Toch maar voor platinum gegaan. Tweede (halve) playthrough ging gelukkig redelijk snel.

Ja, geen enkel probleem omdat ik met een NG+ game ging spelen en dan heb je al je gear nog, dus dik OP.KillingRaptor schreef: ↑04 okt 2023, 15:05Ging dat nog redelijk met die tweede playthrough? Met dat je maar zo weinig HP hebt door die relic.
Oh dat is handig inderdaad!synergy schreef: ↑04 okt 2023, 15:47Ja, geen enkel probleem omdat ik met een NG+ game ging spelen en dan heb je al je gear nog, dus dik OP.KillingRaptor schreef: ↑04 okt 2023, 15:05Ging dat nog redelijk met die tweede playthrough? Met dat je maar zo weinig HP hebt door die relic.

Zo was het voor mij ook altijd in de tijden van de 360. De popup en het geluid was ook heel heftig toen. Ik ben er nu wel van terug gekomen. helemaal op de ps5 is het wel heel subtiel en met de progressie systemen voegt het wel wat toe vind ik. Maar wel jammer dat deze systemen lang niet door elke game goed worden ondersteund. Maar ik blijf er wel verschillend op reageren per game. Bij een hele serieuze game vind ik het sneller storen zoals je zegt. Maar bv. bij de Sega amusements park dat Like a Dragon is voegt het wel wat toe.

Echt wel. Wel te doen als je het eenmal doorhebt. Je merkt dat je elke keer weer net iets beter bent. Maar foutje is zo gemaakt. Ik was verrast van het einde. Ik ben nu bezig weer met PlayroomKillingRaptor schreef: ↑11 sep 2024, 20:00Ik heb hem ook gehaald vandaag. Dat laatste challenge level was best een uitdaging!