanraden om gelijk op "hard" te spelen. Worden de puzzels iets uitgebreider van (en niet per se moeilijker).
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Cool, ik ben nog niet begonnen maar ik heb de game via Game Pass al gedownload en een fysiek exemplaar voor Switch besteld.
- synergy
Bericht
Je kan trouwens ook bij "text & language" kiezen voor de writer's cut, met meer dialoog en extra characters die verschijnen. In combinatie met hard mode dus de full experience.
Ah tof, ik hoop dat er nog een andere partij fysiek gaat uitbrengen in EU. Wel heel verleidelijk om 'm hoe dan ook te bestellen.
Je kan trouwens ook bij "text & language" kiezen voor de writer's cut, met meer dialoog en extra characters die verschijnen. In combinatie met hard mode dus de full experience.
- synergy
Bericht
Platinum voor Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)
- synergy
- KillingRaptor
Bericht
Alle trophies voor Child of Light op PS4 gehaald.
- KillingRaptor
Bericht
Eindelijk! Alle achievements gehaald in Vampire Survivors op PC. 35 uren op de teller in totaal.
- KillingRaptor
Bericht
Alle trophies van Goat Simulator. Onder het motto so bad it's hilarious!
- KillingRaptor
Bericht
Neem aan dat deze ook wel meetelt? 100% van de items verzameld in Metroid Fusion.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Wo Long
Net als NioH en NioH 2 en alle expansies daarvan mocht deze niet ontbreken. Wat een fijne en leuke game! viewtopic.php?f=10&t=7318&p=327888#p327888
Net als NioH en NioH 2 en alle expansies daarvan mocht deze niet ontbreken. Wat een fijne en leuke game! viewtopic.php?f=10&t=7318&p=327888#p327888
- KillingRaptor
Bericht
Platinum van Astro's Playroom op de eerste dag gehaald. Dit was snel maar wel een hele toffe game!
- KillingRaptor
Bericht
Ook gelijk de platinum van ANNO: Mutationem binnengehaald.
- KillingRaptor
Bericht
De platinum van Star Wars Jedi: Fallen Order gehaald! Was echt heel tof om te doen deze.
- synergy
Bericht
Ben nu bezig met de platinum van Survivor en die is wat dat betreft wat meer vergevingsgezind.
Congrats! Vond die ook leuk behalve dat scannen van alle vijanden/muren enzo.KillingRaptor schreef: ↑09 mei 2023, 21:16De platinum van Star Wars Jedi: Fallen Order gehaald! Was echt heel tof om te doen deze.
Ben nu bezig met de platinum van Survivor en die is wat dat betreft wat meer vergevingsgezind.
- KillingRaptor
Bericht
Het scannen van de vijanden had ik al voor ik de game had uitgespeeld. Die lore moest ik er nog twee. Google to the rescue!
- KillingRaptor
Bericht
Gelijk ook de platinum gehaald in Horizon: Zero Dawn. Heb me er echt geen moment mee verveeld.
- synergy
Bericht
Star Wars Jedi: Survivor (PS5)
Platinum gehaald vandaag. Wat een vreselijke grind was dit. Maarja, als je er eenmaal aan begonnen bent dan ook maar afmaken.
Platinum gehaald vandaag. Wat een vreselijke grind was dit. Maarja, als je er eenmaal aan begonnen bent dan ook maar afmaken.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Clannad op Switch.
De screenshot is van het beginscherm wanneer je de True Ending behaald hebt, iets wat mij bijna 80 uur heeft gekocht over de periode van bijna 4 jaar. Overigens moet je, om de True Ending te halen, ook alle character endings hebben behaald. Dus in feite is dit scherm een 100% completion indicator.
De screenshot is van het beginscherm wanneer je de True Ending behaald hebt, iets wat mij bijna 80 uur heeft gekocht over de periode van bijna 4 jaar. Overigens moet je, om de True Ending te halen, ook alle character endings hebben behaald. Dus in feite is dit scherm een 100% completion indicator.
- KillingRaptor
Bericht
En de platinum van Ratchet & Clank: Rift Apart is ook binnen. Moest enkel nog een new game+ beginnen en twee wapens kopen die je enkel in die mode kan krijgen, de rest had ik allemaal al gedaan.
- KillingRaptor
Bericht
Kandagawa Jet Girls platinum trophy ook binnen.
- synergy
- KillingRaptor