Maar ik snap het wel hoor, op een gegeven moment wordt het wel wat repetitief. Het was het doorzetten wel waard vond ik.
Grime kreeg ik vorig jaar ongeveer tegelijk binnen met Blasphemous. Ik heb hem denk ik ongeveer 2 uurtjes gespeeld en ben daarna aan Blasphemous begonnen. Daarna compleet van mijn radar afgevallen. Ik moet hier echt weer eens mee aan de slag,hele toffe vibe inderdaad.Galious schreef: ↑08 jun 2024, 13:39Ik ben gisteren begonnen aan Grime. Deze indie soulslike Metroidvania heeft nu al een plekje verdiend tussen favorieten als Hollow Knight en Blasphemous. Heerlijk bizarre wereld, echt een hele unieke vibe. Loving it!
- Spoiler: weergeven
Daarnaast speel ik tussendoor af en toe een leveltje van Asterix & Obelix: Slap Them All. Een cartoony brawler die een beetje doet denken aan de Asterix arcade game van Konami. De game ziet er leuk en cartoony uit, maar de gameplay is extreem shallow en repetitief en er zijn veel te veel levels. Een beetje mindless fun voor hooguit 5 minuutjes per keer misschien.
- Spoiler: weergeven
Ik zit nu vast bij Messmer.arjen1981 schreef: ↑24 jun 2024, 23:16Voor mijn gevoel zitten er ook wel elementen in die het juist weer makkelijker maken. Ik merk ook dat je vaker een Stake of Marika hebt.
Ik heb die Messmer nu neer en sta nu voor een keuze met “opnieuw” een boom. Messmer was het gevecht wel. Ik had er de grootste moeite mee. Dat heb ik altijd met snelle vijanden. Ik ben een str build met greatsword en ben erg traag. Ik wordt zelden geoneshot maar heb ik bij een gevecht als tegen Messmer grote problemen omdat ik zo log ben. In die fight is een potion gebruiken ook zelden klaar binnen zijn volgende actie zo snel gaat het. Los van het juiste moment vinden om toe te slaan is het ook dodgen tot het juiste moment voor een potion daar is
Ik heb nog altijd 2 map stukken niet dus ik denk dat ik eerst verder ga verkennen en later nog wel terug kom om de actie bij de boom te doen. De messages waarschuwen ook om na te denken wat je doet. Maar het is Fromsoftware dus ik heb geen ideevoelt als een keuze met impact. Heb jij die al gemaakt dan Synergy?
super serie! super dat er een vertaling is nu!Zach schreef: ↑18 jul 2024, 13:23Boku no Natsuyasumi 2 (PS2)
Voor fans van Attack of the Friday Monsters (3DS) is er nu een fan translation van My Summer Vacation 2 uit. Ik vind het een fantastisch chille game. Alsof je op vakantie gaat naar een dorpje uit een Ghibli film.
Je beleeft een zomer vakantie vanuit het perspectief van een 10-jarige. Er gebeurt vrij weinig, maar er is wel een beetje mysterie.
Het voelt erg nostalgisch aan en het speelt als een klassieke survival horror game met pre-rendered achtergronden en tank controls.
In augustus komt er een soort spiritueel vervolg uit.
Morgen ligt-ie in de brievenbus. Heel benieuwd.
Daar had ik de demo van gedownload, maar moet ik nog uitproberen.arjen1981 schreef: ↑22 jul 2024, 10:54Mijn indruk van Kunitsu-Gami: Path of the Goddess is wel heel goed. Al heeft het trekjes van een mobile game. Maar het voelt ook wel als even weer terug naar het experimenteren alsof het een ps2 xbox original is. de style is wat het spel echt verkoopt voor mij.