Analogue Pocket
Bericht
Re: Analogue Pocket
Even een update: Analogue heeft zojuist aangekondigd dat de cartridge adapters nu alleen per set gekocht kunnen worden. Dus je moet ze allemaal kopen voor $99,-. Beetje een crappy move eerlijk gezegd. Ik ga ze nu dus ook niet meer kopen omdat ik alleen de lynx adapter wilde. Super irritant als bedrijven dit soort dingen doen…
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Dat is inderdaad wel erg zuur voor de mensen die ze niet allemaal willen hebben zeg. Misschien een mailtje er aan wijden? Wellicht kunnen ze een uitzondering maken.Swey schreef: ↑17 okt 2022, 19:47Even een update: Analogue heeft zojuist aangekondigd dat de cartridge adapters nu alleen per set gekocht kunnen worden. Dus je moet ze allemaal kopen voor $99,-. Beetje een crappy move eerlijk gezegd. Ik ga ze nu dus ook niet meer kopen omdat ik alleen de lynx adapter wilde. Super irritant als bedrijven dit soort dingen doen…
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Even een retardvraag hoor, maar als je pocket docked is, kan je dan via usb een willekeurige usb controller gebruiken? Of zelfs Bluetooth?
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Yes dat kan, ik gebruik die 8Bitdo SNES via bluetooth en dat werkt prima!
- dlbyvisual
Bericht
Top. En ben as we speak op zoek naar sd kaarten. Ik zie veel van die pre-loaded kaarten op Ali staan - dat werkt zeker niet hè? En wat is anders de route? SD kaart kopen en via welke site leren hoe ik al die rommel erop krijg? Ik heb namelijk zo goed als niks origineel van de gg, boy en gba en wil trouwens ook graag snes en pce spelen op dit ding.
- synergy
Bericht
Ja gewoon zelf een SD kaart kopen (heb zelf een SanDisk van 256GB; voor mij voldoende maar als je in de toekomst bijv complete Sega CD en PCE CD sets erop gaat zetten is het te weinig).
Ik help je wel met de installatie van de cores enzo. Stelt echt niks voor.
Ik help je wel met de installatie van de cores enzo. Stelt echt niks voor.
- dlbyvisual
Bericht
Top. Zal eens kijken hoe ver ik kom. Hou je aanbod achter de hand! Thanks.
- dlbyvisual
- synergy
Bericht
Yep, kun je ook gebruiken! Heb 't zelf nog niet geprobeerd want er was eerst geen Mac versie en ik update liever handmatig.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Nice, ik heb wel een mailtje ontvangen dat ik de mijne dit jaar nog mag verwachten maar nog geen concrete verzendbevestiging.dlbyvisual schreef: ↑17 okt 2022, 17:12Kreeg net een berichtje dat die van mij onderweg is. Sicked!
- dlbyvisual
Bericht
Ik meen me ook te herinneren dat ik iets eerder was met bestellen. Heb volgens mij wel exact hetzelfde besteld als jou. Erg veel zin in.Apenheul schreef:Nice, ik heb wel een mailtje ontvangen dat ik de mijne dit jaar nog mag verwachten maar nog geen concrete verzendbevestiging.dlbyvisual schreef: ↑17 okt 2022, 17:12Kreeg net een berichtje dat die van mij onderweg is. Sicked!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- dlbyvisual
Bericht
Even een tip voor de liefhebbers. Ik zie op de Analogue Reddit continue vragen voorbij komen voor een goeie reis case. Snap ik ook wel want hoewel de doorzichtige case van Analogue zelf er mooi uitziet , verwacht ik dat ie met een keer laten vallen toch echt barst.
Er is maar twee opties de echt “ voor de Pocket “ gemaakt zijn:
Als eerste chique, maar peperdure hoezen en bags van Waterfield
https://www.sfbags.com/collections/anal ... collection
Nadeel vind ik dat de kleinere pouches dus niet een hardcase zijn maar effectief gewoon een duur washandje…
De grote bag vind ik dan wel weer meerwaarde hebben omdat je dock en kabels etc erin kwijt kan maar is wel stevig aan de prijs.
En als tweede een Etsy verkoper die zelf een case geprint heeft:
https://www.etsy.com/nl/listing/1137373 ... -1-9&col=1
Slick design , mooi uiterlijk en goeie retentie van de Pocket. Maar er is geen ruimte voor carts of kabels.En zoals altijd vraag ik mij bij Etsy producten af hoe goed ze gemaakt zijn en hoe lang ze meegaan.
Daarnaast is het ook nog eens niet heel goedkoop.
Dan de Swey Pro Tip:
Een 3DS XL case!
De pocket past er netjes in , vrijwel zonder ruimte. Daarnaast doet de
carthouder-flap dienst als screen protector. In het andere stuk kun je een USB kabeltje ( zonder adapter) kwijt en nog een paar carts.
Hij steekt niet uit dus komt er geen druk op bij dichtdoen en heb je ruimte om de andere kant met carts te vullen.
Daarnaast is dit een redelijk harde case, hij is in ieder geval versterkt. En niet geheel onbelangrijk: het ding kost maar €18,95 bij Bol.com
Hopelijk heeft iemand er wat aan!
Er is maar twee opties de echt “ voor de Pocket “ gemaakt zijn:
Als eerste chique, maar peperdure hoezen en bags van Waterfield
https://www.sfbags.com/collections/anal ... collection
Nadeel vind ik dat de kleinere pouches dus niet een hardcase zijn maar effectief gewoon een duur washandje…
De grote bag vind ik dan wel weer meerwaarde hebben omdat je dock en kabels etc erin kwijt kan maar is wel stevig aan de prijs.
En als tweede een Etsy verkoper die zelf een case geprint heeft:
https://www.etsy.com/nl/listing/1137373 ... -1-9&col=1
Slick design , mooi uiterlijk en goeie retentie van de Pocket. Maar er is geen ruimte voor carts of kabels.En zoals altijd vraag ik mij bij Etsy producten af hoe goed ze gemaakt zijn en hoe lang ze meegaan.
Daarnaast is het ook nog eens niet heel goedkoop.
Dan de Swey Pro Tip:
Een 3DS XL case!
De pocket past er netjes in , vrijwel zonder ruimte. Daarnaast doet de
carthouder-flap dienst als screen protector. In het andere stuk kun je een USB kabeltje ( zonder adapter) kwijt en nog een paar carts.
Hij steekt niet uit dus komt er geen druk op bij dichtdoen en heb je ruimte om de andere kant met carts te vullen.
Daarnaast is dit een redelijk harde case, hij is in ieder geval versterkt. En niet geheel onbelangrijk: het ding kost maar €18,95 bij Bol.com
Hopelijk heeft iemand er wat aan!
- dlbyvisual
Bericht
En kan je er ook twee op aansluiten? Dus coop spelen? Die van mij is nu pas op de boot en ik verwacht ‘m woensdag. Man. Eindelijk.synergy schreef:Yes dat kan, ik gebruik die 8Bitdo SNES via bluetooth en dat werkt prima!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- dlbyvisual
Bericht
En dan mag je nog een maand wachten voordat ‘ie geshipt wordt hahaha.Apenheul schreef:"Your Pocket Preorder is being prepared"
F*cking finally!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Wat een slepend verhaal zo. Het enige dat je weet is dat hij er echt aan gaat komen. Een keer. Maar geduld wordt zo wel op de proef gesteld.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Vooralsnog kan dat alleen met jailbreaks of 3rd party cores, maar niet out of the box . Ik vermoed dat hier nog wel verandering in komt met een update.dlbyvisual schreef: ↑12 nov 2022, 09:18En kan je er ook twee op aansluiten? Dus coop spelen? Die van mij is nu pas op de boot en ik verwacht ‘m woensdag. Man. Eindelijk.synergy schreef:Yes dat kan, ik gebruik die 8Bitdo SNES via bluetooth en dat werkt prima!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik was laatst aan het kijken wat het me zou gaan kosten, als ik neem wat ik zou willen. 450€. Dat is wel een hele premium prijs. Maar gelukkig hoef ik nog geen knopen door te hakken, want de adapters zijn nog altijd niet te bestellen.
- dlbyvisual
Bericht
Ik heb ‘m inmiddels binnen.
Wat een prachtig ding man. Was even zoeken hoe het met de roms moet, maar man o man. Wat draait dit apparaat mooi zeg. Het is echt genieten.
Had helaas wel wat issues met de dock, maar bleek dat je de originele powerbrick hiervoor moet gebruiken. Meer die daar last van hebben?
Wat een prachtig ding man. Was even zoeken hoe het met de roms moet, maar man o man. Wat draait dit apparaat mooi zeg. Het is echt genieten.
Had helaas wel wat issues met de dock, maar bleek dat je de originele powerbrick hiervoor moet gebruiken. Meer die daar last van hebben?
Bericht
Tip voor de echte liefhebbers: als je GB/GBC/GBA ROMS gebruikt en je wil games spelen die normaal met een rumble pack gespeeld worden zoals oa Drill Dozer, Dan kun je de GBA rumble cart in je Pocket doen en werkt het zoals het hoort! Dus de full experience zonder de super zeldzame carts
Met ingebouwde rumble.
Wel nog een aantal kanttekeningen: de “kleine” versie van de rumble cart die alleen voor de DS lite is werkt nu ( nog) niet, zodra je daar een ROM met
Rumble instopt slaat ie op hol.
Je moet wel een oogje uithouden voor de goeie GBA versie rumble cart, ze worden steeds duurder. Ik heb de mijne via Metroid Prime Pinball voor DS, daar hoort die rumble pack in te zitten.
Met ingebouwde rumble.
Wel nog een aantal kanttekeningen: de “kleine” versie van de rumble cart die alleen voor de DS lite is werkt nu ( nog) niet, zodra je daar een ROM met
Je moet wel een oogje uithouden voor de goeie GBA versie rumble cart, ze worden steeds duurder. Ik heb de mijne via Metroid Prime Pinball voor DS, daar hoort die rumble pack in te zitten.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Dat is wel heel tof!Swey schreef: ↑24 nov 2022, 20:04Tip voor de echte liefhebbers: als je GB/GBC/GBA ROMS gebruikt en je wil games spelen die normaal met een rumble pack gespeeld worden zoals oa Drill Dozer, Dan kun je de GBA rumble cart in je Pocket doen en werkt het zoals het hoort! Dus de full experience zonder de super zeldzame carts
Met ingebouwde rumble.