Welkom op Button Bashers 3.12 - Patch update
- segatarian
- Joey
- Veteraan
Bericht
Re: Welkom op Button Bashers 3.0
Beetje viezige bruine kleur in het donkere thema, volgens mij wilden we daar juist vanaf
De header vind ik ook een beetje onnodig groot om eerlijk te zijn. Verder ziet het er super uit, fijn dat er eindelijk een update is!

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Op dit moment is in de test/ontwikkel omgeving de header al wat kleiner, en zeker op mobiel. Zoeken gaat uit de header, dat scheel op mobiel al heel veel. Het logo is een tikje kleiner en vanavond gaat als het goed is de onnodige ruimte onder en boven het logo weg zodat alles een beetje opschuift naar boven.
Ook is in de testomgeving de tekstkleur aangepast van de datum en tijd van het posten, dus we maken progressie. Ik hoop voor het einde van het jaar een update door te voeren die al dit soort dingen en ook de kleuren van het donkere thema aanpakt.
Even een update voor iedereen over de header:
Op dit moment is in de test/ontwikkel omgeving de header al wat kleiner, en zeker op mobiel. Zoeken gaat uit de header, dat scheel op mobiel al heel veel. Het logo is een tikje kleiner en vanavond gaat als het goed is de onnodige ruimte onder en boven het logo weg zodat alles een beetje opschuift naar boven.
Ook is in de testomgeving de tekstkleur aangepast van de datum en tijd van het posten, dus we maken progressie. Ik hoop voor het einde van het jaar een update door te voeren die al dit soort dingen en ook de kleuren van het donkere thema aanpakt.
- Flozem
Bericht
Klinkt goed... kan eerlijk gezegd niet wachten.Dynamike schreef: ↑17 dec 2019, 14:25Even een update voor iedereen over de header:

Bericht
Ik ben het wel eens met alles dat al gezegd is. Zal vooral even wennen zijn en maar even de komende updates afwachten.
Wel wil ik ook het puntje dat Mark heeft aangegeven extra aandacht geven. Ik heb ook een Samsung en het menu linksboven reageert bijna niet doordat het te ver naar links zit. Iets meer naar rechts zou al veel schelen.
Wel wil ik ook het puntje dat Mark heeft aangegeven extra aandacht geven. Ik heb ook een Samsung en het menu linksboven reageert bijna niet doordat het te ver naar links zit. Iets meer naar rechts zou al veel schelen.
Consider yourself a hero.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Topper ben je toch Mike!Dynamike schreef: ↑17 dec 2019, 14:25Even een update voor iedereen over de header:
Bericht
Ik mis de datum bij de berichten die boven je staan. Wanneer er iemand wordt gequote neemt ie wel een datum mee, maar bij een standaard reactie niet. Ik kan niet zien wanneer het bericht van Joey over die vieze bruinige kleur hierboven is gepost.
Ik doe niet aan onderschriften.
Bericht
De datum staat er wel, maar de kleur is bijna hetzelfde als de achtergrond.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Zeg... die favicon die bewoog eerst toch niet? Hij staat nu te juichen! 

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Welkom op Button Bashers 3.1 - Eerste patch
Beste leden,
Zojuist heb ik Button Bashers V3.1 gelanceerd. Het is geen grote technologische update, maar meer gericht op het uiterlijk en de zaken die jullie als leden hebben aangegeven. Wat is er aangepast?
- Het donkere thema is aangepast. Het blauw-achtige is weg. Deze kleuren zijn mijn inziens meer op elkaar afgestemd en zouden denk ik beter moeten werken. Uiteraard hoor ik graag jullie feedback
- Datum en tijd van posten is leesbaar op zowel dark als light thema
- De header is ingekort en het logo is wat kleiner geworden
- Search is weg uit de header. Voor mensen die het forum bezoeken in een browser is dat een minder groot ding, maar voor mobiel zeker. Zoeken zit nu onder het menu links boven
- Op sommige mobiele telefoons is het menu links boven wat meer naar rechts verplaatst, maar nog niet op alle, dit puntje blijft ongoing
Volgende stappen:
- Ik blijf sleutelen aan het donkere thema, want er zijn denk ik nog wel dingetjes die wat beter kunnen, maar wilde dit snel uitrollen ivm het lezen van post datum en tijd
- Het plaatsen van een YouTube video moet nu nog op de oude manier zodat alle filmpjes ooit geplaatst blijven werken, dus dit moet even verder onderzoeken.
- De rest van jullie punten genoemd in het topic ga ik bekijken en eventuele aanpassingen die uit update v3.1 komen uiteraard
Wellicht komen er dit jaar nog aanpassingen, maar anders komt er een januari update. Mocht je geen veranderingen zien; in je browser even CTRL ingedrukt houden en je pagina verversen, dan moet de header direct kleiner zijn.
Hoop dat dit een verbetering is voor iedereen.
Zojuist heb ik Button Bashers V3.1 gelanceerd. Het is geen grote technologische update, maar meer gericht op het uiterlijk en de zaken die jullie als leden hebben aangegeven. Wat is er aangepast?
- Het donkere thema is aangepast. Het blauw-achtige is weg. Deze kleuren zijn mijn inziens meer op elkaar afgestemd en zouden denk ik beter moeten werken. Uiteraard hoor ik graag jullie feedback
- Datum en tijd van posten is leesbaar op zowel dark als light thema
- De header is ingekort en het logo is wat kleiner geworden
- Search is weg uit de header. Voor mensen die het forum bezoeken in een browser is dat een minder groot ding, maar voor mobiel zeker. Zoeken zit nu onder het menu links boven
- Op sommige mobiele telefoons is het menu links boven wat meer naar rechts verplaatst, maar nog niet op alle, dit puntje blijft ongoing
Volgende stappen:
- Ik blijf sleutelen aan het donkere thema, want er zijn denk ik nog wel dingetjes die wat beter kunnen, maar wilde dit snel uitrollen ivm het lezen van post datum en tijd
- Het plaatsen van een YouTube video moet nu nog op de oude manier zodat alle filmpjes ooit geplaatst blijven werken, dus dit moet even verder onderzoeken.
- De rest van jullie punten genoemd in het topic ga ik bekijken en eventuele aanpassingen die uit update v3.1 komen uiteraard
Wellicht komen er dit jaar nog aanpassingen, maar anders komt er een januari update. Mocht je geen veranderingen zien; in je browser even CTRL ingedrukt houden en je pagina verversen, dan moet de header direct kleiner zijn.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik ben persoonlijk erg tevreden met hoe het nu werkt, het was in het begin nog even wennen om de nieuwe berichten te vinden (snelle links -> ongelezen berichten) maar inmiddels stoor ik me daar niet meer aan en het Dark Theme vind ik erg leesbaar en prettig.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
De verbeteringen zijn duidelijk zichtbaar. Altijd goed om te zien dat er iets met feedback wordt gedaan! Thanks.
Bericht
Wellicht komen er dit jaar nog verbeteringen? Hou es op man , het is zowat Kerst. Lekker rustig aan doen zo aan het eind van het jaar.
Het nieuwe jaar weer met frisse zin starten. Merry Xmas ! (of mag ik Kerst niet noemen? in dat geval : Fijne feestdagen.)
Prima verbeteringen, Thanks !Dynamike schreef:
Wellicht komen er dit jaar nog verbeteringen? Hou es op man , het is zowat Kerst. Lekker rustig aan doen zo aan het eind van het jaar.
Het nieuwe jaar weer met frisse zin starten. Merry Xmas ! (of mag ik Kerst niet noemen? in dat geval : Fijne feestdagen.)
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht 
Maar dit zijn wel de weken waarin ik wat tijd heb. Misschien zijn het kleine aanpassingen, misschien grote, en wellicht nog even niets. Maar ik ga wel sleutelen nog, dat staat vast. En blij dat de verbeteringen in de smaak vallen.
Hahaha, ik weet dat het bijna Kerstmis is, of Xmax, wat je wilDon Cannoli 79 schreef: ↑21 dec 2019, 18:04Prima verbeteringen, Thanks !

Maar dit zijn wel de weken waarin ik wat tijd heb. Misschien zijn het kleine aanpassingen, misschien grote, en wellicht nog even niets. Maar ik ga wel sleutelen nog, dat staat vast. En blij dat de verbeteringen in de smaak vallen.
Bericht
Bedankt voor deze snelle patch. Voor zijn nu meteen de belangrijkste punten aangepakt.
Consider yourself a hero.
- Ok Impala!
- Contacteer:
- Flozem
Bericht
Prima... Dark Thema is weer goed te doen. Misschien dat de witte letters nog net wat té wit zijn overdag. Maar het ziet een stuk rustiger uit nu.
Alleen die smiley's nog.

Alleen die smiley's nog.

- Joey
- Veteraan
Bericht
Misschien is het al ergens genoemd/gevraagd, maar waar is het reviewgedeelte gebleven?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Na wikken en wegen hebben we die afgevoerd. Er was al meer dan een jaar niets in geplaatst. De reviews die er stond zijn gemoved naar andere fora waar ze bij hoorde, maar het reviewgedeelte zelf is helaas ter zielen.
- Galious
- Moderator
Bericht
Ik begin al aardig te wennen aan het nieuwe forum, merk ik, en het bevalt goed! 

nmkl pjkl ftmch
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
En ik gebruik nu ook de dark-versie na het aanpassen van de kleurensamenstelling.
Het is vreemd om te zeggen, maar ik heb zelf ook

- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Ik vind het ook top!
Het enige waar ik soms nog moeite mee heb is het onderscheiden van posts omdat alles dezelfde achtergrondkleur heeft.
M.a.w. de posts, quotes en achtergrond zijn allemaal dezelfde kleur en dat oogt "plat". Buiten dat werkt alles erg goed!
Het enige waar ik soms nog moeite mee heb is het onderscheiden van posts omdat alles dezelfde achtergrondkleur heeft.
M.a.w. de posts, quotes en achtergrond zijn allemaal dezelfde kleur en dat oogt "plat". Buiten dat werkt alles erg goed!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Welkom op Button Bashers 3.11 - Eerste patch
Kleine aanpassing gedaan aan het Dark thema. Omdat de borders en quotes dezelfde waarde in het thema hebben, is het niet mogelijk om ze los van elkaar aan te passen. Althans, niet zo maar. Daarom duurde het even, maar de borders zijn nu wat lichter, waardoor er een beter onderscheid is tussen de posts en zijn de quotes beter zichtbaar ook in het Dark thema. Hopelijk is het zo nog net iets prettiger om te gebruiken.
@synergy , beter zo hoop ik?
@synergy , beter zo hoop ik?
- Marth Daul
Bericht
Wat me opvalt is dat het sinds de aanpassing de enige site is waar ik niet kan terug gaan naar de vorige pagina met de mouse pad van de laptop, ik moet het altijd via de balk bovenaan doen. Is misschien alleen zo met apple ? Voor de update was dit alvast niet zo. Voor de rest werkt alles super.
May the Force be Cute 

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Iemand anders last?
Ik weet niet precies wat de mouse pad doet, ik heb op mijn Windows PC met duimbuttom (die ik als page back heb ingesteld) nergens last mee.Marth Daul schreef: ↑26 dec 2019, 20:38Wat me opvalt is dat het sinds de aanpassing de enige site is waar ik niet kan terug gaan naar de vorige pagina met de mouse pad van de laptop, ik moet het altijd via de balk bovenaan doen. Is misschien alleen zo met apple ? Voor de update was dit alvast niet zo. Voor de rest werkt alles super.
Iemand anders last?