Hier is het bewijs dat iemand mijn telefoon gehackt heeftKillingRaptor schreef: ↑16 nov 2020, 19:11Maar na middernacht en als niemand het ziet loopt Kunstschilder zo rond thuis! Dit komt uit betrouwbare bron die deze footage heeft opgenomen.

Hier is het bewijs dat iemand mijn telefoon gehackt heeftKillingRaptor schreef: ↑16 nov 2020, 19:11Maar na middernacht en als niemand het ziet loopt Kunstschilder zo rond thuis! Dit komt uit betrouwbare bron die deze footage heeft opgenomen.
Leuk dat er toch een aardig groepje staat zover, met jou erbij tel ik al snel 6 mensen (nieuwe mensen zijn van harte welkom natuurlijk), maar is al genoeg om het te organiseren lijkt me.
Voorgaande jaren deden we €20,- geloof ik. Je kunt natuurlijk ook een game uit je eigen collectie weggeven die ongeveer dezelfde waarde vertegenwoordigd. Verzendkosten naar België zijn €7,50, dus dat ligt niet substantieel hoger dan in Nederland. Volgens mij kun je dus prima meedoen!KillingRaptor schreef: ↑18 nov 2020, 12:35Hebben jullie enig idee welk budget erop staat? Heb op zich wel interesse als het niet te groot is. Maar dan moet het wel naar België verstuurd worden ook van mij...
Count me in!Kunstschilder1987 schreef: ↑18 nov 2020, 12:30Anders gezegd: begin maar vast met de verlanglijstjes![]()
Tof! u hoort van ons!toejam schreef: ↑18 nov 2020, 15:46Count me in!Kunstschilder1987 schreef: ↑18 nov 2020, 12:30Anders gezegd: begin maar vast met de verlanglijstjes![]()
Ik zou ook wel mee willen doen aan een secret Santa