Analogue gaat nog eenmaal de felbegeerde mini NT v2 produceren
https://www.analogue.co/editions/nt-mini-noir/
Alleen voor de liefhebber met een dikke portemonnee! Prachtig ding , maar voor mij te veel geld voor wat je krijgt.
Analogie NT mini final run
Bericht
Re: Analogie NT mini final run
Zojuist besteld!
En nee, geen grapje!
En ook geen grapje; Mijn RetroUSB AVS gaat per direct in de verkoop.
Hij is letterlijk nog nieuw en in de doos.
Dit ivm het eerder geen tijd hebben vanwege vaderschap en had helaas een burn out, waardoor ik andere zaken aan m’n hoofd had.
En nee, geen grapje!
Dit ivm het eerder geen tijd hebben vanwege vaderschap en had helaas een burn out, waardoor ik andere zaken aan m’n hoofd had.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Tof apparaatje, maar ik heb het bedrag er ook niet voor over.
- Marth Daul
Bericht
Hoeveel vraag je ervoor, hebben we allen ook een idee ?Jeroen schreef: ↑29 feb 2020, 00:42Zojuist besteld!
En nee, geen grapje!
May the Force be Cute 

Bericht
Advertentie geplaatst; vraagprijs €180,- voor de gloednieuwe AVS van RetroUSB.
Bericht
Zijn er nog meer mensen hier met een Nt mini Noir?
Zo ja; speel je hier ook op met een Everdrive?
Zo ja; speel je hier ook op met een Everdrive?
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Ja, een Everdrive werkt of je kan 'm jailbreaken en ROM files van de SD kaart spelen.
Bericht
Ik ga voor de Everdrive, daar ik ook mijn oldskool NES nog heb.
Hoe zit het trouwens met de extra geluidskanalen bij het afspelen van Famicom of FDS games?
Is dat dan de voorkeur voor een Famicom Everdrive cart of is dat idem aan een NES Everdrive cart?
Beide uiteraard dan de N8 Pro versie.
Ik meende ooit eens gehoord te hebben, dat mensen de Famicom Everdrive versie voor de Japanse spellen gebruikte vanwege het geluid.
Echter zegt de site van Krikzz dat beide hetzelfde doen.
Alle info omtrent dit is welkom!
Hoe zit het trouwens met de extra geluidskanalen bij het afspelen van Famicom of FDS games?
Is dat dan de voorkeur voor een Famicom Everdrive cart of is dat idem aan een NES Everdrive cart?
Beide uiteraard dan de N8 Pro versie.
Ik meende ooit eens gehoord te hebben, dat mensen de Famicom Everdrive versie voor de Japanse spellen gebruikte vanwege het geluid.
Echter zegt de site van Krikzz dat beide hetzelfde doen.
Alle info omtrent dit is welkom!
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Zo te zien ondersteunt de N8 Pro alle kanalen, dus zou in principe niets uitmaken welke versie je kiest (NES of Fami).
Echter, je "echte" NES kan ongeacht welke N8 Pro versie je kiest NIET die extra geluidskanalen afspelen, tenzij je je NES mod.
De Analogue Mini kan dit uiteraard allemaal wel met de N8 Pro.
Zie hier een Reddit topic hierover:
"No. An unmodded NES can't play the extra sound channel in Akumajou Densetsu. I made it clear it's not about the cart. It's a difference in the consoles."
Echter, je "echte" NES kan ongeacht welke N8 Pro versie je kiest NIET die extra geluidskanalen afspelen, tenzij je je NES mod.
De Analogue Mini kan dit uiteraard allemaal wel met de N8 Pro.
Zie hier een Reddit topic hierover:
"No. An unmodded NES can't play the extra sound channel in Akumajou Densetsu. I made it clear it's not about the cart. It's a difference in the consoles."
Bericht
Grappige in deze is dan weer, dat ik een modificatie klaar heb liggen voor de NES…maar stomweg uit het oog verloren ben.
Het een een pcb van “Infinity Lives” en zat destijds samen met een muziek cart via een Kickstarter funding.
Deze zou de extra kanalen moeten aansturen.
Dus dan ook deze maar op mijn NES installeren!
Enige dat uiteraard niet kan, is omschakelen tussen 50Hz en 60Hz zover ik weet.
Het een een pcb van “Infinity Lives” en zat destijds samen met een muziek cart via een Kickstarter funding.
Deze zou de extra kanalen moeten aansturen.
Dus dan ook deze maar op mijn NES installeren!
Enige dat uiteraard niet kan, is omschakelen tussen 50Hz en 60Hz zover ik weet.