Afgelopen zomer heb ik voor het eerst meegedaan aan de secret santa van dit mooie gave forum. Erg genoten van zowel het geven als het krijgen, en daarom vond ik het ook jammer dat er vanuit de BB zélf deze kerst geen secret santa zou plaatsvinden. Alle begrip natuurlijk, niet erg, maar we merkten met een paar mensen op dat er nog een paar forumleden wél zin erin hadden. Het idee om het dan even zelf te organiseren werd gauw geboren.... EN HIER IS HET DAN!
Ik probeer het even samen met Oldschool -maar ook met jullie allemaal natuurlijk- zo goed mogelijk te organiseren, echter aangezien het mijn eerste keer is kan er iets misgaan. blijft iets onduidelijk? ben ik iets vergeten? is er nog iets dat erbij moet? Please tell me! Je kunt altijd bij me terecht, of het nu via dit topic is, of via een privébericht. Laat het aub zoveel mogelijk over deze 2 kanalen gaan, in het kader van overzicht houden
Aangezien iedereen wel bekend is met het fenomeen ga ik gelijk even naar de data en de regels. Nu het even kort dag is houden we de volgende data aan:
- Aanmelden uiterlijk maandag 23-11.
Doe dit door op dit topic even te reageren, ik hou een lijstje bij in deze post, en dan kan iedereen ook van elkaar zien wie meedoet.
- Verlanglijst inleveren uiterlijk woensdag 25-11
Stuur dit naar me toe middels een privébericht, samen met een postadres waar het pakketje naartoe gestuurd moet worden.
- Donderdag 26-11 krijgt iedereen te horen wie hij/zij geloot heeft
ik stuur privéberichten rond, waar je de naam van het slachtoffer, zijn/haar verlanglijstje en het postadres krijgt te zien
- Zorg ervoor dat de ander het pakketje vóór 25-12 ontvangen heeft!
Uiteraard is overmacht natuurlijk overmacht, maar dat is écht het streven!
- Pak je eigen ontvangen pakketje uit op 25/26/27 december
Het zou leuk zijn om in dit topic ook eventjes te laten zien wat je gekregen hebt
Verdere regels?
- Het budget voor de Secret Santa is 25 euro (excl. verzendkosten).
Het moet voor iedereen leuk en betaalbaar blijven en gebleken is dat dit goed te doen is voor de meesten. Er is geen beperking op het aantal cadeautjes dat je voor dit budget mag kopen. Wil je tóch meer dan 25 euro uitgeven? Dat mag natuurlijk, maar maak het niet te gek! We doen dit als een extraatje, een lolletje, een plezier en het gaat er gewoonweg om dat we het naar onze zin hebben. Wees creatief, maak er op je eigen manier gewoon een leuk pakketje van!
- Geen vormregels, eigen vrijheid hoe je de ander blij maakt!
Volledige vrijheid, maar creativiteit wordt aangemoedigt in alle vormen. Een gedicht, leuke verpakking, kèkke tekening... niks is verplicht natuurlijk. Het zou wél leuk zijn het nét effe een persoonlijke touch te geven
- Zet op het pakket dat je verstuurt dat het voor Secret Santa is. Dan kunnen we het pakket allemaal dicht laten tot Kerstmis.
- Je adresgegevens zullen dus aan één van onze leden gegeven worden. Als je mee doet, ga je hier mee akkoord.
- Probeer je verlanglijst duidelijk op te stellen.
Ben je iemand die persé cib verzamelt? Of vind je losse discs/cart ook prima? heb je andere dingen die belangrijk zijn? zet het erbij... maar houd met je wensen rekening met je secret santa, budget en beschikbaarheid (iets heel zeldzaams is moeilijk!) zijn de key.
Een originele cib earthbound is niet echt reëel .
Enfin; houd het vooral leuk en in de spirit van Santa!
Zo zorgen we samen dat we teleurstellingen als onderstaand kunnen voorkomen
Ik heb dit topic via een privébericht rondgestuurd aan iedereen waarvan ik wist dat ie de laatste tijd interesse had getoond. Uiteraard is iedereen helemaal vrij om zich aan te melden! hoe meer hoe beter! Spread the word, party-people! en wacht daar niet te lang mee... want maandag moeten we de aanmeldingen binnen hebben! Het heet dan wel Secret Santa, maar niet het hele initiatief hoeft geheim te blijven!
Nog een kleine disclaimer: we hebben 1 deelnemer in Belgie wonen, dit is een ietsje-pietsje duurder met verzenden (ik geloof 7,50 ipv 6,95), maar dat hoort even gewoon bij het spel. Loot je deze persoon, of eventueel andere buitenlandse aanmeldingen, dan nemen we dat gewoon even voor lief in de spirit van kerst. Mocht je hier principieel tegen zijn ofzo, meld je dan liever niet aan... hoe gek die laatste zin ook klinkt willen we simpelweg iedereen de kans geven lekker mee te doen!
VEEL PLEZIER!
Kleine lettertjes:
- Spoiler: weergeven
BEVESTIGDE AANMELDINGEN ZOVER:
- Kunstschilder1987 (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- Ok Impala! (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- Marxkemp (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- KillingRaptor (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- Swey (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- Oldschool (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- Toejam (verlanglijstje ONTVANGEN!)
- TheDarkWanderer (verlanglijstje ONTVANGEN)
- Koekiemonster (verlanglijstje ONTVANGEN)
- Arjen1981 (verlanglijstje ONTVANGEN)
- dlbyvisual (verlanglijstje ONTVANGEN)
UPDATE 26-11: ALS HET GOED IS HEEFT IEDEREEN DE LOTING EN HET VERLANGLIJSTJE ONTVANGEN!
niets ontvangen? stuur me effe een bericht. veel plezier allemaal!