Analogue Pocket
Bericht
Analogue Pocket
Even een public service announcement: de Analogue Pocket pre order gaat op 3 Augustus om 17.00 open. Fijn detail is dat die krengen pas in mei 2021 geleverd gaan worden ivm de pandemie. So hurry up and wait!
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018

Bericht
Re: Analogue Pocket
Hij's nu te bestellen, en dat heb ik gedaan. 
edit: en al uitverkocht binnen 10 min.
Wellicht komt er nog een 2e batch in de toekomst.
edit: en al uitverkocht binnen 10 min.
Wellicht komt er nog een 2e batch in de toekomst.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- synergy

- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
En de mijne is confirmed! Had geen idee dat het een limited run achtig iets was. Nou blij dat ik em heb met Dock. Nu nog maar 9 maanden wachten 
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Ik kreeg vandaag een email dat 14 december pre-orders weer open gaan. Het is de laatste pre-order ronde maar er zit geloof ik geen maximum aan geproduceerde systemen aan.
- synergy

Bericht
Ik zou er wel gelijk bij zijn want waarschijnlijk heb je dit ook gezien:
Group A: Q1 2022
Group B: Q4 2022
Group C: 2023

Group A: Q1 2022
Group B: Q4 2022
Group C: 2023
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Jah.... ik denk dat ik meteen zodra de pre-orders actief zijn probeer te bestellen. Vorige keer dacht ik "ach het zal wel loslopen" maar zoals jij al zei was het binnen minuten uitverkocht.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Pre-order is één ding, maar tot 2023 wachten… dat is voor mij wel erg lang.
- synergy

- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Ja ik had in mijn feed ook drie stuks aan video's achterelkaar over de Analogue Pocket. Er is zo goed uitgedeeld aan de youtube kanalen dat we nu moeten wachten tot 2023
Maar ziet er ook weer prachtig uit dat wel. Wat een beeld zeg. De MVG review gezien en dat is alleen maar positief.
Bericht
Analogue Pocket
Ik zal dit niet snel kopen, maar ik heb de hele video van Digital Foundry bekeken en dit is een indrukwekkend stukje techniek. Hoe ze de pixels van de gameboy zo kunnen genereren met wel het natuurgetrouwe karakter maar zonder de beperkingen van de originele hardware.
Verder was ik onder de indruk van de verbetering van de muziek in sommige games.
En als laatste nog die software om zelf games te maken. Gaaf hoor.
Verder was ik onder de indruk van de verbetering van de muziek in sommige games.
En als laatste nog die software om zelf games te maken. Gaaf hoor.
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Supergaaf ding. Klein smetje is dat ze de maker van mgba echt onder druk hebben gezet wat natuurlijk echt not done is.
- portable-games.nl
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht 
Mijn order is inmiddels bevestigd maar er staat niet bij in welke groep ik zit
Mijn order is inmiddels bevestigd maar er staat niet bij in welke groep ik zit
- Kennie
- eBay gebruikersnaam: ken79b
Bericht
Ik heb er eentje in mijn winkelwagentje zitten, maar mijn creditcard wordt geweigerd. Ik ben niet blij.

- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Kennie
- eBay gebruikersnaam: ken79b
Bericht 
edit: waarschijnlijk loopt het betaalsysteem achter op de voorraden, ik doe even niks en ga er vanuit dat het goed komt. Heb immers geen bevestiging van een order gekregen.
Als ik nu inlog bij mij creditcard zie ik 6 betalingen aan Analogue staan, dit gaat de verkeerde kant op.
edit: waarschijnlijk loopt het betaalsysteem achter op de voorraden, ik doe even niks en ga er vanuit dat het goed komt. Heb immers geen bevestiging van een order gekregen.

- synergy

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Tof Niels. De dock zou voor mij de belangrijkste aanvulling zijn. Ik zag dat je geen Neo Geo adapter erbij hebt besteld?
Stond hier boven nog niet maar ik zag gisteren de video van game sack ook nog.
Blijft een leuke show die ik om de week met plezier kijk. Mooi ook hoe hij wijst naar de serieuzere video's. En toch had hij nog wat goede punten die MVG niet benoemde.
Stond hier boven nog niet maar ik zag gisteren de video van game sack ook nog.
Blijft een leuke show die ik om de week met plezier kijk. Mooi ook hoe hij wijst naar de serieuzere video's. En toch had hij nog wat goede punten die MVG niet benoemde.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Dat was helaas nog niet mogelijk, ik wilde eigenlijk alle adapters (met name ook juist Atari Lynx en PC Engine) meteen bestellen maar daar staat nog 'coming soon' bij.