Geen gigantisch probleem maar ik vind het gewoon een beetje raar en vraag me af waarom het enkel op deze site gebeurt.
( misschien een anti-Belgen maatregel )
Als je je inlogd kan je "onthouden" aanduiden wat ik ook altijd doe. Toch stel ik vast dat ik zeer vaak gewoon weer automatisch word uitgelogd, iets wat op andere sites nooit voorkomt. En met "vaak" bedoel ik dagelijks of soms nog sneller.
Nog andere hier last van en eventueel een verklaring hiervoor ?
Ik word continu uitgelogd ??
Bericht
Re: Ik word continu uitgelogd ??
Yep heb ik ook last van, voordat wij veranderden naar het “ nieuwe” forum nooit last gehad
- Mark
Bericht
Dat is inderdaad een anti-Belgen maatregel. Het zou echter de bedoeling moeten zijn dat jullie daarna ook helemaal niet meer in kunnen loggen, dus daar gaat denk ik nog wat mis.
- Fing3r
Bericht
Persoonlijk heb ik er nooit last van, dus dan moet het bijna wel een Belgen probleem zijn. Hebben we hier te maken met geografische discriminatie?
- Marth Daul
Bericht
Raar dat Swey er ook last van heeft en de rest dan weer niet, aan wat zou dat kunnen liggen ?
May the Force be Cute
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Het zou aan instellingen in de browser kunnen liggen, aan het onthouden van wachtwoorden, van alles eigenlijk wel. Ik zelf log echt nooit in op forum, ik ben altijd ingelogd. Krijg zelf niet eens een scherm met een ingevulde gebruikersnaam en wachtwoord. Ik weet wel dat er wat stottert op het vlak van het vinkje van het onthouden van het wachtwoord. Ik heb daar al eens support bij de makers van het forum voor gevraagd, en alle instellingen zouden goed staan. Ik ga er nog wel eens een keer naar kijken. Thanks voor het melden.Marth Daul schreef: ↑22 feb 2021, 20:59Raar dat Swey er ook last van heeft en de rest dan weer niet, aan wat zou dat kunnen liggen ?
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Ik heb dit al tijden en het is de eigenlijke reden waarom ik amper meer hier kom.
- portable-games.nl
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Een ding kan zijn dat je geen cookies accepteert of ze weggooit als je je browser sluit. Zit daar iets herkenbaars in?
- KillingRaptor
Bericht
Ik heb het een tijdje gehad op mijn telefoon maar dat is eigenlijk gedaan nu. Op de PC heb ik het nooit gehad.
- Mark
Bericht
Hier hetzelfde. Er was een periode dat ik iedere keer opnieuw moest inloggen, maar nu al eigenlijk maanden geen last meer van.KillingRaptor schreef: ↑23 feb 2021, 06:48Ik heb het een tijdje gehad op mijn telefoon maar dat is eigenlijk gedaan nu. Op de PC heb ik het nooit gehad.
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Ik dacht op een gegeven moment dat het aan de forumsoftware lag die je maar ingelogd wil laten op 1 device. Waardoor je wordt uitgelogd als je met meerdere devices bent ingelogd.
Kan je open sessies zien Mike?
Kan je open sessies zien Mike?
- portable-games.nl
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Ik ben op meerdere apparaten ingelogd en wordt nergens automatisch uitgelogd. Heel sporadisch op m'n telefoon (eens in de paar de weken), maar that's it.
- Marth Daul
Bericht
Ter info, ik ben enkel ingelogd op mijn laptop, dit op verschillende sites tegelijkertijd en eigenlijk heb ik het enkel voor op deze site, daarom ook mijn vraag.
May the Force be Cute
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zit je op HTTP of HTTPS op het forum? Ik vermoed dat er daar iets in zit. Het is nog mogelijk om http:// te gebruiken op het forum. Dat ga ik proberen dit weekend uit te zetten, maar wellicht zit daar iets in? Weet je dat toevallig kerel?Marth Daul schreef: ↑23 feb 2021, 15:49Ter info, ik ben enkel ingelogd op mijn laptop, dit op verschillende sites tegelijkertijd en eigenlijk heb ik het enkel voor op deze site, daarom ook mijn vraag.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik gebruik https, maar ik heb er ook last van op de telefoon. Gelukkig onthoudt hij de wachtwoorden, dus ik kan snel weer inloggen. Maar handig is het inderdaad niet.
Op de pc kom ik niet vaak, maar als ik op democratische naar de site ga hier ik ook nóóit in te logge .
Op de pc kom ik niet vaak, maar als ik op democratische naar de site ga hier ik ook nóóit in te logge .
- Marth Daul
Bericht
juist gecontroleerd en de url beging wel degelijk met httpsDynamike schreef: ↑24 feb 2021, 16:44Zit je op HTTP of HTTPS op het forum? Ik vermoed dat er daar iets in zit. Het is nog mogelijk om http:// te gebruiken op het forum. Dat ga ik proberen dit weekend uit te zetten, maar wellicht zit daar iets in? Weet je dat toevallig kerel?Marth Daul schreef: ↑23 feb 2021, 15:49Ter info, ik ben enkel ingelogd op mijn laptop, dit op verschillende sites tegelijkertijd en eigenlijk heb ik het enkel voor op deze site, daarom ook mijn vraag.
May the Force be Cute
- KillingRaptor
Bericht
Huh... Ik was zonet ook uitgelogd, zowel op PC als op telefoon.
- Mark
Bericht
Haha, ik ook op mijn telefoon vanochtend. PC niet gecheckt.KillingRaptor schreef: ↑27 feb 2021, 07:49Huh... Ik was zonet ook uitgelogd, zowel op PC als op telefoon.
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
- Marth Daul
Bericht
Hier ook weer, toch al blij dat ik niet alleen ben, zal dus toch ergens een probleem zijn op de site ?
May the Force be Cute
Bericht
Ik heb dit sinds vanochtend ook continu op mn smartphone (chrome als browser)
I sense a soul in search of answers...
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Haha dat klopt, iedereen is vannacht uitgelogd om te zien of het probleem opgelost kan worden. Sowieso is eindelijk de verplichting er nu om op https binnen te komen, daar kun je nu niet meer omheen, en ook krijgt iedereen vanaf nu een nieuw cookie om te zien of het probleem van remember me/niet meer in te loggen op te lossen. Helaas werkt de remember me optie nog steeds niet, dus daar ga ik over in conclaaf met de makers van het forum, maar iedereen moet helaas voor de aanpassingen wel weer even 1 keer inloggen.
Bericht
Misschien even opgeven met welke browser(s) er problemen zijn, hier met Firefox op Linux (mint) geen probleem.
- Marth Daul
Bericht
Gisteren was het trouwens weer van dat, heeft dus wel even geduurd voor dit weer is voorgevallen, van 27 februari dus.
May the Force be Cute
- KillingRaptor