44 - MILESTONE Star Wars Costume Build (Iden Versio)

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: 33 - Star Wars Costume Build

25 feb 2022, 08:33

Heel, heel erg benieuwd hoe alles staks eruit ziet als het klaar is en je opweg gaat naar Dutch Comicon!
Afbeelding
HeatherGrace

10 mar 2022, 13:16

Thanks allemaal! Ik kijk ook erg uit naar DCC. Ik ben aan het bijpoten om alles wat steviger te maken. Het is namelijk blasphemy als je costuum ter plekke lost laat. :lol:
Afbeelding
HeatherGrace

10 mar 2022, 13:18

Afbeelding

"Grab on to something!"
- Iden Versio, Star Wars: Battlefront II

Even een stapje terug naar de chestbox. Ik had de verwachting dat deze nog voor problemen zou zorgen omdat de bolling aan de achterkant van chestbox, precies tegengesteld is van de breastplate. Maar dit bleek alles mee te vallen! Wie weet lukt deze nog voor DCC. De box zit nu vast met 2 stevige magneten en ik wil ze nog bedekken zodat ze de breastplate niet kunnen beschadigen. Hij moet nog een tikkie hoger, maar de magneten zijn in ieder geval sterk genoeg om hem vast te houden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb vanmorgen ook nog erg gelachen. Iden staat even in de woonkamer en de hond denkt: Mooi. Een nieuw slachtoffer om met de bal te spelen! Ze had er alleen niet zo'n zin in. :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

10 mar 2022, 15:40

die chestbox ziet er echt prachtig profi uit weer. echt geweldig mooi werk andermaal... ik ben er onwijs van onder de indruk, zeker als je het totaal plaatje ziet.

Prachtige foto met de hond, die maar niet kan geloven dat die genegeerd wordt, hahaha
ben je op tijd (ver genoeg) klaar voor de dutch comicon denk je? dan bedoel ik natuurlijk naar je eigen inzicht, zelf zou ik al gelijk roepen van wel - het is echt een piece of art! :innocent: :cool: :thumbup:
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

28 mar 2022, 08:34

hey hoe was het op DCC, de fans hier willen een update en verslag van je reis in costume! haha. hopelijk was het tof en heb je veel goede reacties op de outfit gehad.
Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

28 mar 2022, 10:53

Geweldig hoor! Jammer dat die Star Wars figuren inmiddels zo’n hoge dunk van zich zelf hebben dat ze niet even een bak weg willen gooien 😂.
HeatherGrace

Re: HDCC - Star Wars Costume Build

29 mar 2022, 14:10

Jawel, de eerste troop is inderdaad geweest! Zaterdag en zondag op Heroes Dutch Comic Con.

Om te beginnen heb ik één van mijn meest fantastische weekenden meegemaakt. Het is zo'n leuke groep en ik voel mij zo dankbaar voor alle vette dingen die wij deze twee dagen samen hebben gedaan. De dag begon met het verwelkomen van de bezoekers.

Afbeelding

Afbeelding

Bezoekers hebben dan even een kort moment om foto's te nemen.

Afbeelding

Wij hadden onze eigen booth waar mensen vragen konden stellen of foto's met ons nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik werd ook gevraagd om iets te komen vertellen over het hele proces om dit pak te maken. Gelukkig heb ik daar genoeg foto's van. :wink:

Afbeelding

Ook waren er een hoop foto momenten bij de AT-ST die stond opgesteld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zelf ook nog een paar foto's gemaakt bij onze eigen booth.

Afbeelding

Afbeelding

Dus ja, hartstikke gaaf! Gelukkig heb ik vanuit mijn eigen werk al beurservaring, dus dat heeft zeker geholpen om het vol te houden, want het is best zwaar. Ik heb ook een aardig zwaar pak vanwege het materiaal, de plamuur en vele coatings.

Wel een hele lijst aan dingen om te doen!

- Beginnen met het zoeken en kopen van onderdelen voor The Second Sister als afwissel kostuum die mobieler en minder warm is:
https://databank.501st.com/databank/Cos ... e%20Empire.

- Fixen van de zijpanelen van de chestplate. Deze hebben de hele beurs met duct tape vast gezeten.

- Kopen en decoreren van een opbergkist ter vervoer.
Afbeelding
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

31 mar 2022, 12:33

Wat geweldig dat je zon mooie tijd hebt gehad, prachtig om het ook als zodanig in je verslag terug te lezen en met de foto's mee te maken. Heel erg mooi die zin dat je 1 van je meest fantastische weekenden hebt meegemaakt.... een pak als dit maak je, naast de uitdaging en plezier van het maken, voor de herinneringen die het zal geven. Daarin ben je geweldig van start te gaan blijkt maar!

Dat je nu ook weer genoeg dingen hebt om aan te werken neem ik gelijk weer van je aan. Je bent perfectionistisch, wat een goed iets is om verder te komen. Wanneer ik dat ooit verlies met het maken van schilderijen, het gevoel dat ik het perfect moet doen, is ook gelijk het moment dat ik zal stoppen ermee.

En ik zal wel bevooroordeeld zijn, daarbij zal ik ook met weinig inhoudelijke kennis naar de pakken kijken (omdat ik zelf de bron niet kijk omdat ik geen sci-fi liefhebber ben) vind ik jouw outfit toch echt wel de beste van degene op de foto's. die opmerking is natuurlijk niet om de anderen te laken, ook daar zitten indrukwekkende entries tussen uiteraard, maar jouw outfit vind ik toch echt het meest indrukwekkend en professioneel eruitzien. For what it's worth! haha

Wanneer is een volgende moment voor je om in de outfit te storten?
Afbeelding
HeatherGrace

01 apr 2022, 11:40

Ja, het was echt hartstikke leuk! Perfectionistisch wordt ook wel van je gevraagd bij deze. Als niet, heb je de kans dat je een hele hoop geld uitgeeft aan iets wat je niet kunt gebruiken! Zou zonde zijn. :)

En thanks! Haha. Veel complimenten gekregen. Tijdens de wedding hielden wij allemaal een Lightsaber vast. Ik heb het zelf niet kunnen zien, maar schijnbaar was de licht weerkaarsting prachtig.

Afbeelding

De volgende is volgende week al weer! De verzamelaarsbeurs. Weer in Utrecht. :wink:
Afbeelding
KillingRaptor

01 apr 2022, 12:53

Prachtige foto's! Ik weet dat zo'n weekend erg zwaar kan zijn, zeker met zo'n warm pak aan. Toen ik op FACTS nog mijn Scorpion cosplay deed was het ook niet te doen van de warmte met momenten. Maar super om te lezen dat je zo'n mooie tijd hebt beleefd daar.
OldSchool
Contacteer:

01 apr 2022, 18:47

Vet die beurs! En nog vetter dat je daar een presentatie mocht houden! Eindelijk een foto waarop ik wordt welke persoon jij was 😂.

Moet toch een geweldig gevoel zijn, na al dat harde werken!
HeatherGrace

Re: 34 - Star Wars Costume Build

24 apr 2022, 19:55

Afbeelding

"Inferno will be crucial to its success."
- The Emperor, Star Wars: Battlefront II

Voordat ik verder ga met de update, doe ik er nog even wat kiekjes tussenvoor van Elfia! Inmiddels al weer mijn 4e event. :smile:

Dit was ook mijn eerste keer Elfia. Wat een heerlijke sfeer heerst daar en wat een prachtige locatie!

Afbeelding

Terwijl ik nog wacht op mijn helm-tas reist Iden op deze manier met mij mee. "Ik dacht dat je een lijk bij je had, maar je tilde hem iets te makkelijk de trein in.". "Zit je schoonmoeder daar in?" "Heb je exotische dieren bij je?" De conducteurs en Veiligheid & Service hebben het maar druk met mij :lol:

Afbeelding

Dan kom je zomaar je toekomstige moordenaar tegen.

Afbeelding

Sta je ineens op de Forest Moon of Endor.

Afbeelding

En doe je ook nog een balkon scene!

Afbeelding

En door. Niet lullen, maar poetsen!

Vandaag ben ik verder gegaan met zowel de blaster als Dio. Voor de blaster miste ik één kleine greeblie, welke ik afgelopen vrijdag kon ophalen. Een collegaatje wilde deze wel voor mij printen, gelukkig! Dus die nog even snel geschuurd zodat die vandaag mee kon in de eerste laag spuitplamuur.

Afbeelding

Uiteraard was het merk dat ik wilde uitverkocht. Deze duurt langer om echt goed te drogen, dus heb vandaag één laag gedaan voor de onderdelen die ik kwijt kon.

Afbeelding

Afbeelding

Best redelijk voor de eerste laag. Dio was heel grof geprint, dus die gaat nog wel wat lagen nodig hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Ook de loop heb ik gelijmt. Dit was het laatste onderdeel dat uit mijn maatje's printen rolde voor deze het begaf, dus hij was niet zo sterk. En dat bleek uit bij het schuren. Ik hoefde er maar naar te kijken en hij brak af. Vandaag vast gezet.

Afbeelding

Heb ook al wat dry brushing tutorials opgezocht. Moet te doen zijn! Heb er zeker zin in om door te gaan.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door HeatherGrace op 24 apr 2022, 23:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

24 apr 2022, 21:20

hahaha en toch ergens jammer dat je niet in kostuum in de trein zit :D
wel geinig opmerkingen die je dan krijgt.

het gaat weer prachtig verder de perfecte kant op zo te zien... maar vooral leuk dat je zoveel plezier bij de events hebt... dat is je zo geweldig gegund. Dat het maar lang zo door mag gaan voor je :)
Afbeelding
HeatherGrace

24 apr 2022, 23:10

Kunstschilder1987 schreef:
24 apr 2022, 21:20
hahaha en toch ergens jammer dat je niet in kostuum in de trein zit :D
wel geinig opmerkingen die je dan krijgt.

het gaat weer prachtig verder de perfecte kant op zo te zien... maar vooral leuk dat je zoveel plezier bij de events hebt... dat is je zo geweldig gegund. Dat het maar lang zo door mag gaan voor je :)
Ik mag al blij zijn dat ik redelijk kan zitten in dit kostuum! Ik kan je vertellen dat wat Iden hier doet met d'r handen: dat dat in de werkelijkheid niet kan. Daar zit namelijk een lekkere Thermal Detonator in de weg. :giggle:

Afbeelding

Gelukkig hoeven de gun en Dio niet appart goedgekeurt te worden, dus iets minder druk. Alleen vanuit mijzelf. :tongue2:
Afbeelding
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

24 apr 2022, 23:24

HeatherGrace schreef:
24 apr 2022, 23:10
Ik mag al blij zijn dat ik redelijk kan zitten in dit kostuum! Ik kan je vertellen dat wat Iden hier doet met d'r handen: dat dat in de werkelijkheid niet kan. Daar zit namelijk een lekkere Thermal Detonator in de weg. :giggle:
Spoiler: weergeven
Afbeelding
Gelukkig hoeven de gun en Dio niet appart goedgekeurt te worden, dus iets minder druk. Alleen vanuit mijzelf. :tongue2:
Ah, daar zit dus het stukje fictie in deze, de handbeweging! hahaha.
Ik weet in mijn werk als kunstschilder dat mij een stukje perfectie en constant (net-)niet tevreden zijn met wat je doet zorgt dat je steeds meer vooruitgang boekt. Ik hoop wel dat het bij je plezierig blijft, en niet doorslaat naar een nare plek. Niet helemaal vergelijkbaar wellicht omdat schilderen al die tijd mijn totale (werkzame) leven overnam, maar wel een kleine valkuil waar ik oprecht hoop dat je daar niet net als ik (op momenten) inkukelt. Fijn dat je de druk dan iets minder voelt met de keuring, en leg m jezelf ook niet té zwaar op. :innocent:

hoe zit je eigenlijk met temperatuur enzo? ademt het ook gewoon prettig met de helm op? zeker wanneer je urenlang op events rondloopt lijkt me dat erg belangrijk.

Maar echt, iedere keer dat je weer post zit ik met verbazing en bewondering te kijken naar je geweldige ultieme prestatie. Kan er echt van genieten ook met hoeveel plezier je het vastlegt. prachtig om te zien :smile:
Afbeelding
HeatherGrace

26 apr 2022, 07:53

Kunstschilder1987 schreef:
24 apr 2022, 23:24

Ah, daar zit dus het stukje fictie in deze, de handbeweging! hahaha.
Ik weet in mijn werk als kunstschilder dat mij een stukje perfectie en constant (net-)niet tevreden zijn met wat je doet zorgt dat je steeds meer vooruitgang boekt. Ik hoop wel dat het bij je plezierig blijft, en niet doorslaat naar een nare plek. Niet helemaal vergelijkbaar wellicht omdat schilderen al die tijd mijn totale (werkzame) leven overnam, maar wel een kleine valkuil waar ik oprecht hoop dat je daar niet net als ik (op momenten) inkukelt. Fijn dat je de druk dan iets minder voelt met de keuring, en leg m jezelf ook niet té zwaar op. :innocent:

hoe zit je eigenlijk met temperatuur enzo? ademt het ook gewoon prettig met de helm op? zeker wanneer je urenlang op events rondloopt lijkt me dat erg belangrijk.

Maar echt, iedere keer dat je weer post zit ik met verbazing en bewondering te kijken naar je geweldige ultieme prestatie. Kan er echt van genieten ook met hoeveel plezier je het vastlegt. prachtig om te zien :smile:
Zeker niet. Dat stukje perfectionisme zal altijd blijven en heb daarom inmiddels ook ondervonden wanneer het tijd is om te stoppen. De Second Sister vraagt echter nogal wat perfectionisme op een level dat zelfs ik niet kan bereiken. :lol:
Met bepaalde soorten stoffen enzo. Nog steeds vooruitgang gelukkig.

Het is inderdaad erg warm. Zwart en in de volle zon... Ik ben nu erg blij met de het dubbele nut van de brandweer. De hitte resistentie training en het continu hebben van een zwaar gewicht op de schouders komen nu heel goed van pas!

En bedankt. Vind ik leuk om te horen. :cool: :innocent:
Soms scroll ik ook nog even terug. De progressie weer zien van hoe het begon!
Afbeelding
HeatherGrace

Re: 35 - Star Wars Costume Build (Iden Versio)

15 mei 2022, 18:13

Afbeelding

Mijn online bestelling voor spuitplamuur komt maar niet binnen en ik heb mijn twijfels of die ooit nog komt... Gelukkig heb ik hetzelfde merk bij een autozaak kunnen vinden!

De batch van vorige keer heeft een nieuwe laag gekregen en ik zag meteen hoeveel beter dit merk is. Dekt een stuk beter!

Afbeelding

Afbeelding

Na 2 uur waren die droog en heb ik de bovenstaande groep geschuurd en heb ik meteen de pootjes van Dio in de spuitplamuur gezet. Het plastic van die heb ik eerder niet geschuurd omdat ze zo fragiel zijn. De coating lijkt alsnog wel een groot deel van de groeven op te vullen.

Afbeelding

Afbeelding

De stock was erg grof geprint aan de kant die je het meest ziet, daar kwam de spuitplamuur echt niet doorheen. Gelukkig nog een tube plamuur gevonden in de garage!

Afbeelding

Afbeelding

De delen die geschuurd en droog waren heb ik in de 3e coating gezet. En het lijkt erop dat ze al aardig strak worden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
HeatherGrace

Re: 36 - Star Wars Costume Build (Iden Versio)

20 mei 2022, 23:36

Afbeelding

De laatste loodjes voor deze fase! Voornamelijk het opvullen van grooves en gaatjes die niet met de spray putty willen meewerken. De loop was het onderdeel waar mijn maatje zijn printer het begon te begeven. Deze heb ik gelukkig weer strak kunnen krijgen op de punten die je gaat zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel wat schuren > plamuren > schuren > plamuren later is het dan eindelijk klaar! Nouja, bijna. Er staan momenteel nog 4 onderdelen in de spuitplamuur, waarvan alleen het achterste deel van de loop nog op een aantal plekken moet worden opgevuld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Soms ook moeilijk om te stoppen met dat opvullen, vooral omdat je soms vergeet hoe het was!

Afbeelding

Afbeelding

Als alle onderdelen klaar zijn, dan gaat alles in de 2 componenten primer. Dus ben nu ook alvast een klein beetje verder aan het kijken. Naar de details die erop geverfd moeten worden, welke spuitverf ik wil hebben en hoe Dio precies in elkaar past. Ik zie in de game bijvoorbeeld dat de antennes die ik heb liggen veel langer zijn. Gelukkig is korter makkelijker dan langer! :wink:

Afbeelding

Afbeelding

En verder wil ik hem tóch op mijn rug hebben, want dat is vet! Maar wel jatveilig dus... Daar moet ik nog even over nadenken. Als magneten niet sterk genoeg zijn, dan denk ik er over na om hem wel vast te schroeven (afneembaar). Als ie er niet op zit, dan moeten de gaatjes bedekt worden met pluggen of iets dergelijks.

Afbeelding
Afbeelding
HeatherGrace

Re: 37 - Star Wars Costume Build (Iden Versio)

22 mei 2022, 20:10

Afbeelding

Gelukkig was het vandaag weer mooi weer, dus ik kon mijn vader vragen hoe de compressor werkt en hoe ik de 2 componenten moet mixen. Bij Iden heeft hij het voor mij gedaan en deze keer wilde ik het graag zelf doen. Deze kleine onderdelen zijn in ieder geval gereed om gespoten te worden.

Afbeelding

Een vraagstuk waar ik nog mee zit zijn de antennes van Dio. Op de promotionele artwork zie ik dat ze hetzelfde zijn als welke ik in mijn kit heb gekregen. Ook in de pre-rendered cinematics zien ze er zo uit. Echter. In de game zijn ze een stuk lager. En dat is wel wat ik wil aanhouden.

Afbeelding

De grote delen heb ik vanmiddag in de 2 componenten gezet. Mijn eerste keer, maar mijn vader vond dat ik wel door kan naar professioneel auto spuiter. :biggrin:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig droogde ze snel genoeg dat ik meerzijdige onderdelen ook nog heb kunnen spuiten en sommige dingen nog een 2e keer over de eerste laag heen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu moeten ze een weekje drogen. Dan zal ik ze weer glad moeten schuren en dan zijn ze klaar om zwart gespoten te worden! Super leuk. :smile:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Re: 37 - Star Wars Costume Build (Iden Versio)

25 mei 2022, 01:02

ik hoop dat ik de terminologie goed heb, haha, maar die dio begint al goed uit te zien! dadelijk het afwerken is altijd het leukste.
Héél slim dat je er goed over nadenkt met evt jatten van spullen die op je rug zitten. je kan dan wel roepen "die dieven kunnen mn rug op!" maar dat waren ze al van plan natuurlijk ;)
Jammer dat het nodig is, maar simpelweg goed dat je maatregelen neemt het voor te zijn... voorkomt een anticlimax natuurlijk.
Zoals altijd vond ik het weer leuk om te zien wat je aan het uitspoken bent, haha. ziet er prachtig uit als altijd :innocent:
Afbeelding
HeatherGrace

Re: 38 - Star Wars Costume Build (Iden Versio)

29 mei 2022, 18:00

Afbeelding

Het gaat eigenlijk wel lekker! Zodra de 2 componenten was opgedroogd ben ik meteen gaan schuren en stiekem liet ik mijzelf nog een klein beetje perfectionistisch zijn met de kleine onderdeeltjes. Hier en daar nog wat pootjes glad gemaakt.

Afbeelding

Ondertussen heb ik ook de moeilijkste stap genomen... welke lak? Uiteindelijk gekozen voor donker-blauw-net-niet-zwart voor Dio, omdat deze ook een blauwe gloed krijgt in de game. Voor de blaster heb ik ook niet voor puur zwart gekozen, maar een donkergrijs zoals deze er op de Battlefront II screenshots uit ziet. Foto's doen het spuitwerk geen eer aan, maar bij het testen bleek het er heel goed uit te zien!

Afbeelding

Meteen de engste gedaan: Dio's hoofd! Stiekem wel trots op. :innocent:

Afbeelding

Afbeelding

Ook met de kleine gloss zwart onderdelen:

Afbeelding

Ondertussen een met de LEDjes gespeeld en gaatjes geboord waar nodig. Het 2e oogje bleek in mijn kit gespiegeld te zitten, dus daar moest een nieuw gat komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En door! Spuitwerk eerst voor de blaster.

Afbeelding

Dat een paar keer gedaan en toen de laatste stukjes met de hand bijwerken:

Afbeelding

De "gun metal gray" van Iden bleek hier ook heel geschikt als zilveren accentjes. Glimt super mooi in het licht!

Afbeelding

Met zwarte Bison lijm alvast een paar onderdelen in elkaar gezet. Ook de trigger beweegbaar gemaakt.

Afbeelding

En de... Ja, hoe noem je deze... "Stroken" aan de voorkant van de loop gelijmt.

Afbeelding

Gaatjes in beide zijden van de loop zodat deze, hopelijk, beter hecht.

Afbeelding

En nu wachten! Zodra deze straks droog is kan ik de rest in elkaar lijmen en dan alleen nog de afwerking!

Afbeelding
Afbeelding
HeatherGrace

Re: 39 - Star Wars Costume Build (Iden Versio)

31 mei 2022, 13:08

Afbeelding

Jawel! De 2 delen van de body hebben zijn perfect aangehecht! Dus nu was het een proces van onderdelen vast maken, 30 minuten wachten tot handvast, nieuw onderdeel lijmen en weer wachten tot alles erop zit. Maar die 30 minuten kan ik ook niet stil zitten natuurlijk, dus die tijd gebruikte ik om aan Dio verder te werken. Zijn pootjes spuiten, met de hand bijwerken en vervolgens de pootjes monteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zag dat het magazijn een soort puntje erop heeft. Had deze er eerst opgeverfd, maar vond dit lelijk, haha. Te laat bedacht ik om een klein gaatje te boren om wat dimensie te krijgen. Dus moest over het puntje heen verven. Wel beter zo!

Afbeelding

Ook de boogjes en binnenkant van Dio. Het kleine oogje moet ik wel een stukje bijslapen. Sluit niet lekker aan anders.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot mijn verbazing blijven de antennes ook zitten! Een sterk onderdeel is het niet, maar tenzij ik ergens tegenaan stood blijven ze wel zitten.

Afbeelding

Sommige gaatjes waren niet breed genoeg voor de schroeven, dus deze moest ik voorzichtig doorboren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk de schroeven weer bijwerken.

Afbeelding

En ondertussen de gun gereed voor drybrushing! Ik ben er al hartstikke blij mee. :heart:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

31 mei 2022, 13:46

Echt wel heel nice die blaster. Heel knap!
Kunstschilder1987
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

31 mei 2022, 15:07

zo zeg, die gun is super - helemaal geweldig. en hoe goed de glossy spuitverf het geheel samenbrengt blijft me telkens weer verbazen. je weet het al gaande je foto's dat dat weer zo gaat zijn, en toch verbaasd het telkens ook weer!

Dio is wel hevig veranderd sinds hij zijn laatste cd's uitbracht :D
Afbeelding
HeatherGrace

04 jun 2022, 08:16

arjen1981 schreef:
31 mei 2022, 13:46
Echt wel heel nice die blaster. Heel knap!
Thanks! Ben er zelf ook heel blij mee. Kannie wachten tot ie een keer mee kan! (Niet op elk event zijn ze toegestaan, uiteraard.)
Kunstschilder1987 schreef: zo zeg, die gun is super - helemaal geweldig. en hoe goed de glossy spuitverf het geheel samenbrengt blijft me telkens weer verbazen. je weet het al gaande je foto's dat dat weer zo gaat zijn, en toch verbaasd het telkens ook weer!

Dio is wel hevig veranderd sinds hij zijn laatste cd's uitbracht :D
Ja! Toch de goede paint uitgekozen.

En Dio of Dido? :tongue3:
Afbeelding

Terug naar “Verzamelpraat”