Secret Santa 2020 - laatste santa's :)
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Secret Santa 2020 - UITPAKKEN MAAR!!!!!
Ja ik zit er zelf ook wel een beetje dubbel in. Want het is uiteraard een prachtig cadeau voor de Yakuza fan die ik ben. En ben er erg dankbaar voor!
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Ik heb mijn secret santa met mijn dochters uitgepakt en was blown away. Wat een effort en liefde!
Ik moet zeggen dat ik er eeg van heb genoten en leuke foto’s heb gemaakt. Deze zal ik zsm plaatsen, want via mobiel gaat dit nooit zo goed.
Maar potverdikkie wat leuk! Duizend maal bedankt! Goed gedicht, mooie surprise (jaloersmakend goed) en enorm gave kadootjes!
Ik moet zeggen dat ik er eeg van heb genoten en leuke foto’s heb gemaakt. Deze zal ik zsm plaatsen, want via mobiel gaat dit nooit zo goed.
Maar potverdikkie wat leuk! Duizend maal bedankt! Goed gedicht, mooie surprise (jaloersmakend goed) en enorm gave kadootjes!
- portable-games.nl
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Hi Arjen... That'll be me! Ruilen kan nog - heb het via Bol gedaan. Zal je een retourbon sturen en dan kan je voor 35€ iets anders uitzoeken.
Wel mooi dat het cadeau in de smaak valt.
Benjamin
Benjamin
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Oké, Secret Santa 2020, here we go!

Dit pakketje lag al een tijdje onder mijn boom te wachten om uitgepakt te worden! Turbo stond op mijn lijstje, want ik heb al jaren lang het stuur voor de ColecoVision, maar deze nog nooit gebruikt. Turbo staat al lang op mijn radar, maar om de een of andere reden is het er nog nooit van gekomen. Zou dit dan het moment dan worden...

Nog even een laatste check, dit is toch wel écht mijn pakketje? Maar als er zo groot Old school op staat, dan kan het niet missen. Uitpakken dus!

Doosje open... meteen al een opdracht! In de envelope zit een gedicht, die spreekt over een doosje voor de Turbo cartridge, een handigheidje wat ik ooit nodig had om iets te kunnen testen en kado ideeen die niet binnen het budget pasten. Het eindresultaat van het leeghalen van het doosje:

Een gedicht, waarin wordt gesproken over vier pakketjes. Deze Secret Santa is in ieder geval goed in tellen! Het gedicht en de verpakking hebben vooral met elkaar gemeen dat ze me op het verkeerde been wilde zetten, wat ook goed gelukt is. Want ondanks alle aan- en verwijzingen in het gedicht, is dit wat ik allemaal heb mogen ontvangen:

Inderdaad, geen Turbo! Maar mocht ik de cartridge ooit vinden, heb ik hem meteen boxed
. En de Santa had gelijk, twee Evercade games passen binnen niet binnen budget, dus blijkbaar ben ik dit jaar erg lief geweest! Naast dat ik geraakt werd door de gulheid van mijn Santa, vond ik het minstens net zo mooi om te zien dat het iemand is die mijn avonturen op zijn minst een beetje volgt, want die Action Replay voor de Saturn stond op mijn lijstje, al sinds ik ooit een Japanse Saturn game kocht. Als hij de kopien afspeelt, mocht ik ze ook houden
.
En nu ga ik het gevaar lopen een ‘kunstschildertje’ te doen, maar ook ik ben blij met deze community! Als ik zie wat er nu al voor elkaar gedaan is: top! Ik ben door dit pakketje echt geraakt, door de gulheid en door het feit dat iemand iets vindt wat ik niet heb gevraagd, maar toch graag wilde hebben. 1000 MAAL DANK! Dank voor alle moeite en de enorme gulheid!
Dit pakketje lag al een tijdje onder mijn boom te wachten om uitgepakt te worden! Turbo stond op mijn lijstje, want ik heb al jaren lang het stuur voor de ColecoVision, maar deze nog nooit gebruikt. Turbo staat al lang op mijn radar, maar om de een of andere reden is het er nog nooit van gekomen. Zou dit dan het moment dan worden...
Nog even een laatste check, dit is toch wel écht mijn pakketje? Maar als er zo groot Old school op staat, dan kan het niet missen. Uitpakken dus!
Doosje open... meteen al een opdracht! In de envelope zit een gedicht, die spreekt over een doosje voor de Turbo cartridge, een handigheidje wat ik ooit nodig had om iets te kunnen testen en kado ideeen die niet binnen het budget pasten. Het eindresultaat van het leeghalen van het doosje:
Een gedicht, waarin wordt gesproken over vier pakketjes. Deze Secret Santa is in ieder geval goed in tellen! Het gedicht en de verpakking hebben vooral met elkaar gemeen dat ze me op het verkeerde been wilde zetten, wat ook goed gelukt is. Want ondanks alle aan- en verwijzingen in het gedicht, is dit wat ik allemaal heb mogen ontvangen:
Inderdaad, geen Turbo! Maar mocht ik de cartridge ooit vinden, heb ik hem meteen boxed
En nu ga ik het gevaar lopen een ‘kunstschildertje’ te doen, maar ook ik ben blij met deze community! Als ik zie wat er nu al voor elkaar gedaan is: top! Ik ben door dit pakketje echt geraakt, door de gulheid en door het feit dat iemand iets vindt wat ik niet heb gevraagd, maar toch graag wilde hebben. 1000 MAAL DANK! Dank voor alle moeite en de enorme gulheid!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Mooi om de secret santa aanwinsten langs te zien komen! De secret santa van OldSchool heeft het wel heel memorabel gemaakt.
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Man OLDSCHOOL! wat een pakket inderdaad!
Daar is een santa met heel veel liefde voor je aan de slag gegaan... wat een uitpakavontuur ook! en super om te lezen je verslag!
Ben benieuwd naar het verslag! haha, maar vooral goed dat het zo in de smaak viel!!!
you're all awesome people
Hè bah, een kunstschildertje doen is niet iets dat je in het openbaar moet doen, daar zijn mensen in het verleden al voor opgepakt, en daar valt best iets voor te zeggen!OldSchool schreef: ↑25 dec 2020, 13:39En nu ga ik het gevaar lopen een ‘kunstschildertje’ te doen, maar ook ik ben blij met deze community! Als ik zie wat er nu al voor elkaar gedaan is: top! Ik ben door dit pakketje echt geraakt, door de gulheid en door het feit dat iemand iets vindt wat ik niet heb gevraagd, maar toch graag wilde hebben. 1000 MAAL DANK! Dank voor alle moeite en de enorme gulheid!

Man OLDSCHOOL! wat een pakket inderdaad!
Daar is een santa met heel veel liefde voor je aan de slag gegaan... wat een uitpakavontuur ook! en super om te lezen je verslag!
Top geregeld benjamin, jullie komen er vast wel uitdlbyvisual schreef: ↑25 dec 2020, 11:36Hi Arjen... That'll be me! Ruilen kan nog - heb het via Bol gedaan. Zal je een retourbon sturen en dan kan je voor 35€ iets anders uitzoeken.
Benjamin

Das bijzonder met de lieftallige koekiemonstertjes samen uitpakken!koekiemonster schreef: ↑25 dec 2020, 10:47Ik heb mijn secret santa met mijn dochters uitgepakt en was blown away. Wat een effort en liefde!

Ben benieuwd naar het verslag! haha, maar vooral goed dat het zo in de smaak viel!!!
you're all awesome people

voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen

BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels

- toejam
Bericht
Wat een toffe creaties en huisvlijt zie ik hier al voorbij komen. Het was dit jaar weer een genot om mee te doen, zeker nadat ik mijn pakje had geopend.

Het bijgeleverde gedicht in enveloppe getuigde van een hoop inhoudelijke kennis waar ik me mee bezig hou en was vol zorg en aandacht geschreven. Heel hartelijk dank daarvoor, echt een tof verhaal. Maar aan het einde zat ik wel met een enorm vraagteken boven mijn hoofd. Als de puzzelstukjes die op de foto te zien waren (overigens geen onderdeel van het pakket) zag ik wel een soort van omlijsting maar had ik vooral heel veel vage vormpjes en figuurtjes.
Eenmaal uitgepakt viel natuurlijk het hele verhaal op zijn plek. De kleine details die het verhaal zo mooi maakten kwamen ook prachtig terug in de verpakking, inclusief spine
En drie toffe games van mijn wishlist die ik kan afstrepen. Wordt weer een lekker dagje op de handhelds
Echt ontzettend bedankt!

Het bijgeleverde gedicht in enveloppe getuigde van een hoop inhoudelijke kennis waar ik me mee bezig hou en was vol zorg en aandacht geschreven. Heel hartelijk dank daarvoor, echt een tof verhaal. Maar aan het einde zat ik wel met een enorm vraagteken boven mijn hoofd. Als de puzzelstukjes die op de foto te zien waren (overigens geen onderdeel van het pakket) zag ik wel een soort van omlijsting maar had ik vooral heel veel vage vormpjes en figuurtjes.
Eenmaal uitgepakt viel natuurlijk het hele verhaal op zijn plek. De kleine details die het verhaal zo mooi maakten kwamen ook prachtig terug in de verpakking, inclusief spine

Echt ontzettend bedankt!
Professional dabbler
Bericht
Ik heb het pakketje ook opengemaakt. Ik begon stiekem te twijfelen of het niet voor Kunstschilder was
.
Leuk ingepakt en een mooie persoonlijke notitie erbij, het voelde meteen als een feestje. Zeker toen ik het openmaakte viel mijn mond open van verbazing. Als ik wat minder post, is het omdat ik volop in de games zit die ik gekregen heb, wat een FAN-TAS-TISCH pakketje!
En dan nu de beelden:

Wat een verwennerij! Nu nog beslissen met welke van deze twee toppers ik ga beginnen.
Leuk ingepakt en een mooie persoonlijke notitie erbij, het voelde meteen als een feestje. Zeker toen ik het openmaakte viel mijn mond open van verbazing. Als ik wat minder post, is het omdat ik volop in de games zit die ik gekregen heb, wat een FAN-TAS-TISCH pakketje!
En dan nu de beelden:

Wat een verwennerij! Nu nog beslissen met welke van deze twee toppers ik ga beginnen.
I sense a soul in search of answers...
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
@ Toejam
Wow die ziet er ook cool uit man! wat een creatie indeed! en toffe games ook, weer een érg goede santa-actie zo te zien! coole box, maar euh... op zoek naar een girlfriend? toejam... was jij niet getrouwd?
@ theDarkWanderer
hahaha ik had ook niet verwacht dat vandaag voor mij een pac-manloze dag zou worden, maar dat is al op 2 andere plaatsen wél zo uitgepakt! hahaha
en ook bij jou vele uurtjes gameplezier in de box zo te zien. Ook daar een ontzettend grappige en geslaagde santa-actie waar te nemen!!!!
ook leuk het enthousiasme met posten van iedereen zover... super! 
Wow die ziet er ook cool uit man! wat een creatie indeed! en toffe games ook, weer een érg goede santa-actie zo te zien! coole box, maar euh... op zoek naar een girlfriend? toejam... was jij niet getrouwd?

@ theDarkWanderer
hahaha ik had ook niet verwacht dat vandaag voor mij een pac-manloze dag zou worden, maar dat is al op 2 andere plaatsen wél zo uitgepakt! hahaha
en ook bij jou vele uurtjes gameplezier in de box zo te zien. Ook daar een ontzettend grappige en geslaagde santa-actie waar te nemen!!!!

- segatarian
Bericht
Wat gaaf allemaal zeg! Flink jullie best op gedaan mooie kado,s ook. En die Saturn bundel is om te kwijlen, wat een top spellen en de action replay is zeer gewild, super handig.
Zijn die grote Japanse doosjes repro? Wel verleidelijk voor de Saturn voor de dure titels, zijn toch erg toffe spellen.
Zijn die grote Japanse doosjes repro? Wel verleidelijk voor de Saturn voor de dure titels, zijn toch erg toffe spellen.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Hé Iedereen,
Wat een ontzettend geslaagde Santa is het geworden. Prachtige pakketten en cadeaus van iedereen. Zelf heb ik ook een zeer tof pakket mogen ontvangen!
Ik ben vandaag de hele dag geclaimd door mijn gezin, maar hoop morgen dan toch de foto's en mijn verhaal te kunnen posten!
En om alvast een mysterie op te lossen. Het onverwachte Secret Santa pakket voor Kunstschilder kwam van mij!
Wat een ontzettend geslaagde Santa is het geworden. Prachtige pakketten en cadeaus van iedereen. Zelf heb ik ook een zeer tof pakket mogen ontvangen!

Ik ben vandaag de hele dag geclaimd door mijn gezin, maar hoop morgen dan toch de foto's en mijn verhaal te kunnen posten!
En om alvast een mysterie op te lossen. Het onverwachte Secret Santa pakket voor Kunstschilder kwam van mij!

- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
De Saturn games zijn kopietjes! Maar als ze te spelen zijn, dan ben ik er alsnog blij mee. Kopietjes, emulatie, het is allemaal hetzelfde en als het speelt speelt het!segatarian schreef: ↑25 dec 2020, 15:33Wat gaaf allemaal zeg! Flink jullie best op gedaan mooie kado,s ook. En die Saturn bundel is om te kwijlen, wat een top spellen en de action replay is zeer gewild, super handig.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Toffe extra actie!Ok Impala! schreef: ↑25 dec 2020, 15:41En om alvast een mysterie op te lossen. Het onverwachte Secret Santa pakket voor Kunstschilder kwam van mij!![]()
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
En mooi dat je pakket ook beviel! Veel plezier met de family!!!!
Haha zon gave mooie actie van je impala!Ok Impala! schreef: ↑25 dec 2020, 15:41Hé Iedereen,
Wat een ontzettend geslaagde Santa is het geworden. Prachtige pakketten en cadeaus van iedereen. Zelf heb ik ook een zeer tof pakket mogen ontvangen!![]()
En om alvast een mysterie op te lossen. Het onverwachte Secret Santa pakket voor Kunstschilder kwam van mij!![]()
En mooi dat je pakket ook beviel! Veel plezier met de family!!!!

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Wat een mooie aanvullende kado's allemaal!
Benjamin ik heb jou een berichtje gestuurd
Benjamin ik heb jou een berichtje gestuurd

- KillingRaptor
- dlbyvisual
Bericht
Oh ja! Ik heb een fantastische stack PSP games gekregen waar ik erg blij mee ben. Foto’s volgen nog!
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Nee super natuurlijk... en tof dat je t zelf al fantastisch noemt! We gaan t zien
Oh tease! Hahahadlbyvisual schreef: ↑25 dec 2020, 22:40Oh ja! Ik heb een fantastische stack PSP games gekregen waar ik erg blij mee ben. Foto’s volgen nog!
Nee super natuurlijk... en tof dat je t zelf al fantastisch noemt! We gaan t zien

- segatarian
Bericht
Super games, mooi kado zo!OldSchool schreef: ↑25 dec 2020, 15:44De Saturn games zijn kopietjes! Maar als ze te spelen zijn, dan ben ik er alsnog blij mee. Kopietjes, emulatie, het is allemaal hetzelfde en als het speelt speelt het!segatarian schreef: ↑25 dec 2020, 15:33Wat gaaf allemaal zeg! Flink jullie best op gedaan mooie kado,s ook. En die Saturn bundel is om te kwijlen, wat een top spellen en de action replay is zeer gewild, super handig.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
En daar is dan mijn Secret Santa pakje! De Kunschilder uit Limburg had stevig z'n best gedaan, blijkbaar terwijl hij stevig dronken was!
Maar kijk eens wat een prachtige vaste hand deze kerel dan toch nog heeft!

Een prachtig kunstwerk, geïnspireerd door mijn trots van dit jaar: Super Mario Kart - Epic Racers! Daarmee was het pakket natuurlijk al helemaal geslaagd! En toen moest de echte lol nog beginnen!
Stevig geholpen door een kleuter en een peuter was het pakket al snel helemaal aan stukken gescheurd. Gelukkig hebben de cadeau's het overleefd!

Mijn jongste dochter had al meteen besloten dat het Mario Kart bord boven m'n bed moest hangen, dus daar heeft ze het vervolgens ook meteen een mooi plaatsje gegeven.
Verder was er een toffe Retro Handheld inbegrepen waarop ik Epic Racers overal kan spelen!
Blij verrast was ik door de gulheid van Santa Daan! Twee games van m'n lijstje die ik al een tijdje wilde spelen. Ik heb gisteren meteen een start gemaakt met Lost Magic, en hij bevalt al goed!
Er was ook gedacht aan de innerlijke mens. Jullie begrijpen dat ik deze meteen moest afstaan aan mijn huisgenoten. Gelukkig heb ik er toch nog een paar zelf kunnen verorberen!
De kamille thee was gelukkig niet aan hen besteed, dan kwam goed uit. Want dat is mijn lievelingsthee! (zonder dollen
).
Santa Kunstschilder Daan, veel dank voor dit prachtige pakket. Ik ben er zeer blij mee. Jullie zien het komende jaar vanzelf de games langskomen in het "uitspeel" topic. Ik kan niet wachten om ze te spelen!

Maar kijk eens wat een prachtige vaste hand deze kerel dan toch nog heeft!

Een prachtig kunstwerk, geïnspireerd door mijn trots van dit jaar: Super Mario Kart - Epic Racers! Daarmee was het pakket natuurlijk al helemaal geslaagd! En toen moest de echte lol nog beginnen!
Stevig geholpen door een kleuter en een peuter was het pakket al snel helemaal aan stukken gescheurd. Gelukkig hebben de cadeau's het overleefd!

Mijn jongste dochter had al meteen besloten dat het Mario Kart bord boven m'n bed moest hangen, dus daar heeft ze het vervolgens ook meteen een mooi plaatsje gegeven.

Verder was er een toffe Retro Handheld inbegrepen waarop ik Epic Racers overal kan spelen!

Blij verrast was ik door de gulheid van Santa Daan! Twee games van m'n lijstje die ik al een tijdje wilde spelen. Ik heb gisteren meteen een start gemaakt met Lost Magic, en hij bevalt al goed!

Er was ook gedacht aan de innerlijke mens. Jullie begrijpen dat ik deze meteen moest afstaan aan mijn huisgenoten. Gelukkig heb ik er toch nog een paar zelf kunnen verorberen!

Santa Kunstschilder Daan, veel dank voor dit prachtige pakket. Ik ben er zeer blij mee. Jullie zien het komende jaar vanzelf de games langskomen in het "uitspeel" topic. Ik kan niet wachten om ze te spelen!

- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Eternal Sonata! Mooi man! Geweldig pakket ook!
- dlbyvisual
Bericht 
Check! Met name Driver en MGS zijn games die ik ‘vroeger’ ook veel speelde. Gezien ik vooral games koop die ik zelf heb gespeeld - heel blij mee. Ook met je gedicht!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Check! Met name Driver en MGS zijn games die ik ‘vroeger’ ook veel speelde. Gezien ik vooral games koop die ik zelf heb gespeeld - heel blij mee. Ook met je gedicht!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- kingoftherain
Bericht 
Dat is inderdaad een hoop PSP goodness. 

- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Heel Graag gedaan Impala!
Na het #fakepackage-gate was ik extra blij dat voor ik van je megastunt afwist blijkbaar al iets terug had kunnen doen en dus extra blij dat het zo in de smaak valt! En ook superleuk dat ook jij samen met de kids het uitpakken beleeft!
Overigens hebben ze helemaal gelijk, pakjes horen ook als een heuse tazmanian devil aan alle kanten aangevallen te worden haha, enjoy my friend!
Na het #fakepackage-gate was ik extra blij dat voor ik van je megastunt afwist blijkbaar al iets terug had kunnen doen en dus extra blij dat het zo in de smaak valt! En ook superleuk dat ook jij samen met de kids het uitpakken beleeft!
Overigens hebben ze helemaal gelijk, pakjes horen ook als een heuse tazmanian devil aan alle kanten aangevallen te worden haha, enjoy my friend!

- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
supergaaf! das een jumperstart van een geweldige psp collectie! veel plezier ermee, en extra leuk ook dat er een mooi gedicht bijzat... die personal touch is fijn in zon santa pakket
Ik was er dit jaar voor het eerst bij (wel meegedaan met de summersanta actie, maar de kerst ervoro was ik 'te nieuw op het forum om mee te doen', dus ik kan het niet vergelijken... maar wat hebben we toch dit jaar iig een top-santa-jaar !
Veel plezier ermee dlbyvisual!
Zo zeg, wat een pakket games ook!dlbyvisual schreef: ↑26 dec 2020, 12:22Check! Met name Driver en MGS zijn games die ik ‘vroeger’ ook veel speelde. Gezien ik vooral games koop die ik zelf heb gespeeld - heel blij mee. Ook met je gedicht!

supergaaf! das een jumperstart van een geweldige psp collectie! veel plezier ermee, en extra leuk ook dat er een mooi gedicht bijzat... die personal touch is fijn in zon santa pakket

Ik was er dit jaar voor het eerst bij (wel meegedaan met de summersanta actie, maar de kerst ervoro was ik 'te nieuw op het forum om mee te doen', dus ik kan het niet vergelijken... maar wat hebben we toch dit jaar iig een top-santa-jaar !
Veel plezier ermee dlbyvisual!