eindelijk na jaren zoeken heb ik een complete pal n64 set!

*Ook de zeldzame titels zijn pal, dus 100% compleet
Ben nu aan het kijken wat het volgende systeem wordt (denk gamecube)
Update zal volgen
dat weet ik wel zeker PiusPius schreef:Ik wilde net zeggen dat ik nog wel wat dingen voor je had, maar een CIB NES game voor 5 euro gaat hem toch niet worden gok ik :P
zoek geen cibs, verzamel alleen cart only hehPius schreef:Ik wilde net zeggen dat ik nog wel wat dingen voor je had, maar een CIB NES game voor 5 euro gaat hem toch niet worden gok ik :P
PB gestuurd!Martin schreef:Ik heb er volgens mij een aantal in mijn verkooptopic staan. Stuur maar een pm als je interesse hebt.
Awesome!haka77 schreef:Zal vanavond thuis even kijken of ik nog meer heb voor je, maar uit mijn hoofd gezegd heb ik Blues Brothers sowieso liggen...
Thanks!Sigma schreef:Helaas heb ik geen van de gewilde games maar wil je veel succes wensen!
Zeker met StarCraft 64.. dat zal een lastige worden gok ik
Klopt. Op ebay zie je er een paar voor ver boven de 200,-. Ik bedoel eigenlijk meer dat het lastig is om hem voor een gunstige prijs te krijgen.ravengames schreef:Thanks!Sigma schreef:Helaas heb ik geen van de gewilde games maar wil je veel succes wensen!
Zeker met StarCraft 64.. dat zal een lastige worden gok ik
Alle games zijn goed te vinden als je weet waar je moet zoeken. Starcraft is te vinden in australie. Alleen kwestie van geld bij elkaar harken haha.