Hahaha. "Met echte stukjes goud."segatarian schreef: ↑08 jul 2021, 19:25nu heb ik geen flauw idee wat wel gangbaar is, maar hij denkt waarschijnlijk dat hij van echt goud is
Bizarre en lachwekkende advertenties
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Bizarre en lachwekkende advertenties
- segatarian
Bericht
na 2 jaar proberen, heeft hij de prijs niet verlaagd, maar verhoogd, was eerst nog 399.
zeldzaam, vast, maar het is maar een tasje hey
https://www.marktplaats.nl/v/spelcomput ... ousPage=lr
- kingoftherain
Bericht
Ik moet nog het hardst lachen om "bijna nieuws." Als-ie dat soort prijzen vraagt, dan komt-ie zeker in het nieuws. Van Button Bashers' bizarre en lachwekkende advertenties.segatarian schreef: ↑08 jul 2021, 19:29na 2 jaar proberen, heeft hij de prijs niet verlaagd, maar verhoogd, was eerst nog 399.
Bericht
Heb ik nou heel erg iets gemist of is dit wel een hele ijverige zet van Nedgame. Ze zijn wel erg goed geweest in retro games qua prijs behoorlijk aan de bovenkant van de markt te zitten maar dit slaat echt alles, 3x de waarde van price charting maar liefst. Meningen van de kenners?
Heb ik nou heel erg iets gemist of is dit wel een hele ijverige zet van Nedgame. Ze zijn wel erg goed geweest in retro games qua prijs behoorlijk aan de bovenkant van de markt te zitten maar dit slaat echt alles, 3x de waarde van price charting maar liefst. Meningen van de kenners?
- kingoftherain
Bericht
"Nog slechts 1 op voorraad! KOOP NU!!!"
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Het zit hem in de nieuw. Zit er een seal om dan denk ik wel dat het een hele gangbare prijs is. zeker voor een winkel. Ik zou het er nooit voor over hebben.
Vind wel dat ze dan de moeite mogen nemen om een foto te plaatsen van het werkelijke item.
Vind wel dat ze dan de moeite mogen nemen om een foto te plaatsen van het werkelijke item.
Bericht
Ah ja dat nieuw stukje had ik even niet goed gezien. Tja dan is het wel redelijk maar plaats dan inderdaad een echte foto
- kingoftherain
Bericht
Dat is ook de reden dat ik via de webshop alleen nieuwe spellen koop en tweedehands spellen in de winkel koop, zodat ik ze kan bekijken. Zeker in geval van spellen in kartonnen doosjes, dan wil ik graag kunnen zien in wat voor staat het verkeert. Daarom kocht ik nooit meer wat bij ForeGames nadat ze overgingen als webshop, die trouwens ook al niet meer bestaat, zie ik net. Voor nieuwe spellen vind ik het niet erg als er geen foto van het item zelf staat, als het maar in goede staat is.
- toejam
Bericht
Ja Nedgame heeft tegenwoordig wel 'sealgarantie' bij artikelen die ze als nieuw aanbieden. Wat in de praktijk regelmatig wil zeggen dat ze bij retro er een zeehond naar laten klappen en er daarna een stuk vershoudfolie omheen wikkelen.
Professional dabbler
- Galious
- Moderator
Bericht
Ik kreeg net deze ad voorgeschoteld bij youtube
nmkl pjkl ftmch
- kingoftherain
Bericht
Hahaha, die doet mij weer hier aan denken.
- Fing3r
Bericht
Haha, ook even bij de andere advertenties van deze persoon gekeken, maar die zijn ook allemaal van aardappel kwaliteit
- HeatherGrace
Bericht
Ik haal altijd verzenddoosjes bij de supermarkt. Of ik bewaar doosjes waarin ik zelf iets heb ontvangen. Blijkbaar is dit niet zo vanzelf sprekend als ik dacht en vraagt een verkoper me niet alleen de verzending, maar daarop ook nog de kosten voor de doos zelf te betalen. Oké, prima. Ik ben de moeilijkste niet. Maar ik krijg later het bericht:
De verzending bleek toch €7,25 ipv €6,95. Maar ik kreeg een doosje van de buren, dus we laten het maar zo.
Dus de betreffende persoon vermeld mij me beleeft €0,30 te besparen en ik dank hem vriendelijk.
Maar... waar is dan ineens mijn €3 voor de verzenddoos heen?
Niet om te klagen ofzo. Ik kan hier alleen om lachen. Het begon namelijk nog met €8,90 verzending en €6 voor een doosje. Persoon zit er net 2 weken op, dus nog niet heel streetwise.
De verzending bleek toch €7,25 ipv €6,95. Maar ik kreeg een doosje van de buren, dus we laten het maar zo.
Dus de betreffende persoon vermeld mij me beleeft €0,30 te besparen en ik dank hem vriendelijk.
Maar... waar is dan ineens mijn €3 voor de verzenddoos heen?
Niet om te klagen ofzo. Ik kan hier alleen om lachen. Het begon namelijk nog met €8,90 verzending en €6 voor een doosje. Persoon zit er net 2 weken op, dus nog niet heel streetwise.
- Ruud
- Koningsdag Koning 2017
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: nesfountain
Bericht
https://www.marktplaats.nl/v/spelcomput ... r-pad-game
Met bijbehorende game.
Jammer dat die game alleen niet werkt met de Power Pad.
Met bijbehorende game.
Jammer dat die game alleen niet werkt met de Power Pad.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Je zult wel goed gek zijn om je elden ring daarvoor weg te ruilen
https://link.marktplaats.nl/m1815086261 ... nt=app_ios
https://link.marktplaats.nl/m1815086261 ... nt=app_ios
- Sigma
Bericht
Niet lachwekkend en ook niet echt bizar maar meer "err.. volgens mij lieg je dat je barst";
https://www.marktplaats.nl/v/spelcomput ... gloednieuw
Als je goed kijkt ontbreekt het Gamecube logo in het doosje en zijn ze dus niet origineel van Nintendo. M.a.w. volgens mij heeft deze knakker ze gewoon op AliExpress gekocht en zet hij/zij op MP te koop met een lulverhaal over de Bart Smit..
https://www.marktplaats.nl/v/spelcomput ... gloednieuw
Als je goed kijkt ontbreekt het Gamecube logo in het doosje en zijn ze dus niet origineel van Nintendo. M.a.w. volgens mij heeft deze knakker ze gewoon op AliExpress gekocht en zet hij/zij op MP te koop met een lulverhaal over de Bart Smit..
- HeatherGrace
Bericht
Volgens mij heb jij gelijk. Ze zien er exact hetzelfde uit als wat Ali aanbied. Geen GameCube logo, niet een verhoging in de spine. Althans, ik zie dat de foto telkens heel speciaal is afgesneden waar je het GC logo zou moeten zien.
- KillingRaptor
Bericht
Die verhoging in de spine valt inderdaad heel erg op dat dat er niet is. En Amerikaanse zijn het ook niet want de memory card holder zit daar op een andere plaats.
- HeatherGrace
Bericht
Ik dacht dat het ToyBiz figuur erg was, maar ik denk dat ik nu pas het aller lelijkste stukje Tomb Raider merch heb aanschouwt.
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... lara-croft
- Kunstschilder1987
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
angelina jolie is niet mooi oud geworden nee wat een raar vreemd beeldje...HeatherGrace schreef: ↑22 jul 2022, 23:42Ik dacht dat het ToyBiz figuur erg was, maar ik denk dat ik nu pas het aller lelijkste stukje Tomb Raider merch heb aanschouwt.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
Link naar mijn website/schilderijen
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels
- KillingRaptor
Bericht
Goedemorgen luitjes,
Even een leuke belevenis met een webwinkel:
Je koopt een aantal nieuwe spellen. Je besteld netjes en krijgt ze vervolgens netjes toegestuurd. So far so good.
Open je de doos en je ziet dat de helft een originele seal heeft en de andere helft is overduidelijk geresealed.
Het eerste wat ik doe is een retourformulier invullen met daarin de reden (geen nieuwe games dus).
Na het invullen van het formulier krijg je de melding om op een mail te wachten met retournummer. Prima.
Dagen gaan voorbij, dus ik dacht ik mail ze om te vragen waar de bevestiging van retour blijft. Geen antwoord.
2 dagen later bel ik ze op. Antwoord: Ja, geen probleem stuur ze maar op. Verzendkosten voor eigen rekening. Zo gezegd zo gedaan. Ik stuur ze nog netjes een mail met de reden en de track & trace. Krijg ik een mail terug dat het geen probleem is en ze handelen het wel af.
Eigenlijk mag het ook geen probleem zijn want in de voorwaarden van hun winkel staat, binnen 14 dagen retour.
Nou, gisteren hebben ze het pakket ontvangen en ze gaan het resterend bedrag terug betalen.
Wat is dan de issue denk je dan?
Ik krijg vevolgens een geïrriteerd reactie dat het ondoenlijk is om op deze manier te bestellen en dat ik beter niet meer bestel bij hun.
Ik stuur vervolgens een reactie dat ik het niet voor mij plezier doe en dat ik verwacht dat nieuwe games ook gewoon nieuw zijn en geen resealed games. Je betaald er immers voor.
Krijg ik een reactie terug dat de games een reseal hebben om de originele verpakking te beschermen en dat de games wél nieuw zijn. Daarnaast willen ze klanten bedienen die games spelen en niet verzamelen/handelen daarin.
Dit slaat dus nergens op. Wat heeft een nieuwe game in eem originele seal te maken of je de game gaat spelen of verzamelen of tegen de muur gaat plakken?
Ik wacht nog mijn bedrag af en dan zal ik nog kijken wat ik hiermee aan moet.
Even een leuke belevenis met een webwinkel:
Je koopt een aantal nieuwe spellen. Je besteld netjes en krijgt ze vervolgens netjes toegestuurd. So far so good.
Open je de doos en je ziet dat de helft een originele seal heeft en de andere helft is overduidelijk geresealed.
Het eerste wat ik doe is een retourformulier invullen met daarin de reden (geen nieuwe games dus).
Na het invullen van het formulier krijg je de melding om op een mail te wachten met retournummer. Prima.
Dagen gaan voorbij, dus ik dacht ik mail ze om te vragen waar de bevestiging van retour blijft. Geen antwoord.
2 dagen later bel ik ze op. Antwoord: Ja, geen probleem stuur ze maar op. Verzendkosten voor eigen rekening. Zo gezegd zo gedaan. Ik stuur ze nog netjes een mail met de reden en de track & trace. Krijg ik een mail terug dat het geen probleem is en ze handelen het wel af.
Eigenlijk mag het ook geen probleem zijn want in de voorwaarden van hun winkel staat, binnen 14 dagen retour.
Nou, gisteren hebben ze het pakket ontvangen en ze gaan het resterend bedrag terug betalen.
Wat is dan de issue denk je dan?
Ik krijg vevolgens een geïrriteerd reactie dat het ondoenlijk is om op deze manier te bestellen en dat ik beter niet meer bestel bij hun.
Ik stuur vervolgens een reactie dat ik het niet voor mij plezier doe en dat ik verwacht dat nieuwe games ook gewoon nieuw zijn en geen resealed games. Je betaald er immers voor.
Krijg ik een reactie terug dat de games een reseal hebben om de originele verpakking te beschermen en dat de games wél nieuw zijn. Daarnaast willen ze klanten bedienen die games spelen en niet verzamelen/handelen daarin.
Dit slaat dus nergens op. Wat heeft een nieuwe game in eem originele seal te maken of je de game gaat spelen of verzamelen of tegen de muur gaat plakken?
Ik wacht nog mijn bedrag af en dan zal ik nog kijken wat ik hiermee aan moet.
- Joey
- Veteraan
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Nieuw is nieuw. Dus zoals uit de fabriek. Als het een reseal is, dan zou je nieuwstaat moeten hanteren als term. Dan weet je dat hij niet onaangeraakt is, maar zonder beschadigingen en niet gespeeld etc. Dat van die kopen om te spelen en niet te verzamelen slaat echt nergens op. Dat is hun zaak toch niet, wat jij er mee doet. Al stop je ze in de open haard!