Button Bashers 100% Club
- KillingRaptor
Bericht
Re: Button Bashers 100% Club: hunting in 2021
Nice man! Max out characters vind ik nog tof om te doen, gewoon door de ganse story gaan met een personage. De moeilijkste gaan voor mij arcade mode op hard en laatste boss zonder damage zijn.
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Die andere trophies zijn idd lastig, maar als je online speelt en je een beetje laat in de game valt is het goed te doen!
Ja, als je het een beetje verspreid speelt is het wel leuk om ze te maxen. Maar aangezien ik ongeduldig ben (wil graag verder met de volgende game - ik speel nooit twee door elkaar namelijk) ben ik gaan grinden en dan is het echt minder leuk om te doen.KillingRaptor schreef: ↑23 jun 2022, 08:14Nice man! Max out characters vind ik nog tof om te doen, gewoon door de ganse story gaan met een personage. De moeilijkste gaan voor mij arcade mode op hard en laatste boss zonder damage zijn.
Die andere trophies zijn idd lastig, maar als je online speelt en je een beetje laat in de game valt is het goed te doen!
- KillingRaptor
Bericht
Heb ik gedaan al maar het probleem is dat je niet kan zien op welke moeilijkheidsgraad ze spelen (voor zover ik weet). Wel lastig zo.synergy schreef: ↑23 jun 2022, 09:35Ja, als je het een beetje verspreid speelt is het wel leuk om ze te maxen. Maar aangezien ik ongeduldig ben (wil graag verder met de volgende game - ik speel nooit twee door elkaar namelijk) ben ik gaan grinden en dan is het echt minder leuk om te doen.KillingRaptor schreef: ↑23 jun 2022, 08:14Nice man! Max out characters vind ik nog tof om te doen, gewoon door de ganse story gaan met een personage. De moeilijkste gaan voor mij arcade mode op hard en laatste boss zonder damage zijn.
- synergy
Bericht
Kan wel, moet je kijken met hoeveel levens je start en hoeveel damage een enemy doet. Als je begint met 3 levens en er gaat meer dan 1 hp van je bar af, dan is het hard mode.KillingRaptor schreef: ↑23 jun 2022, 11:10Heb ik gedaan al maar het probleem is dat je niet kan zien op welke moeilijkheidsgraad ze spelen (voor zover ik weet). Wel lastig zo.
- KillingRaptor
Bericht
Aha, dat is goed om te weten! Op normal krijg je meer levens dan of is dat puur de damage die minder is?
- synergy
Bericht
Op chill krijg je 5 levens en okay en gnarly 3 levens, maar op gnarly doen de enemies dus meer damage.KillingRaptor schreef: ↑23 jun 2022, 11:54Aha, dat is goed om te weten! Op normal krijg je meer levens dan of is dat puur de damage die minder is?
- KillingRaptor
Bericht
Zal ik eens in de gaten houden als ik weer online ga ermee! Thanks voor de tips.
- KillingRaptor
Bericht
We hebben hem ook binnen, de platinum voor Shredder's Revenge! Laatste die ik nog moest halen was laatste baas verslaan zonder damage te vangen, net gelukt. Heb het legit gedaan, solo in de story. Echt een hele vette game waarin ik me geen moment heb verveeld en ik ga vast en zeker nog regelmatig online spelen ook.
- synergy
- KillingRaptor
Bericht
De platinum van Cosmos Bit ook gelijk gehaald tijdens het spelen, je hoeft er niets speciaal voor te doen en je krijgt hem zelfs al voor het uitspelen. Laatste baas heeft niet eens een trophy.
- Galious
- Moderator
Bericht
Arrog (PS4)
Supermoeilijke Platinum die slechts 81,5% van de spelers haalt
Supermoeilijke Platinum die slechts 81,5% van de spelers haalt
nmkl pjkl ftmch
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- KillingRaptor
Bericht
Zonet de platinum in MultiVersus gehaald! De laatste die ik moest hebben was 100 double ringouts. Ik blijf het een geweldige game vinden die ik nog heel veel zal spelen. Sinds release in open beta speel ik hem dagelijks zeker enkele uurtjes.
- synergy
Bericht
Star Wars: Battlefront (PS4)
Het heeft maar liefst 7 jaar geduurd, maar vanochtend eindelijk alles 100% gehaald. Was nog een behoorlijke klus met al die online trophies waarvan de servers bijna dood zijn.
Het heeft maar liefst 7 jaar geduurd, maar vanochtend eindelijk alles 100% gehaald. Was nog een behoorlijke klus met al die online trophies waarvan de servers bijna dood zijn.
- arjen1981
- synergy
Bericht
Het is de eerste game die ik samen met m'n zoontje speel(de) en tot de dag van vandaag speelt hij het nog zo nu en dan. Samen hebben we dus verspreid over al die jaren langzamerhand trophies verzameld. Vanochtend was er eindelijk weer eens een volle server op een bepaalde DLC en hebben we de allerlaatste trophy binnen gesleept.
- arjen1981
- synergy
Bericht
Cyberpunk 2077 (PS5)
Echt een prima game, ik weet dat er veel haat is maar naar mijn mening niet helemaal terecht, zeker niet na de laatste patch. Las dat de game nu -mede dankzij de serie- een miljoen spelers per dag heeft. Dan doe je toch wel iets goed lijkt me. Ik heb er iig veel plezier aan beleefd. Het laatste stukje NCPD scanners grinden was iets teveel, maar verder leuke quests.
Echt een prima game, ik weet dat er veel haat is maar naar mijn mening niet helemaal terecht, zeker niet na de laatste patch. Las dat de game nu -mede dankzij de serie- een miljoen spelers per dag heeft. Dan doe je toch wel iets goed lijkt me. Ik heb er iig veel plezier aan beleefd. Het laatste stukje NCPD scanners grinden was iets teveel, maar verder leuke quests.
- Galious
- Moderator
- Galious
- Moderator
- Galious
- Moderator
- Galious
- Moderator
- KillingRaptor
Bericht
Alle trophies gehaald in Far Cry 3: Blood Dragon zonet. Moest er nog maar enkele doen na het uitspelen dus er gelijk voor gegaan ook.
- KillingRaptor
Bericht
Platinum trophy van Sonic Frontiers binnen. Moest bijna niets meer doen na het uitspelen ervan.