Fijne leden,
afgelopen augustus hielden wij de Button Bashers Dag 2020 in digitale vorm vanwege het COVID-19 virus. In onze ogen een hele gezellige dag en een groot succes. Aan het einde van de avond was iedereen het er over eens dat dit best nog een keer mocht, en dat willen we dus ook doen! Nu de donkere dagen z'n intreden hebben gedaan en er wellicht al plekken zijn waar de kerstboom staat te stralen willen we de datum bekendmaken voor de tweede avond vol lol en games.
Enkele leden, al waren het er niet veel, vroegen zich al af waar Secret Santa was gebleven. Normaal gesproken zou die nu in volle gang zijn, maar het toch teruglopende aantal deelnemers slaan we deze voor dit jaar over. Maar daarvoor komt dus wel een avond met gezelligheid terug!
Wat: Button Bashers Kerstavond 2020
Wanneer: Maandagavond 21 december 2020 - 19:00 tot laat
Hoe: Via Twitch en als je wil meepraten via Discord
We kiezen voor de maandagavond. Een ongebruikelijke, maar wellicht praktische avond. In het weekend zijn er waarschijnlijk mensen met verplichtingen, helemaal rond de feestdagen (al dat kan i.v.m. COVID-19 minder zijn dan normaal natuurlijk) , en dan is de zaterdagavond misschien niet zo handig.
Wat gaan we doen: We gaan vooral samen gamen. Het plan op dit moment is sowieso Jackbox Party (gezien het vorige succes) en Among Us. Wellicht komt er nog iets bij, maar dat schema zullen we later nog final maken. Ook komt misschien de kerstman nog even langs!
Doe je mee? Ben je erbij? Maak ons blij en laat het even weten. Wij hebben er zin an!
Button Bashers Kerstavond 2020
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- kingoftherain
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Kerstavond 2020
Oeh yes, Among Us!
Among Us is trouwens gratis op mobiel en kost een Euro of 4 op Steam.
Among Us is trouwens gratis op mobiel en kost een Euro of 4 op Steam.
- KillingRaptor
Bericht
Ik moet even kijken maar ik denk dat ons kerstverlof dan al begonnen is. Als dat het geval is, I'm in!
Hoe word Among Us gespeeld dan? Via Steam?
Benieuwd welke console Kunstschilder ditmaal wil gaan opeisen. Moeten we de spatiebalk weer opwarmen ook?
Benieuwd welke console Kunstschilder ditmaal wil gaan opeisen. Moeten we de spatiebalk weer opwarmen ook?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Among Us kan je spelen zoals je wil, game is crossplayKillingRaptor schreef: ↑15 nov 2020, 19:30Ik moet even kijken maar ik denk dat ons kerstverlof dan al begonnen is. Als dat het geval is, I'm in!
- KillingRaptor
Bericht
Oh kijk eens aan, dat is super!Dynamike schreef: ↑15 nov 2020, 20:17Among Us kan je spelen zoals je wil, game is crossplayKillingRaptor schreef: ↑15 nov 2020, 19:30Ik moet even kijken maar ik denk dat ons kerstverlof dan al begonnen is. Als dat het geval is, I'm in!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Among us is trouwens ook gratis op mobile devices!
In principe ben ik weer van de partij. Het is nog ver weg, ik ga er van uit dat ik er rekening mee kan gouden. Inderdaad toch stiekem wel een slimme avond keuze denk ik.
In principe ben ik weer van de partij. Het is nog ver weg, ik ga er van uit dat ik er rekening mee kan gouden. Inderdaad toch stiekem wel een slimme avond keuze denk ik.
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Ik zit dan met m'n vrouw en zoontje in een vakantiepark, maar join wel even!
- Galious
- Moderator
- marxkemp
- Contacteer:
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Ik probeer er ook bij te zijn natuurlijk!
Ik heb mn zinnen gezet op de xbox series x, ik begreep dat mike er 1 op voorraad heeft hahahaKillingRaptor schreef: ↑15 nov 2020, 19:30Ik moet even kijken maar ik denk dat ons kerstverlof dan al begonnen is. Als dat het geval is, I'm in!
Ik probeer er ook bij te zijn natuurlijk!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Among Us ziet er tof uit om te spelen. Fijn ook dat het wat interactiever is dan knikkeren. Ik weet nog niet hoe de familieplanning er t.z.t. uitziet, maar als het kan sluit ik ook even aan.
PS. Ik zou hier toch graag nog een lans breken voor Secret Santa. Afgelopen zomer was het toch zeker nog een succes en persoonlijk word ik er ook iedere keer blij van. Het één hoeft het andere niet uit te sluiten, toch? Nog anderen hier die toch ook een Secret Santa willen doen?
PS. Ik zou hier toch graag nog een lans breken voor Secret Santa. Afgelopen zomer was het toch zeker nog een succes en persoonlijk word ik er ook iedere keer blij van. Het één hoeft het andere niet uit te sluiten, toch? Nog anderen hier die toch ook een Secret Santa willen doen?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik weet niet of Dynamike nog van gedachten gaat veranderen, maar op de BB Discord worden er ook plannen gesmeed om toch iets voor Secret Santa te gaan doen.
Als er genoeg animo is (en dat is al snel, 3 mensen is voor mij al wel genoeg) dan wil ik via Discord best de organisatie doen. Maar ik wil uiteraard de boel niet kapen, dus als de heren van BB toch willen organiseren: Ik doe in ieder geval weer graag mee!
Als er genoeg animo is (en dat is al snel, 3 mensen is voor mij al wel genoeg) dan wil ik via Discord best de organisatie doen. Maar ik wil uiteraard de boel niet kapen, dus als de heren van BB toch willen organiseren: Ik doe in ieder geval weer graag mee!
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Het lijkt mij ook tof!OldSchool schreef:Ik weet niet of Dynamike nog van gedachten gaat veranderen, maar op de BB Discord worden er ook plannen gesmeed om toch iets voor Secret Santa te gaan doen.
- Fing3r
Bericht
Ik zal kijken of ik van de partij kan zijn, mogelijk join ik op een iets later moment. Kinderen naar bed enzo
- Flozem
Bericht
Oeh... deze probeer ik bij te wonen... Waarschijnlijk toch vakantie dan.
- ikk
- Contacteer:
Bericht
Mooi in mijn vakantie dus tenzij de familie dan nog wat verzint ben ik er bij.
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
@Oldschool, wanneer je hulp nodig zou hebben met de organisatie: just let me know! en ik help je waar nodig... al hoop ik wel dat je rekening houdt met de tweetal feiten dat ik zowel dom ben én drink
Ok Impala! schreef: ↑16 nov 2020, 08:30PS. Ik zou hier toch graag nog een lans breken voor Secret Santa. Afgelopen zomer was het toch zeker nog een succes en persoonlijk word ik er ook iedere keer blij van. Het één hoeft het andere niet uit te sluiten, toch? Nog anderen hier die toch ook een Secret Santa willen doen?
OldSchool schreef: ↑16 nov 2020, 08:39Ik weet niet of Dynamike nog van gedachten gaat veranderen, maar op de BB Discord worden er ook plannen gesmeed om toch iets voor Secret Santa te gaan doen.
ik had me al bij oldschool's voorstel gevoegd in gesprek op discord. kortom, ik ben ook van de partij, en als het even niet via de bashers zelf loopt vind ik het ook prima om samen als groepje te doen. Ik weet dat MarxKemp ook van de partij is, dus al zou er niemand meer bijkomen (natuurlijk zou dat altijd alles leuker maken met een groter groepje) denk ik dat dit wel een "go" kan zijn. toch?
@Oldschool, wanneer je hulp nodig zou hebben met de organisatie: just let me know! en ik help je waar nodig... al hoop ik wel dat je rekening houdt met de tweetal feiten dat ik zowel dom ben én drink
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
...en fan ben van alles dat met Pac-Man te maken heeft.Kunstschilder1987 schreef: ↑16 nov 2020, 17:55al hoop ik wel dat je rekening houdt met de tweetal feiten dat ik zowel dom ben én drink
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
die mislukte bolletjesslikker komt hier het huis niet inkingoftherain schreef: ↑16 nov 2020, 18:31...en fan ben van alles dat met Pac-Man te maken heeft.Kunstschilder1987 schreef: ↑16 nov 2020, 17:55al hoop ik wel dat je rekening houdt met de tweetal feiten dat ik zowel dom ben én drink
- KillingRaptor
Bericht
Maar na middernacht en als niemand het ziet loopt Kunstschilder zo rond thuis! Dit komt uit betrouwbare bron die deze footage heeft opgenomen.
- kingoftherain
Bericht
Maar ondertussen!!!KillingRaptor schreef: ↑16 nov 2020, 19:11Maar na middernacht en als niemand het ziet loopt Kunstschilder zo rond thuis! Dit komt uit betrouwbare bron die deze footage heeft opgenomen.
- toejam
Bericht
Als ik kan haak ik ook wel aan dit keer!
Professional dabbler