Beste leden,
Welkom! Daar zijn we dan. Op het vernieuwd Button Bashers. Wennen he? Maar, ook heel veel is herkenbaar. Gelukkig voor velen. We hebben geprobeerd om zoveel mogelijk te testen en uit te sluiten, maar er zullen ongetwijfeld ongemakkelijkheden zijn. Vind je dit, plaats ze hier in dit topic. Dan kunnen we kijken of er iets aan te doen is.
Wat is er nieuw:
- Het plaats van een video, tweet, etc kan nu door gewoon het adres (url) van de video in de post te plaatsen
- Meer mobielvriendelijk dan voorheen
- Zelf kiezen tussen donker en licht thema
- Notificaties: bovenin de balk zie je Notificaties. Als iemand je quote of je krijgt een privebericht, dan zit je dat daar
- Snelle links: links bovenin zie je Snelle links. Hier heb je de opties om de ongelezen, onbeantwoorde en ook (daar is die weer!) active topics te bekijken.
- In de berichteneditor is Instagram verwijderd, dat werkt nu door gewoon een link naar het bericht in het onderwerp te plaatsen
- YouTube staat er nog voor de oude video's die met [youtube] zijn geplaatst, maar hoeft niet meer gebruikt te worden
- Banner bovenaan en in de sidebar. In de sidebar zie je altijd een afbeelding van de nieuws podcast, bovenin de nieuwste podcast of retrochallenge, of ander belangrijk nieuws
Mocht je iets tegenkomen, iets raars zien, iets dat niet werkt of wat dan ook, laat het maar weten. Wensen mogen ook. Of we er gehoor aan kunnen geven weet ik niet, maar we zullen alles serieus overwegen.
Have fun en welkom terug!
Welkom op Button Bashers 3.12 - Patch update
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- toejam
Bericht
Re: Welkom op Button Bashers 3.0
Fijn te zien dat de migratie zo voorspoedig gegaan is. Kunnen we er voorlopig weer tegen aan!
Dank voor al het werk dat je er in gestoken hebt Mike
Professional dabbler
Bericht
Misschien zie ik het over het hoofd, maar waar kan ik zien wanneer een bericht is geplaatst in een topic.
Vb: bericht is geplaatst op 14 december om 13:17.
Vb: bericht is geplaatst op 14 december om 13:17.
- marxkemp
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Bij een reactie, zie je het staan onder: Re: Welkom op Button Bashers 3.0. Is dat de datum/tijd die je zoekt?
Jij ook Het is inderdaad precies volgens plan gegaan, en ook de Tapatalk is goed gegaan, die kon ik van te voren niet testen.toejam schreef: Fijn te zien dat de migratie zo voorspoedig gegaan is. Kunnen we er voorlopig weer tegen aan!
- toejam
Bericht
Dat zit verstopt in het donkere thema. Selecteer de tekst boven het bericht maar eens
Professional dabbler
- toejam
Bericht
Dingetje wat mij nu meteen opvalt is dat de smileys ook wel even een poetsbeurt kunnen gebruiken. Die hebben allemaal een nogal vieze witte rand in het donkere thema
:beg:
Etc.
Etc.
Professional dabbler
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ah ik zie het, ik heb hem op licht staan, ik ga deze kleur aanpassen. Gaat op de to-do list.
Deze smileys zijn al 600 jaar oud, maar inderdaad, ze zijn wel een heel klein beetje vies zo. Ik ga kijken of we ergens Photoshopmasterminds hebben of dat ik het heel simpel zelf kan. Ook op de to-do.toejam schreef: Dingetje wat mij nu meteen opvalt is dat de smileys ook wel even een poetsbeurt kunnen gebruiken. Die hebben allemaal een nogal vieze witte rand in het donkere thema
Etc.
- c4ke
Bericht
Het is tevens ook een behoorlijk uitgebreide smiley set. Ik heb zelf in het verleden ook al eens een dergelijke forummigratie gedaan en daarbij een vervangende smiley set proberen te vinden. Het bewerken van de bestaande gif'jes is een aardig karweitje. Iets als:
https://community.mybb.com/mods.php?act ... w&pid=1214
Zou bijv. kunnen. Echter is deze niet uitgebreid genoeg om de bestaande set volledig te vervangen. Misschien dat iemand een goed alternatief weet. :-)
Tip: Misschien de volgende URL opnemen in het "Snelle links" menu:
https://www.button-bashers.nl/search.ph ... ive_topics
Kudos @Dynamike voor al het werk!
https://community.mybb.com/mods.php?act ... w&pid=1214
Zou bijv. kunnen. Echter is deze niet uitgebreid genoeg om de bestaande set volledig te vervangen. Misschien dat iemand een goed alternatief weet. :-)
Tip: Misschien de volgende URL opnemen in het "Snelle links" menu:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
En thanks!
Die staat er al toch? Onder "Actieve onderwerpen". Of zie ik iets over het hoofd?c4ke schreef: ↑14 dec 2019, 13:48Tip: Misschien de volgende URL opnemen in het "Snelle links" menu:
En thanks!
- c4ke
- CHRdutch
Bericht
Wow, ik heb de migratie niet eens gemerkt.
Dit nieuwe theme ziet er best wel nice uit, maar ik denk dat de tekst misschien iets makkelijker te lezen zou zijn wanneer het iets lichter gemaakt wordt.
Die flitsende oranje banner knalt er voor mij ook een beetje wild uit de donkere kleuren.
De rest van het theme ziet er wel nice uit.
Ik weet niet of jullie wel om dit soort feedback vragen, maar het was een beetje het eerste wat me opviel. =s
Dit nieuwe theme ziet er best wel nice uit, maar ik denk dat de tekst misschien iets makkelijker te lezen zou zijn wanneer het iets lichter gemaakt wordt.
Die flitsende oranje banner knalt er voor mij ook een beetje wild uit de donkere kleuren.
De rest van het theme ziet er wel nice uit.
Ik weet niet of jullie wel om dit soort feedback vragen, maar het was een beetje het eerste wat me opviel. =s
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Alle feedback is welkom CHRdutch! Wat vindj je van het "light theme" als ik vragen mag?
- c4ke
Bericht
Hoe kan je omschakelen naar het "light" thema? Ik zie namelijk zo gauw geen optie om dit aan te passen. Ook niet onder mijn "Forumvoorkeuren".
- Galious
- Moderator
Bericht
Op de index pagina van het forum vind je aan de rechterkant Thema Opties (onder Recente Topics en Laatste Podcast), als je daar op klikt kun je tussen de light en dark thema's switchen.
nmkl pjkl ftmch
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Als je op een PC kijkt, zit de knop in de sidebar op de frontpage, mobiel in je browser, onderaan de frontpage. De knop staat alleen op de voorkant van het forum om de rest breed te houden.
Bericht
Je kan niet zien op welke dag+ datum een bericht geplaatst is, dat is nu weg wat voorheen wel er was
Toch een belangrijk detail
Toch een belangrijk detail
Nintendo
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Het is er wel, zoals hierboven al staat is het op het donkere thema te donker, dus dat gaan we aanpassen.
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Eerste v3 post op 10.000 voet? Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
Holy! Dat is cool. Waar ga je heen?synergy schreef:Eerste v3 post op 10.000 voet? Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Tof! Het is wel even wennen, maar dat gaat wel goed komen. Fijn dat alles gelukt is!
Misschien is het een idee om de Light versie niet spierwit te maken, maar bijvoorbeeld licht grijs? Ik vind Light mooier dan Dark, maar wit is wel erg KABAM wit
Misschien is het een idee om de Light versie niet spierwit te maken, maar bijvoorbeeld licht grijs? Ik vind Light mooier dan Dark, maar wit is wel erg KABAM wit
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- HeatherGrace
Bericht
Top werk! Ziet er allemaal heel strak uit.
Als ik één opmerking mag maken, is het het kleurverschil in quotes en de achtergrond (Dark Theme). Het is voor mij nu vrij moeilijk om te zien waar een quote eindigd en een antwoord erop begint.
Verder niets te klagen!
Als ik één opmerking mag maken, is het het kleurverschil in quotes en de achtergrond (Dark Theme). Het is voor mij nu vrij moeilijk om te zien waar een quote eindigd en een antwoord erop begint.
Verder niets te klagen!
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
De contrasten tussen de verschillende elementen mogen wat mij betreft ook wel iets sterker in beide thema's.