ik wil zo graag Link wakker maken! :closedeyes: meer zeg ik niet
Koekie , pb mij even wat je ervoor wilt aub?koekiemonster schreef:Of de mijne kopen...
Ik herken dit deels. Ik heb een aantal weken echt kringlopen en rommelmarkten gemeden. Niet zozeer omdat ik niets meer wilde hebben, maar vooral omdat ik wilde gaan genieten van wat ik al had en wat er in december bij was gekomen. Uiteindelijk kruipt bij mij het bloed dan toch waar het niet gaan kan en kom ik er toch weer op uit. Ik blijf het leuk vinden dingen “in het wild” te vinden.Apenheul schreef: ↑19 jan 2020, 12:54We zitten al bijna drie weken in het nieuwe jaar en de enige game die ik dit jaar gekocht heb is de kleine indie game Lydia voor 2 Euro. Een game waarin je ervaart hoe de belevingswereld van een kind zich ontwikkelt wanneer de ouders andere prioriteiten hebben zoals alcohol. Ik heb genoeg in de kast en op mijn systemen staan om voorlopig de drang tot het kopen van games af te slaan.
Hahaha, zoals het hoort te zijn! Seals zijn er om enthousiast zonder enige vorm van voorzichtigheid van die games gerukt te worden. Klasse.
mijn score is 8/8Shenglong83 schreef: ↑11 dec 2024, 08:55Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je het bekijkt en met wie je jezelf vergelijkt.
Onderstaande voorbeelden zullen denk ik op dit forum vol met verzamelaars als lichte symptomen worden gezien, maar het blijven toch toch eigenaardigheden:
- Games die je nooit van plan bent te spelen kopen
- Oudere games, die je allang hebt uitgespeeld, nogmaals kopen (eventueel op nieuwere hardware).
- Dezelfde game digitaal EN fysiek kopen
- Dezelfde game op meerdere consoles kopen
- Dezelfde game op meerdere consoles kopen, waaronder slechtere versies op zwakkere hardware.
- Expres slechte games kopen "voor de verzameling".
- Een game-kamer hebben
- (Zeldzame) games als trofee displayen in de game-kamer
Voor iemand die enkel games koopt om ze ook echt te spelen is fysiek verzamelen denk ik tegenwoordig uberhaupt wat vreemd.
Maar ik ben er ook van overtuigd dat games spelen en games verzamelen 2 aparte hobbies zijn.