Het GameMania pick up topic (incl. CeX, MediaMarkt)

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!
Mark

Het GameMania pick up topic (incl. CeX, MediaMarkt)

17 nov 2016, 10:45

Aangezien GameMania niet aan versturen doet en ook geen logistieke oplossing hebben om hun games van de ene naar de andere vestiging te krijgen, leek het me wel handig om gebruik te maken van het Button Bashers netwerk om games voor andere leden op te halen. In principe is het idee helder, maar zal het nog even uitleggen:

Stel dat één van onze zuidelijke leden een game heeft gezien bij GameMania, maar die is alleen op voorraad bij GameMania in Zoetermeer. Die stuurt me een bericht, ik haal het spel op en verstuur het tegen vergoeding van verzendkosten naar onze zuidelijke vrinden.

Geen idee of hier een beetje animo voor is, maar lijkt mij wel handig. Ik ga niet het hele land door voor een paar games. Mocht je je beschikbaar willen stellen, post maar.

GameMania:
Nederland
Almere: iStreet
Amsterdam Ceintuurbaan: blasterhjal
Amsterdam Nieuwendijk: blasterhjal
Apeldoorn: Jotyjo
Breda: Pius
Delft: Tracey
Doetinchem: EveryBitGamer
Dordrecht: haka77
Eindhoven: Tanooki / gekkehenkie
Groningen: Joey
Helmond: Tanooki / gekkehenkie
Hoorn: Beloki
Leiden: coastermark
Nijmegen: shmupz
Oosterhout: Pius
Roermond: sirly
Roosendaal: haka77 / bamilolly
Rotterdam Centrum: Galious
Rotterdam Zuiplein: Galious
Tilburg: Beloki
Uden: Tanooki
Utrecht Hoog Catherijne: Toejam
Venlo: aapje
Weert: gekkehenkie
Zaandam: WorldWaker
Zoetermeer: Mark

België
Kontich: NutsyGutsy
Mechelen: NutsyGutsy
Vilvoorde: NutsyGutsy

MediaMarkt:
Apeldoorn: Jotyjo
Bergen op Zoom: bamilolly
Eindhoven: gekkehenkie
Rotterdam Centrum: Galious
Son en Breugel (Ekkersrijt): gekkehenkie
Venlo: aapje
Zoetermeer: Mark

CeX:
Eindhoven: gekkehenkie
Leiden: coastermark
Nijmegen: shmupz
Rotterdam Zuidplein: Galious

Schuingedrukt is een eind uit de richting, dus sporadisch bezoek.
Laatst gewijzigd door Mark op 15 mar 2017, 12:43, 11 keer totaal gewijzigd.
Tom
Veteraan
Veteraan

Re: Het GameMania pick up topic

17 nov 2016, 11:09

Ik vind "Zoetermeer Mark" wel liefkozend Mark! :)
Mark

17 nov 2016, 11:16

Tom schreef:Ik vind "Zoetermeer Mark" wel liefkozend Mark! :)
Ik ben van nature ook heel teder ingesteld.
blasterhjal

17 nov 2016, 11:35

Haha zo teder als een glitterbanaan zeker ;)
Maar goed idee Mark! Het toeval wil dat ik net ff op de Gamemania site zit te kijken en een titel die ik graag wil op voorraad is in Zoetermeer!

Je kunt sowieso de vestiging Amsterdam Nieuwendijk bij mn naam zetten en eventueel ook Ceintuurbaan. Daar moet ik wel een eindje voor fietsen maargoed. Ook ben ik regelmatig in Hilversum dus die titel kan ik voor je oppikken binnenkort :)

Edit: oh en ook nog een titel in Uden die ik zoek!
Mark

17 nov 2016, 13:02

blasterhjal schreef:Haha zo teder als een glitterbanaan zeker ;)
Maar goed idee Mark! Het toeval wil dat ik net ff op de Gamemania site zit te kijken en een titel die ik graag wil op voorraad is in Zoetermeer!

Je kunt sowieso de vestiging Amsterdam Nieuwendijk bij mn naam zetten en eventueel ook Ceintuurbaan. Daar moet ik wel een eindje voor fietsen maargoed. Ook ben ik regelmatig in Hilversum dus die titel kan ik voor je oppikken binnenkort :)

Edit: oh en ook nog een titel in Uden die ik zoek!
Top man, voor mij is het nu al een succes.
Welke game heb je nodig van GameMania Zoetermeer? Ik ben nu in het Stadshart op 100m van GameMania dus als je de titel even doorstuurt ga ik 'm voor je halen. Ik heb je in de lijst gezet.
Pius

17 nov 2016, 13:24

Je mag mij wel bij Breda zetten. Ik kom niet wekelijks in het centrum, maar als het nodig is kan ik er altijd wel even langs :)
"Come back when you can put up a fight."
Farokh

17 nov 2016, 13:45

Erg leuk idee.
Ik ben bang dat ik alleen maar zou gebruiken van deze mogelijkheid en niet iemand anders ermee kan helpen. De dichtsbijzijnde Game Mania's zit voor mij +20 km van zowel mijn huis als mijn werk.
Mark

17 nov 2016, 13:53

@Pius Attent, heb je erbij gezet!

@Farokh Ik zou er weinig moeite mee hebben om wat voor je te halen, maar dat is persoonlijk. Zal ook allemaal niet zo heel vaak voorkomen verwacht ik.
toejam

17 nov 2016, 15:26

Ik ben toevallig morgen in Deventer, zou eventueel langs kunnen gaan voor je, geen probleem. Enige Game Mania waar ik met regelmaat langs kom is die op Utrecht Hoog Catherijne.
Professional dabbler
Liittle-J

17 nov 2016, 18:07

Correct me if I am wrong... maar Gamemania heeft toch onderling contact met andere vestigingen? Een vriend van me heeft laatst via de locale Gamemania een game besteld aan de andere kant van het land. Zonder extra kosten? Tenminste... dat is mij verteld.
Galious
Moderator
Moderator

17 nov 2016, 18:20

@Liittle-J:
www.gamemania.nl/FAQ schreef: Kan ik een USED game laten overkomen vanuit een andere store?

Dit kan voorlopig alleen in uitzonderlijke gevallen.

Hiervoor neem je dan ook best zo snel mogelijk telefonisch contact op met jouw lokale store.

@Mark:
Mij kun je in elk geval noteren voor de vestiging Rotterdam Centrum.
Rotterdam Zuidplein is een stuk verder weg voor me met het OV, maar daar kom ik ook wel af en toe.
nmkl pjkl ftmch
WorldWaker

17 nov 2016, 18:25

Ik kan altijd wel iets bij GameMania Zaandam ophalen, mocht dat nodig zijn :)
Afbeelding

"Is this really about who gets the magic sword or is everyone just a little on edge because they’re hungry?"
Mark

17 nov 2016, 19:11

Gaat prima dit. Heb vandaag de game van @blasterhjal al opgehaald en verstuurd en morgen haalt @toejam wat voor me op. Blijkbaar toch best animo voor.

@WorldWaker en @Galious top, heb jullie in de lijst gezet!
Carl2
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

17 nov 2016, 19:16

Liittle-J schreef:Correct me if I am wrong... maar Gamemania heeft toch onderling contact met andere vestigingen? Een vriend van me heeft laatst via de locale Gamemania een game besteld aan de andere kant van het land. Zonder extra kosten? Tenminste... dat is mij verteld.
Het klopt inderdaad dat Game Mania's onderling games kunnen uitwisselen. Ik heb al zeer regelmatig games laten overkomen vanuit andere filialen.

Prima plan om een mede BB'er in te schakelen via een netwerk maar weet dat je dus ook gewoon games uit andere filialen kunt laten overkomen.
Mark

17 nov 2016, 20:13

Carl2 schreef:
Liittle-J schreef:Correct me if I am wrong... maar Gamemania heeft toch onderling contact met andere vestigingen? Een vriend van me heeft laatst via de locale Gamemania een game besteld aan de andere kant van het land. Zonder extra kosten? Tenminste... dat is mij verteld.
Het klopt inderdaad dat Game Mania's onderling games kunnen uitwisselen. Ik heb al zeer regelmatig games laten overkomen vanuit andere filialen.

Prima plan om een mede BB'er in te schakelen via een netwerk maar weet dat je dus ook gewoon games uit andere filialen kunt laten overkomen.
Hoe doe je dat dan? Dan hoef je ook geen verzendkosten over te maken natuurlijk, veel betere oplossing. Ben wel benieuwd hoe je dat fixt, bellen naar het filiaal o.i.d.? In dat geval kan het topic verwijderd haha, had m'n informatie van de site dat het 'alleen in speciale gevallen' kon.
Carl2
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

17 nov 2016, 20:16

Mark schreef:
Carl2 schreef:

Hoe doe je dat dan? Dan hoef je ook geen verzendkosten over te maken natuurlijk, veel betere oplossing. Ben wel benieuwd hoe je dat fixt, bellen naar het filiaal o.i.d.? In dat geval kan het topic verwijderd haha, had m'n informatie van de site dat het 'alleen in speciale gevallen' kon.
Je gaat gewoon naar je dichtsbijzijnde GM en geeft aan welke game je waar hebt gezien. Ze bellen of mailen dat andere filiaal en vragen hen om dat spel mee te sturen met de interne post. Simple as that :-)
Mark

17 nov 2016, 20:19

Carl2 schreef:
Mark schreef:
Carl2 schreef: Het klopt inderdaad dat Game Mania's onderling games kunnen uitwisselen. Ik heb al zeer regelmatig games laten overkomen vanuit andere filialen.

Je gaat gewoon naar je dichtsbijzijnde GM en geeft aan welke game je waar hebt gezien. Ze bellen of mailen dat andere filiaal en vragen hen om dat spel mee te sturen met de interne post. Simple as that :-)
OK in dat geval is dit vrij overbodig. Zal het nog even laten staan voor het geval het een x niet kan maar goed. Thanks voor je info!
Pius

18 nov 2016, 07:52

Blijkbaar verschilt dat per vestiging dan. Heb dat ook wel een paar keer gevraagd maar dat was toen absoluut geen optie.
Gurtus

18 nov 2016, 08:39

Hier ook dat kon echt niet volgens hun denk dat @Carl2 echt geluk had
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
Carl2
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

18 nov 2016, 08:44

Pius schreef:Blijkbaar verschilt dat per vestiging dan. Heb dat ook wel een paar keer gevraagd maar dat was toen absoluut geen optie.
Vaag, ik heb het al meerdere malen zo gedaan.... Twee weken geleden toevallig nog: Splashdown 2 voor de PS2 uit een andere GM laten komen. Was er binnen drie dagen.
Carl2
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

18 nov 2016, 08:46

Gurtus schreef:Hier ook dat kon echt niet volgens hun denk dat @Carl2 echt geluk had
Ja misschien wel dan..
Dan heeft dit topic toch nog nut :-)
toejam

18 nov 2016, 09:48

Ik ga vanmiddag naar Deventer voor Mark, zal het dan meteen even vragen. Best kans dat het van de medewerker afhangt, want ze moeten er natuurlijk moeite voor doen. Vanuit het hoofdkantoor kan ik me de policy wel voorstellen. Allemaal arbeidskosten voor iets wat geen extra geld oplevert. Service is duur :)
Professional dabbler
Mark

18 nov 2016, 11:51

Alright, dan laten we hem staan voor de gevallen waarbij het niet kan.

@toejam ja top, hartelijk bedankt!
Pius

18 nov 2016, 11:55

Druk mij ook maar schuin bij Oosterhout @Mark. Ik kom daar niet erg vaak, maar als daar iets heel bijzonders ligt voor iemand dan ben ik er ook in 20 minuutjes.
Nutsy-Gutsy

18 nov 2016, 12:18

Ik wil altijd wel enkele GM's in België doen. Die ga je sowieso niet kunnen laten overkomen. Alleen verzendkosten worden dan wel veel, maar ik kom wel vaak naar beurzen in Nederland, dus als ik het daar aan een andere Button Basher kan geven die het op de post wilt doen, dan is dat ook opgelost. Ik kan de GM in Kontich, Mechelen en Vilvoorde wel doen. Alleen bij die laatste kom ik niet echt vaak.

Terug naar “Webwinkels, eBay & Marktplaats”