Ja, dan kan mag deze niet ontbreken.KillingRaptor schreef: ↑28 aug 2021, 21:20Die van de andere brawlers in de serie op PS4 en Vita heb ik ook op platinum gehaald.
Button Bashers 100% Club
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Button Bashers 100% Club: hunting in 2021
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Congrats, ik heb nog steeds nachtmerries van al die collectibles in de Tomb.kingoftherain schreef: ↑28 aug 2021, 20:54Star Wars Jedi: Fallen Order (PS4)
Nog een spel waar ik al een hele tijd vlakbij de platinum trophy was, maar nu niet meer. Nu is-ie in de pocket.
- ikk
- Contacteer:
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- ikk
- Contacteer:
Bericht
Minpuntje als je hem wil 100%en zijn wel de figments, dat zijn er heel wat en sommige vallen bijna niet op.
Heel tof, de humor en het karakter van het eerste deel is hier weer volop aanwezig en de level design is weer top.
Minpuntje als je hem wil 100%en zijn wel de figments, dat zijn er heel wat en sommige vallen bijna niet op.
- KillingRaptor
Bericht
En hier is hij dan, zonet de platinum gehaald van Senran Kagura Burst Re:Newal. Zo'n 22 uurtjes over gedaan in totaal, dit was terug een hele toffe game!
Is het geen idee om een overzichtje bij te houden in de beginpost van de games die we 100% hebben gehaald?
Is het geen idee om een overzichtje bij te houden in de beginpost van de games die we 100% hebben gehaald?
- kingoftherain
Bericht
Star Wars Jedi: Fallen Order (PS5 upgrade)
Ik had zin om het verhaal nog eens te spelen. Dit maal in de PS5 upgrade versie. Die heeft zijn eigen trophy list, dus meteen nog maar een keer gedaan.
Ik had zin om het verhaal nog eens te spelen. Dit maal in de PS5 upgrade versie. Die heeft zijn eigen trophy list, dus meteen nog maar een keer gedaan.
- KillingRaptor
Bericht
Did it! De platinum trophy van Tales of Arise is binnen. 72 uren ongeveer over gedaan in totaal, wat was deze game genieten zeg!
- kingoftherain
Bericht
Hebbie rap gedaan, man.
Bericht
Nog twee toevoegingen:
Typoman: Revised (PS4)
Vooral een mini-game waarbij je heel veel woorden moet maken kostte erg veel tijd. Heb ondertussen mijn Engelse woordenschat flink uit kunnen breiden.
Castlevania: Portrait of Ruin (NDS)
Alle Maps:
Alle items:
Alle maps was nog wel te doen met een speciaal item in het spel waarmee alle geheime plaatsen oplichten. Voor de items heb ik toch even een walkthrough gebruikt. Blijkt dat de verkoper een item te koop heeft die alleen maar zichtbaar wordt als je jarig bent, oftewel wanneer je geboortedatum die op de DS staat overeenkomt met de huidige datum.
Typoman: Revised (PS4)
Vooral een mini-game waarbij je heel veel woorden moet maken kostte erg veel tijd. Heb ondertussen mijn Engelse woordenschat flink uit kunnen breiden.
Castlevania: Portrait of Ruin (NDS)
Alle Maps:
Alle items:
Alle maps was nog wel te doen met een speciaal item in het spel waarmee alle geheime plaatsen oplichten. Voor de items heb ik toch even een walkthrough gebruikt. Blijkt dat de verkoper een item te koop heeft die alleen maar zichtbaar wordt als je jarig bent, oftewel wanneer je geboortedatum die op de DS staat overeenkomt met de huidige datum.
Consider yourself a hero.
- KillingRaptor
Bericht
Alle challenges gedaan in Super Smash Bros. Ultimate dus ik neem aan dat deze ook meetelt hier? Blijft echt een prachtige game dit.
- synergy
Bericht
Platinum voor Ghost Of Tsushima - Director's Cut (PS5) gehaald:
Zoals verwacht een collectible fest, maar 't was de moeite waard.
Zoals verwacht een collectible fest, maar 't was de moeite waard.
- Galious
- Moderator
Bericht
Yay, mijn eerste bijdrage voor dit topic! De platinum trophy behaald in Thunderflash op de PS4. Zoals jullie zien was het een hele pittige. Slechts 90,7% van de spelers haalt 'm
nmkl pjkl ftmch
Bericht
Toch nog de platinum trophy voor Spider-Man behaald. Ik had geen zin om de Drone-uitdagingen op goud te halen maar dat bleek gelukkig niet nodig te zijn. Voor de platinum trophy had ik alleen nog alle pakken nodig en na een goede berekening kwam ik erachter dat ik genoeg uitdagingstokens zou hebben als ik alles op goud zou hebben en de Drones maar een paar op zilver.
Spider-Man (PS4)
Spider-Man (PS4)
- Galious
- Moderator
Bericht
Alle trophies in Stories Untold op de PS4.
Alle trophies in Stories Untold op de PS4.
nmkl pjkl ftmch
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
DOEN WE DIT OOK IN 2022?
Dan help ik jullie effe op weg, ik ben zelf niet zon trofee-zoekerd, maar wel in deze marsupilami-game effe voor gegaan:
Marsupilami: hoobadventure op xb1
Dan help ik jullie effe op weg, ik ben zelf niet zon trofee-zoekerd, maar wel in deze marsupilami-game effe voor gegaan:
Marsupilami: hoobadventure op xb1
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- arjen1981
Bericht
Ja tuurlijk. Het is wel weer een 2022 doel van mij om ook Elden Ring Platinum te halen zoals ik tot nu toe praktisch met elke souls game heb gedaan.
- synergy
Bericht
Ik "hunt" ook gewoon verder in 2022, met Immortals: Fenyx Rising (PS5) als eerste platinum van dit jaar:
Een typisch Ubisoft collectibles fest, maar prima te doen.
Een typisch Ubisoft collectibles fest, maar prima te doen.
- synergy
Bericht
Nummer 2: Record Of Lodoss War: Deedlit In Wonder Labyrinth (PS5)
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Gem TD (Starcraft II mod)
Na vele honderden uren is het mij eindelijk gelukt om Gem TD op Absurd difficulty uit te spelen. Twee keer werd mijn save gewiped en moest ik opnieuw beginnen maar na zeker 7 jaar verslingerd te zijn aan deze mod is het eindelijk gelukt het op de hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelen.
Na vele honderden uren is het mij eindelijk gelukt om Gem TD op Absurd difficulty uit te spelen. Twee keer werd mijn save gewiped en moest ik opnieuw beginnen maar na zeker 7 jaar verslingerd te zijn aan deze mod is het eindelijk gelukt het op de hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelen.
Bericht
Na ruim 250 pogingen is het me eindelijk gelukt om de laatste trofee te behalen van Spelunky (PS4). Speedlunky: het spel onder 8 minuten uitspelen. Wel vreemd dat deze brons is en er helaas geen platinum trophy is.
- arjen1981
Bericht
Wow gekke henkie. Ik vind dat echt een enorme prestatie.
Daar is zelfs Elden Ring helemaal niks bij bij jou Spelunky prestatie. Maargoed ik heb er ook weer 1:
Elden Ring
Geweldig!
viewtopic.php?f=10&t=5878&p=317419#p317419
Daar is zelfs Elden Ring helemaal niks bij bij jou Spelunky prestatie. Maargoed ik heb er ook weer 1:
Elden Ring
Geweldig!
viewtopic.php?f=10&t=5878&p=317419#p317419
- synergy
Bericht
Platinum behaald voor Horizon Forbidden West (PS5)
- KillingRaptor
Bericht
Platinum van Nickelodeon All-Star Brawl op PS4 binnen!
- synergy
Bericht
TMNT: Shredder's Revenge (PS5)
Platinum op PS5. De max out all characters trophy was niet leuk.
Platinum op PS5. De max out all characters trophy was niet leuk.