Ik heb gemerkt dat er geen directe chat is. Discord is een heel handig javascript-alternatief waar je niet per se een programma voor hoeft te downloaden, het modern oogt en een history heeft (in tegenstelling tot IRC).
https://discord.gg/0sSDV4u4VQXRFyaB
Vanzelfsprekend zal ik het beheer overdragen aan de mods/admins van BB zelf wanneer het tractie krijgt.
EDIT: nieuwe poging: http://discord.me/buttonbashers
Discord Chat
- Svardskampe
- Contacteer:
Bericht
Discord Chat
Laatst gewijzigd door Svardskampe op 30 mar 2017, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Seroczynski
- Marktplaats ID: 10070482
- eBay gebruikersnaam: seroczynski7
Bericht
Re: Discord Chat
Ik realiseer mij dat ik op een heel oud thread reageer, maar de invite link is expired.
- Svardskampe
- Contacteer:
- Pius
Bericht
Was een mooi alternatief geweest, maar weinig animo blijkbaar :P
"Come back when you can put up a fight."
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
- Svardskampe
- Contacteer:
Bericht
Ik doe een nieuwe poging dit levend te krijgen, met IRL mensen te spreken waren ze toch wel positief hierover, en misschien is het nu al wat bekender onder mensen.
http://discord.me/buttonbashers is het te vinden.
Als je discord nog niet gebruikt hebt, maak eerst een account aan, en klik dan nog eens op de link.
http://discord.me/buttonbashers is het te vinden.
Als je discord nog niet gebruikt hebt, maak eerst een account aan, en klik dan nog eens op de link.
- Pius
Bericht
Even een vraag vanuit mij als extreme leek: Waarom maken we niet gewoon een Whatsapp groep met mensen die direct willen chatten met elkaar?
"Come back when you can put up a fight."
- Svardskampe
- Contacteer:
Bericht
Omdat whatsapp redelijk kut is als het een beetje actief is en om slap te lullen. Je moet speciaal al een groep muten, je hebt een desktopconnectie die heel de tijd uitvalt als je telefoon eventjes in standby gaat. Je hebt dan ook maar 1 kanaal zonder mogelijkheid om daarin nuttige splitsingen in op te brengen. Er is geen voice behalve snippets, maar niet snel naar een room gaan ofzo om zoals in skype met elkaar te bellen. Vrijwel geen moderatietools...Pius schreef:Even een vraag vanuit mij als extreme leek: Waarom maken we niet gewoon een Whatsapp groep met mensen die direct willen chatten met elkaar?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Er is sowieso een reden waarom wij dit zelf niet hebben gedaan; het trekt mensen weg van de plek waar we juist van hopen dat mensen samenkomen en praten. Er zijn door de jaren heen genoeg mensen geweest met SteamGroups en dat soort dingen, maar zelf proberen we het altijd een beetje te ontmoedigen. Een gespleten community is niet echt een community in onze ogen. Een WhatsApp-groep zou ik helemaal de horror vinden
- Svardskampe
- Contacteer:
Bericht
Ook zoals gesteld in de OP, zou ik direct het ownership afdragen wanneer je vraagt overigens.
Maar het is zoveel gezelliger om communitysfeer te krijgen met een live chat tbh.Dynamike schreef:Er is sowieso een reden waarom wij dit zelf niet hebben gedaan; het trekt mensen weg van de plek waar we juist van hopen dat mensen samenkomen en praten. Er zijn door de jaren heen genoeg mensen geweest met SteamGroups en dat soort dingen, maar zelf proberen we het altijd een beetje te ontmoedigen. Een gespleten community is niet echt een community in onze ogen. Een WhatsApp-groep zou ik helemaal de horror vinden
Ook zoals gesteld in de OP, zou ik direct het ownership afdragen wanneer je vraagt overigens.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels is het al zover!Svardskampe schreef:Maar het is zoveel gezelliger om communitysfeer te krijgen met een live chat tbh.Dynamike schreef:Er is sowieso een reden waarom wij dit zelf niet hebben gedaan; het trekt mensen weg van de plek waar we juist van hopen dat mensen samenkomen en praten. Er zijn door de jaren heen genoeg mensen geweest met SteamGroups en dat soort dingen, maar zelf proberen we het altijd een beetje te ontmoedigen. Een gespleten community is niet echt een community in onze ogen. Een WhatsApp-groep zou ik helemaal de horror vinden
Bericht
Discord is handig om gewoon slap te lullen, dingen die niet zozeer op een forum passen. Ik heb gejoined.
- Svardskampe
- Contacteer:
- Gurtus
Bericht
Ik heb gejoind
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
- Shantomio
Bericht
Tof dat er een Discord chat is trouwens!
Mooie aanvulling op mijn bezigheden op het forum.
Mooie aanvulling op mijn bezigheden op het forum.
****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Bestaat deze nog? Heb denk ik onder een steen geleden en kende het hele fenomeen nog niet .
- maartenkoster
Bericht
Ik wist niet dat jullie een Discord chat hadden. Ik ben veel vaker online. Dus je kunt gewoon reageren.
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Mocht je zin hebben om rond te hangen op discord... Lets Go! Ik gebruik t de laatste tijd best veel als ik iets snel wil vragen.
Bericht
Is er nog zoiets als een Discord waar jullie ouwehoeren?
I sense a soul in search of answers...
Bericht
Hierrrr: https://discord.gg/wyRAy5fXTheDarkWanderer schreef: ↑23 nov 2020, 19:19Is er nog zoiets als een Discord waar jullie ouwehoeren?
Bericht
Dank, tof!LesserMagic schreef: ↑23 nov 2020, 19:42Hierrrr: https://discord.gg/wyRAy5fXTheDarkWanderer schreef: ↑23 nov 2020, 19:19Is er nog zoiets als een Discord waar jullie ouwehoeren?
I sense a soul in search of answers...
Bericht
Discord is inderdaad een goeie app om met veel mensen te kunnen communiceren tegelijkertijd.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Klopt haha, sommigen onder ons doen dat dagelijks!
Altijd fijn, een retro topic
Altijd fijn, een retro topic
- toejam
Bericht
Ik heb wel eens een paar keer gekeken bij discord maar ik vraag me af wat nu het voordeel is ten opzichte van een topic op het forum. Het 'ik wil melden dat' topic staat ook vol met vluchtige one-liners en met iets als tapatalk heb je ook gewoon een app. Is gewoon een serieuze vraag overigens, mij maakt het niet uit wie waar zit verder
Professional dabbler