Ik kan ook aanraden om All your history are belong to us te checken.
Een serie die helaas niet meer gemaakt wordt maar er staan wat mooie tijdcapsules tussen.
Persoonlijk erg genoten van de Metroid serie
https://www.youtube.com/channel/UC-KfLL ... inYX6Sru3w
Video game documentaires
- Dr. Drips
- Contacteer:
- Galious
- Moderator
- Seroczynski
- Marktplaats ID: 10070482
- eBay gebruikersnaam: seroczynski7
Bericht
Re: Video game documentaires
Dit is één van mijn favoriete YouTube kanalen. Kerel maakt nog meer mooie documentaires die ik zeer professioneel vind overkomen. Hier mijn favoriet:
RetroAhoy: Doom [50:35]
RetroAhoy: Doom [50:35]
- Spoiler: weergeven
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik heb zojuist naar 1 uur durende video gekeken van de Game Historian over Tetris en hoe het allemaal is gelopen met de rechten. Heel erg boeiend moet ik zeggen.
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Ja goede docu hoor, heel erg interessant!Dynamike schreef:Ik heb zojuist naar 1 uur durende video gekeken van de Game Historian over Tetris en hoe het allemaal is gelopen met de rechten. Heel erg boeiend moet ik zeggen.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ja hij heeft er bijna het hele jaar aan gewerkt! Ik ben bijna altijd onder de indruk van zijn video's!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zeker, hij maakt hele toffe en boeiende dingen altijd. Maar dit was wel een meesterwerk.arjen1981 schreef:Ja hij heeft er bijna het hele jaar aan gewerkt! Ik ben bijna altijd onder de indruk van zijn video's!
Bericht 
"Just because you support something, don't be afraid to point out when they're wrong, because at the end of the day, the truth is all that matters."
Wat een interessante en volledig aanvoelende documentaire, awesome. Dank voor het delen! 

"Just because you support something, don't be afraid to point out when they're wrong, because at the end of the day, the truth is all that matters."
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Een mooi gemaakte video van Streets Of Rage 2 met wat feitjes die ik nog niet wist:
- Galious
- Moderator
- arjen1981
Bericht
Video game documentaires. Nee niet die van productie huizen als netflix. Bleg. Juist die van de underdogs. Uren lange docus over 1 onderwerp of game op de beste youtube kanalen of podcasts. Denk aan noClip. Of het japanse youtube kanaal Archipel. Ook een favoriet van mij. Geweldige diep gaande interviews met en over de mensen verantwoordelijk.
En zo ontdekte ik ook PandaModium die 8 dagen geleden een geweldige meer dan 4 uur durende docu plaatste over Virtua Cop. Deze is echt bijzonder want zo zie je ze zelden. Met veel vertalingen uit japanse tijdschriften destijds maar ook een interview met het team zelf. 7 man sterk. Een genot om naar te kijken. En veel interessante details over Sega, Virtua Cop en de Saturn. Must see deze:
En zo ontdekte ik ook PandaModium die 8 dagen geleden een geweldige meer dan 4 uur durende docu plaatste over Virtua Cop. Deze is echt bijzonder want zo zie je ze zelden. Met veel vertalingen uit japanse tijdschriften destijds maar ook een interview met het team zelf. 7 man sterk. Een genot om naar te kijken. En veel interessante details over Sega, Virtua Cop en de Saturn. Must see deze:
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Geweldig! Dank voor het delen!arjen1981 schreef: ↑23 aug 2022, 11:06Video game documentaires. Nee niet die van productie huizen als netflix. Bleg. Juist die van de underdogs. Uren lange docus over 1 onderwerp of game op de beste youtube kanalen of podcasts. Denk aan noClip. Of het japanse youtube kanaal Archipel. Ook een favoriet van mij. Geweldige diep gaande interviews met en over de mensen verantwoordelijk.

- arjen1981
Bericht
Archipel heeft weer een geweldige film gemaakt:
Absolute must see! Hier kun je welke kerstfilm of TV programma vanavond gerust voor opzeggen.
Absolute must see! Hier kun je welke kerstfilm of TV programma vanavond gerust voor opzeggen.
- arjen1981
Bericht
Ik wist niet dat dit een terugkerend ding was. Maar ik heb wel van deze verhalen kunnen genieten. In 1 stuk afgeluisterd deze ochtend. Het verhaal kennen veel van ons maar de details niet.