Welkom op Button Bashers 3.12 - Patch update

Nieuws over het forum en een plek voor jullie feedback.
Swey

Re: Welkom op Button Bashers 3.11 - Eerste patch

26 dec 2019, 21:15

Heb het niet terug kunnen vinden, maar de “ onthoud mij” functie op mobiel werkt helaas niet. Moet elke keer opnieuw inloggen. Daarnaast krijg ik met automatisch invullen de eerste keer altijd een foutmelding , bij de tweede keer pakt ie wel, maar zoals gezegd, zodra ik even naar een andere app switch moet ik weer opnieuw inloggen
toejam

26 dec 2019, 21:56

Hier verder geen technische problemen. Update van het dark thema is heel goed geweest, veel beter leesbaar zo.
Professional dabbler
Fing3r

27 dec 2019, 00:21

Begin nu ook aardig aan het nieuwe forum te wennen, ondanks dat ik nog maar een klein jaar op het forum kom ben je toch al snel gewend aan de structuur.
AfbeeldingAfbeelding
Marth Daul

27 dec 2019, 07:10

Dynamike schreef:
26 dec 2019, 21:10
Marth Daul schreef:
26 dec 2019, 20:38
Wat me opvalt is dat het sinds de aanpassing de enige site is waar ik niet kan terug gaan naar de vorige pagina met de mouse pad van de laptop, ik moet het altijd via de balk bovenaan doen. Is misschien alleen zo met apple ? Voor de update was dit alvast niet zo. Voor de rest werkt alles super.
Ik weet niet precies wat de mouse pad doet, ik heb op mijn Windows PC met duimbuttom (die ik als page back heb ingesteld) nergens last mee.

Iemand anders last?
Je kan hier gewoon mee scrollen tussen pagina's door naar links of rechts te gaan met je vingers. Werkt op alle sites behalve deze sinds de update.
May the Force be Cute :cool:
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

27 dec 2019, 08:09

Dynamike schreef:
26 dec 2019, 19:48
Kleine aanpassing gedaan aan het Dark thema. Omdat de borders en quotes dezelfde waarde in het thema hebben, is het niet mogelijk om ze los van elkaar aan te passen. Althans, niet zo maar. Daarom duurde het even, maar de borders zijn nu wat lichter, waardoor er een beter onderscheid is tussen de posts en zijn de quotes beter zichtbaar ook in het Dark thema. Hopelijk is het zo nog net iets prettiger om te gebruiken.

@synergy , beter zo hoop ik?
De borders zijn top! Alleen qua achtergrond zijn sommige quotes wel lichter en anderen blijven dezelfde achtergrondkleur houden.

Zoals hier:

Afbeelding

En hier dan wel goed (zie Marth Daul's quote):

Afbeelding

Het lijkt wel alsof de eerst opvolgende quote in een reeks geen lichtere achtergrond krijgt. Terwijl het fijner zou lezen als in het eerste geval (die quote van Kennie) lichter wordt.

Hopelijk snap je wat ik bedoel. :laugh:
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

27 dec 2019, 08:43

synergy schreef:
27 dec 2019, 08:09
Hopelijk snap je wat ik bedoel. :laugh:
Aaaah zo, ja ik snap het. Wellicht kan ik daar wel iets mee. Beloven doe ik niets, maar snap wel wat je bedoelt :)
Afbeelding
dlbyvisual
Winnaar 10 jaar Button Bashers
Winnaar 10 jaar Button Bashers

27 dec 2019, 09:04

Super mooi gelukt mensen! En wat een timing. Ik heb onlangs een nieuw huis gekocht en ga daar oa een mooie game/mancave/toren maken. Dan post ik de foto’s in ieder geval op een mooi forum.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

27 dec 2019, 09:45

dlbyvisual schreef:
27 dec 2019, 09:04
Super mooi gelukt mensen! En wat een timing. Ik heb onlangs een nieuw huis gekocht en ga daar oa een mooie game/mancave/toren maken. Dan post ik de foto’s in ieder geval op een mooi forum.
Heuj, dat is mooi nieuws! Veel plezier met het inrichten van de aangekochte mancave.
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Welkom op Button Bashers 3.12 - Patch update

27 dec 2019, 12:08

Update 3.12 is uit!

Na de uitleg van @synergy heb ik zojuist nog een kleine aanpassing gedaan aan de kleuren van de achtergrond van een quote om meer scheiding toe te brengen. In het darkthema wel te verstaan. Het is niet zo dat elke wens gehoor krijgt, en syngery is niet speciaal, maar hij had wel een punt :D

Hopelijk is het zo voor iedereen beter te onderscheiden wat een quote is, en wat niet. Dit was denk ik voor dit jaar de laatste aanpassing. Denk ik :)
Afbeelding
HeatherGrace

27 dec 2019, 12:45

Yay! Ik was al heel blij met het dark theme, maar nu nog meer. Topper! :wub2:
Afbeelding
synergy

27 dec 2019, 13:25

Dynamike schreef:
Update 3.12 is uit!

Na de uitleg van @synergy heb ik zojuist nog een kleine aanpassing gedaan aan de kleuren van de achtergrond van een quote om meer scheiding toe te brengen. In het darkthema wel te verstaan. Het is niet zo dat elke wens gehoor krijgt, en syngery is niet speciaal, maar hij had wel een punt :D

Hopelijk is het zo voor iedereen beter te onderscheiden wat een quote is, en wat niet. Dit was denk ik voor dit jaar de laatste aanpassing. Denk ik :)
Ik.... niet speciaal? Mijn moeder zei altijd van wel. :sad: :laugh:

Helemaal top zo, leest echt een stuk beter! Thanks Mike!!
Galious
Moderator
Moderator

27 dec 2019, 16:45

Grote verbetering zo met de quotes inderdaad! And you can quote me on that :)
nmkl pjkl ftmch
LesserMagic

27 dec 2019, 17:29

Dynamike schreef:
Erg nice, leest net wat lekkerder zo. :thumbup1:
Afbeelding
toejam

12 jan 2020, 12:12

In het donkere thema zijn de [ code ] blokken behoorlijk suboptimaal qua contrast :)

Code: Selecteer alles

Dit bedoel ik

Is nogal licht en slecht leesbaar
Professional dabbler
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

12 jan 2020, 16:31

toejam schreef:
12 jan 2020, 12:12
In het donkere thema zijn de [ code ] blokken behoorlijk suboptimaal qua contrast :)

Code: Selecteer alles

Dit bedoel ik

Is nogal licht en slecht leesbaar
Mwaaahhh... valt mee toch? :D Ik zet hem op de lijst.
Afbeelding
Farokh

13 jan 2020, 11:33

De updates zijn erg prettige puntjes op de i. Ik ben ondertussen ook op Dark over gestapt en bevalt nu goed.
Goed bezig!
OldSchool
Contacteer:

14 jan 2020, 20:07

Ik heb ook nog een klein puntje voor op de lijst: Als ik op mijn mobiel (iPhone 8) een bericht in tik, valt die ronde "omhoog"-knop precies over de "Verstuur"-knop. En die zijn bijna net zo groot en moet ik moeite doen om het berichtje te versturen. Mocht daar iets aan te doen zijn: graag.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

20 feb 2020, 09:16

Lieve bezoekers,

de komende dagen/weken ga ik beginnen aan Button Bashers Forum 3.2. Inmiddels is er een nieuwe versie van de forumsoftware beschikbaar waarin allerhande aanpassingen door de makers zijn gedaan, verbeteringen ook, en hebben we zelf nog wat zaken op de agenda. Mocht je. buiten dingen die hier al gezegd zijn in het topic nog dingen hebben die niet goed werken etc etc, gooi ze nu nog even neer. Wellicht kan ik er iets mee.

Waar ik sowieso mee aan de slag is:
- De huidige smileys gaan verdwijnen, en er komen andere voor in de plaats ivm het witte randje. Dit zal een hoop kwaadbloed zetten, ik weet het, en de nieuwe zijn vast niet zo mooi als de oude, maar het zal moeten.
- De "onthoud mij" functie
- De code-blokken
- De scroll-to-top knop
- Het verwijderen van de YouTube-knop in de editor zodat linkjes van YT gewoon geplakt kunnen worden

Heb je nog andere zaken, laat het weten. Sommige kan ik misschien meenemen, sommige willen we misschien niet meenemen of zijn gewoon niet mogelijk. Maar elke input is gewaardeerd.
Afbeelding
Fing3r

20 feb 2020, 10:27

Het is op dit moment zo dat wanneer ik op een link klik ik direct naar de betreffende pagina ga en er niet een nieuw tabblad wordt geopend.

Sent from my J9210 using Tapatalk

AfbeeldingAfbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

20 feb 2020, 11:34

Fing3r schreef:
20 feb 2020, 10:27
Het is op dit moment zo dat wanneer ik op een link klik ik direct naar de betreffende pagina ga en er niet een nieuw tabblad wordt geopend.

Je bedoelt met een link naar een andere website?
Afbeelding
Fing3r

21 feb 2020, 09:54

Yes, niet dat het vervelend is maar het kan wel eens lastig zijn als je het tabblad wilt sluiten maar per ongeluk sluit je de browser

AfbeeldingAfbeelding
VikTris
Contacteer:

25 aug 2020, 19:08

Toffe face-lift, was een tijdje niet actief en deze redesign ziet er strak uit.

Ik heb alleen een aanmerking (wist niet of het een nieuwe thread waard was) maar als ik button-bashers.nl of www.button-bashers.nl in mn browser gooi (vaak is het alleen bu- en google voert de rest in) kom ik op een niet SSL beveiligde versie van de site uit.
Moet er echt https voor typen zal wel iets met een omleiding zijn die niet goed werkt.

ADDED:
Het scrollen stottert enorm (erger dan in de video ivm compressie) bij mij op chrome en edge, zag dat het smoothscroll.js scriptje em de pan uit errord.
🇯🇵 |Famicom / Saturn Verzamelaar| 🇯🇵
🌐 | RGBSCANS.COM | | Gamedev Page | 🌐
Swey

26 aug 2020, 13:18

Ik word er met inloggen op mobiel , ook al heb ik de onthoud mij-knop actief elke keer weer verzocht om opnieuw In te loggen , bij de vorige versie van het forum werkte dit wel heel goed, kan die “ onthoud functie “ weer terug?
OldSchool
Contacteer:

26 aug 2020, 14:08

Swey schreef:
26 aug 2020, 13:18
Ik word er met inloggen op mobiel , ook al heb ik de onthoud mij-knop actief elke keer weer verzocht om opnieuw In te loggen , bij de vorige versie van het forum werkte dit wel heel goed, kan die “ onthoud functie “ weer terug?
Hier heb ik sinds kort ook last van!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 aug 2020, 16:57

VikTris schreef:
25 aug 2020, 19:08
Toffe face-lift, was een tijdje niet actief en deze redesign ziet er strak uit.

Ik heb alleen een aanmerking (wist niet of het een nieuwe thread waard was) maar als ik button-bashers.nl of www.button-bashers.nl in mn browser gooi (vaak is het alleen bu- en google voert de rest in) kom ik op een niet SSL beveiligde versie van de site uit.
Moet er echt https voor typen zal wel iets met een omleiding zijn die niet goed werkt.

ADDED:
Het scrollen stottert enorm (erger dan in de video ivm compressie) bij mij op chrome en edge, zag dat het smoothscroll.js scriptje em de pan uit errord.
Naar die SSL zal ik eens kijken.

Scrollen met je wheel is een ding in Chrome inderdaad (en dus ook in de nieuwe Edge) want daar werkt smooth scrolling met je wheel niet in. Helaas is het niet in het thema uit te zetten, een verbeterde/vernieuwde smoothscrolling.js werkt ook niet, dus dit is een dingetje waar we op dit moment niet heel veel aan kunnen doen. Of we moeten naar een nieuw thema. Maar het staat wel op de lijst van "to-do". Als je de scrollbar heen en weer sleept heb je de errors namelijk niet, het is alleen met het wieltje op de muis.
Afbeelding

Terug naar “Mededelingen, FAQ & feedback”